IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 8 mei: Metal Battle in Groningen. Vorige pagina | Volgende pagina
WXena
Usericon van WXena
Posted 05-05-2004 15:39 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

KingV, nu weten we wel dat je -Ferdi- uit gaat checken.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 05-05-2004 15:40 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 5 mei 2004 15:39 schreef WXena het volgende:
KingV, nu weten we wel dat je -Ferdi- uit gaat checken.

Wie is KingV?


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


WXena
Usericon van WXena
Posted 05-05-2004 16:02 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Met dat soort vragen lijk je op Natsssssssja/Bjorn.


Ferdi 777
Usericon van Ferdi 777
Posted 06-05-2004 11:18 by Ferdi 777 Wijzig reactieProfiel van Ferdi 777Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 mei 2004 13:09 schreef ghoulliette het volgende:
...en je hoefte het alleen maar over te typen


Zo scherp ben ik niet om 9.34 uur.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 09-05-2004 16:38 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

En de uitslag:

1. See my Solution
2. Another Messiah
3. Sidius
4. Methusalem
5. Hatred

See My Solution en Another Messiah gaan door naar de finale, 29 mei in Enschede


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2004 16:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wtf Room No. 13 kwam toch!?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 16:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

A.M. moet echt rete goed kunnen pijpen...


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-05-2004 17:01 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ik vond de jurering bij de eerste voorronde in Groningen ook al van twijfelachtig niveau.


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 17:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hadden ze bij julie ook 3 leden waarvan een één een barmeisje uit de plaatselijke kroeg en een dude die niemand kende?


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-05-2004 17:06 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 mei 2004 17:02 schreef ghoulliette het volgende:
hadden ze bij julie ook 3 leden waarvan een één een barmeisje uit de plaatselijke kroeg en een dude die niemand kende?

Weet ik eigenlijk niet.
Volgens mij zat in ieder geval iemand van Grunn' Metals Combined in de jury.


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2004 18:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 17:01 schreef GrinRoth het volgende:
Ik vond de jurering bij de eerste voorronde in Groningen ook al van twijfelachtig niveau.
Ah nee man, keigoeie jury!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-05-2004 18:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

het heerschte wel! SMS =terechte winnaar (niet omdat het vrienden van me zijn ofzo )

Hellevator (de opvulband) ZOOG VLIEGENDE VARKENSCH !!!

zelfs de presentator zei dat dit met afstand de kutste band was die hij OOIT had gezien


Bruce Banner


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-05-2004 18:50 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 mei 2004 18:42 schreef Jenje het volgende:
Ah nee man, keigoeie jury!

Tja, ik was het er gewoon niet mee eens dat een rock'n roll-bandje aan een METAL Battle meedoet, en dan nog niet eens als laatste eindigt.


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2004 18:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 18:50 schreef GrinRoth het volgende:
Tja, ik was het er gewoon niet mee eens dat een rock'n roll-bandje aan een METAL Battle meedoet, en dan nog niet eens als laatste eindigt.
Dat eerste ben ik met je eens!

Maar die gasten speelde goed en hadden goed contact met het publiek

[idols]en ze zetten een goede performance neer[/idols] dus ze waren alles behalve slecht. Overigens was geen enkele band slecht ...


(voor de goede orde (safe jenje orde that is) ik had ze wel als laatste staan, maar dat is in de onderhandelingen helaas niet als uiteindelijke resultaat omhoog gekomen.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-05-2004 20:02 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

het was weer tof...

see my solution terechte winnaar, vond ik haha

beetje jammer dat we er ongeveer 2 uur over hebben gedaan om van meppel naar dat gedoe te komen, site-seeing toer door groningen gehouden, alles gezien van noord tot zuid van oost tot west, maar uiteindelijk gevonden


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2004 20:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nog maar eens : WAAROM SPEELDE ROOM NO13 NIET!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-05-2004 20:07 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:07 schreef Orion het volgende:
nog maar eens : WAAROM SPEELDE ROOM NO13 NIET!


die vent zei dat ze niet konden... dus speelde de nr 2


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2004 20:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

en daar was dus totaal geen flikker aan!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-05-2004 20:10 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:08 schreef Orion het volgende:
en daar was dus totaal geen flikker aan!


zeker wel!!!
see my solution!!!

helemaal leuk als rona ook mee is die helemaal verkikkerd is op lennart, die gitarist van hun hahhaaha


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2004 20:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kut, weer wat gemist. Erg fijn, hooikoorts.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2004 20:18 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:10 schreef cerridwen het volgende:
zeker wel!!!
see my solution!!!

helemaal leuk als rona ook mee is die helemaal verkikkerd is op lennart, die gitarist van hun hahhaaha


uuuuh ok


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-05-2004 20:57 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:16 schreef Greycloak het volgende:
Kut, weer wat gemist. Erg fijn, hooikoorts.




ik had jou er eigenlijk ook wel verwacht... zo in de thuisbasis...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-05-2004 22:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 18:50 schreef GrinRoth het volgende:
Tja, ik was het er gewoon niet mee eens dat een rock'n roll-bandje aan een METAL Battle meedoet, en dan nog niet eens als laatste eindigt.

De bands worden niet geselecteerd door de jury. Bands worden geselecteerd op basis van ingezonden demo's. Hardocre- en metalcorebands mogen ook meedoen. Overdrunk klonk op hun demo kennelijk hardcore genoeg om uitgekozen te worden voor de eerste voorronde. Het is de taak van de jury om vervolgens de bands die ze te zien krijgen te beoordelen op hoe ze hun ding doen, niet op het metalgehalte. Ze zijn immers al gelecteerd, dus de vraag of het wel metal genoeg is, doet niet ter zake voor de jury.


Touché, pussycat!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2004 22:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:57 schreef cerridwen het volgende:
ik had jou er eigenlijk ook wel verwacht... zo in de thuisbasis...
*snirf*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-05-2004 0:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 mei 2004 20:16 schreef Greycloak het volgende:
Kut, weer wat gemist. Erg fijn, hooikoorts.




ik miste je al



See My Solution was erg ok! Len moet z'n haar niet NOG korter knippen


Bruce Banner


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen