IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tearstained
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 18:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tsja....

Een eenmansproject dat kille, midtempo BM maakt die veel weg heeft van Bathory i.i.g. op de plaat Monumental In Its Sorrow. Hij wisselt zijn Quorthon vox met Kingd Diamond achtige gejengel en het geheel klinkt aardig.

Helaas niet meer dan aardig IMHO maar het is zeker een plaat dat een ieder zou moeten checken omwille van de twee heerschende covers die erop staan nl. Equimanthorn van Batohry en For Whom The Bell Tolls van ja, ja Metallica.

edit: volgende keer toch eerst op het hoesje spieken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-02-2004 20:34]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 20:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hmz, Chelman, hij heet "Monumental In Its Sorrow". Jij hebt 'm ook bij de Large vandaan? Ik heb 'm daar gekocht omdat hij toch maar een paar euro's kostte, zonder het echt te kennen.

Maar idd, het klinkt best aardig, maar ook niet heel veel meer dan dat. Ik ga 'm zo iig weer ff luisteren, want dat heb ik eigenlijk nog nauwelijks gedaan sinds dat ik 'm gekocht heb.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 20:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nee. Ik heb hem bij d'n Platenboef vandaan in Rotjeknort.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 20:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 20:23 schreef Chelman het volgende:
Nee. Ik heb hem bij d'n Platenboef vandaan in Rotjeknort.


Hehe, dan heeft iemand er misschien nog winst op gemaakt ook... Want hij moest bij de Large het belachelijk lage bedrag van 2,25 euro opbrengen... dus toen dacht ik, voor dat bedrag kan ik me sowieso er geen buil aan vallen...


edit: Chelman, wanneer leer je het nou eens? Verkleinwoorden, zoals hoesje, zijn altijd onzijdig, dus hebben altijd het lidwoord "het".

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-02-2004 20:30]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 21:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb er vlgs. mij idd meer dan 2 euro voor betaald. Weet ook niet precies hoeveel eigenlijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-07-2008 17:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

doet me wel erg aan Merciful Fate denken in black vitesse


signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen