![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of je ouders zijn/waren hippies. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
en ik kom uit het zuiden ![]() ![]() |
|
haha, was te verwachten de vader van een goeie vriendin van me heet anne, komt ook uit het zuiden dusja...khebt idee dat ze daar zo af en toe een beetje vreemd doen met namen ![]() Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
Tsja maar Steven daarentegen klinkt weer totaal niet nederlands. Vind ik dan. ![]() |
|
jij hebt weinig met boten? ![]() |
|
in het zuiden zijn weinig vaarwateren he ![]() maar nu je het zegt... tsja.. toch lullig om naar een gedeelte van een boot genoemd te worden nietwaar? ![]() ![]() |
|
Ach, ik heet eigenlijk Stoere Driemaster, maar Dennis bekt beter. Welkom trouwens ![]() ![]() |
|
ik drie master nog wel ![]() welkom bloempje ![]() ![]() |
|
Bloem, ik weet wie je bent hoor, beetje dubbele account aanmaken. pfff.. ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: ik ken(de) ook 2 kerels die Anne heten hier in't oosten, dus niet exclusief zuidelijk ![]() |
|
owja, welkom ende shit ![]() |
|
quote: Heer Krieg? ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: danku ![]() @ sjaan: Pardon? ![]() |
|
quote: was dat figuur met dat gezeik laatst over demo's nou ook faust eigenlijk? ![]() |
|
Heb al niks gezegd ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: dankje ende shit ![]() |
|
quote: hahaha braaaaaaaaf *aai over bol* ![]() |
|
Harm! ![]() ![]() |
|
steven is behoorlijk nederlands hor je spreekt het ook zo uit he, dus niet op zn engels stieven maar gewoon steeevun zegmaar ![]() Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
dan moet ik wel toegeven dat ik het in het engels leuker vind. In het Nederlands klinkt het toch wel bootachtig ![]() |
|
Hey Bloem, kijk uit voor Elfensteen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Bloem is Harm ja! ![]() ![]() |
|
quote: hoezo??? elfensteen? bloem = harm? ik ben een meisje! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |