IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 21-11: Therapy? + Amplifier in 013, Tilburg
Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 26-09-2004 18:44 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

21 november staat Therapy? weer in de 013. Support is Amplifier, dus dat belooft weer een heerlijke avond te worden.

Kaartjes kosten geloof ik 16 euro (niet dat dat voor mij wat uit maakt )


Inter faeces et urinam nascimur


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-09-2004 18:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ah, alweer? Leuk... Therapy? staat altijd garant voor een leuk avondje muziek! Vorige keer heb ik ze helaas (... hoewel, ik had toen iets veel beters te doen geloof ik) moeten missen.

En uiteraard in november... ik had nog niet genoeg te doen in november. Neeeeee...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-09-2004 19:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Even kijken of ik dat weekend in Goirle of in velp ben. Andfers ben ik erbij, ik heb Amplifier vorige week moeten laten schieten in de Doornroosje


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-10-2004 21:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, en hier ga ik ook heen! Natuurlijk voor Amplifier, niet voor Therapy?. Therapy? is namelijk NIET COOL, vooral omdat ik er nog nooit ook maar één nummer van gehoord heb.




Hiih


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-10-2004 21:31 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Zelfs niet het nummer "Diane" ????



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-10-2004 21:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nope, echt niet, haha. NIETS!!!


Maar iets zegt mij dat ik Therapy? ook wel vet ga vinden, volgens mij ligt dat wel in mijn straatje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 06-10-2004 21:32 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Therapy is heel tof om live te zien,
Liefst in een hele kleine zaal


"Sehnsucht"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2004 21:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heej, vet!!!

Therapy? live is cool, vooral de oude nummers dan. En Amplifier wil ik ook wel live zien

Wordt een drukke maand, fuck...

Dillinger Escape Plan, Machine Head, Colour of Fire, dit. Heersch


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-10-2004 21:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gaaf ja!

Nu nog Oceansize checken. Wat gebeurt er toch daar in Engeland .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-10-2004 21:35 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 6 oktober 2004 21:33 schreef Snaack het volgende:
Heej, vet!!!

Therapy? live is cool, vooral de oude nummers dan. En Amplifier wil ik ook wel live zien

Wordt een drukke maand, fuck...

Dillinger Escape Plan, Machine Head, Colour of Fire, dit. Heersch


Die nieuwe platen van Therapy? hebben anders ook wel degelijk een aantal gave nummers. Ondanks dat ik de allerlaatste trouwens nog niet ken, maar daar moet ook maar eens verandering in komen



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2004 21:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2004 21:34 schreef M. het volgende:
Gaaf ja!

Nu nog Oceansize checken. Wat gebeurt er toch daar in Engeland .


Inderdaad.. Fuck heej

Oceansize is supervet. Jammer genoeg kan je geen MP3's van de site af trekken maarruh..

Euhm.. Ik meel je wel ff. Moet sowieso nog een meeltje van je replyen


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 06-10-2004 21:40 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Optie wordt binnenkort besproken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-10-2004 21:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ben ook al aan het Soulsucken, maak je niet druk!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2004 21:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2004 21:36 schreef Snaack het volgende:
Euhm.. Ik meel je wel ff. Moet sowieso nog een meeltje van je replyen


...euh...ik ook


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-10-2004 21:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

En we motten bellen.

Hehe .

Ik heb een idee.

Extreem patsend lunchen en dan naar Therapy + Amplifier! Hoe vind je die.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 22-11-2004 15:22 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Amplifier vond ik helaas eigenlijk best wel tegen vallen. Geluid stond veel en veelste hard. Band speelde op wat ouwe afgeragde instrumenten en stonden er grotendeels van het concert erbij als zoutzakken. Het hele gedoe kwam ook niet over. Erg jammer, want ik vind het op cd best vet.

Therapy? was zoals te verwachten viel natuurlijk vet! Toch vond ik ze 4 jaar geleden (wow, da's eigenlijk best wel lang geleden) stukke vetter. Maar de mengeling tussen gave muziek, humor en een goeie podiumpresentatie doen het goed. Het publiek had er ook veel zin in. Dus het was weer een geslaagd avondje!
Toch kan je wel merken dat Therapy? met 3 man behoorlijk anders klinkt dan met 4 man. Best jammer eigenlijk.


Inter faeces et urinam nascimur


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen