IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : gabbers Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-09-2002 15:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 15:29 schreef Sharteel het volgende:
Ben ik het niet mee eens... Een gabber die expliciet als gabber naar buiten komt, wordt evengoed aangestaard als een metalhead die expliciet als metalhead naar buiten komt. Net zoals dat gebeurt met iedereen die van de standaard afwijken: dikkere mensen, mooiere mensen, hippies, armen,....

T is ook gewoon een persoonlijke ervaring meer niet, zie ik vooral als ik me nog eens op een doodgewone fuif waag ofzo...maarja mijn humeur zal er wel voor iets tussen zitten...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2002 15:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Persoonlijke ervaring trek jij door naar alle gabbers dan maar gemakshalve ?



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-09-2002 15:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

pfff.....neen..ja zeg, waar moet ik me anders op baseren dan persoonlijke ervaring??? Ik doe hier niet meer mee...fuck zeg GABBERS op een metalforum....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2002 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kerel ... kom je wel eens buiten?

Er zijn allerlei verschillende mensne op de wereld hoor.
Ben jij er zo één die alleen maar met metalheads omgaat ?

Bekrompenheid steekt zijn hoofd weer eens FLINK omhoog hier zeg.

Ben trots om te zeggen dat ik geen pure metalhead ben.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-09-2002 15:38 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 15:28 schreef Jenje het volgende:
Ik krijg meer koppijn van jouw uitermate domme gezwets.




wat zijn we aardig!!!

ON TOPIC!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2002 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jezus wat slap
Laat ook maar
Je bent net zo erg als de eerste de beste christen of moslim.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-09-2002 15:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 15:37 schreef Jenje het volgende:
Kerel ... kom je wel eens buiten?

Er zijn allerlei verschillende mensne op de wereld hoor.
Ben jij er zo één die alleen maar met metalheads omgaat ?

Bekrompenheid steekt zijn hoofd weer eens FLINK omhoog hier zeg.

Ben trots om te zeggen dat ik geen pure metalhead ben.


Laat hem met rust,Jenje en doe normaal!!!!

flame,jenje???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-09-2002 15:41 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik zal het dan maar zeggen.. Als onpartijdige in dit heen en weer gezeik...

ON FUCKIN' TOPIC

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 20-09-2002 15:41]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-09-2002 15:41 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 15:40 schreef Jenje het volgende:
Jezus wat slap
Laat ook maar
Je bent net zo erg als de eerste de beste christen of moslim.




ik ben niet gelovig!!!Trouwens...we wijken af!!!

ON TOPIC!!!

gatsie en dat voor een redactielid


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2002 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Godverdomme zeg, je kunt hier niet eens meer fatsoenlijk stevig discusieren.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-09-2002 15:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 20 september 2002 15:41 schreef IceQueen het volgende:

gatsie en dat voor een redactielid


Da's ook off-topic...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-09-2002 15:43 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 20 september 2002 15:41 schreef Jenje het volgende:
Godverdomme zeg, je kunt hier niet eens meer fatsoenlijk stevig discusieren.


't Begint anders wel flink naar flamen te gaan.. Ook van de andere kant, IceQueen en Gunman, I love you both very much, maar hou erover op.. Jenje jij ook..

Of kletsen op de blote poep...

En nu ON TOPIC... Of moet ik er een mod bijhalen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-09-2002 15:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 15:37 schreef Jenje het volgende:
Ben jij er zo één die alleen maar met metalheads omgaat ?


Djeezes waar slaat dat nu weer op. Vooruit dan,...nee, nee en nog eens nee, de laatste tijd heb ik gewoon meer kennisssen in de metalwereld. Ik speelde vroeger in een vrij experimentele rockband waarvan één vaan de gitaristen een fervent DJ is die echt naar'tig verschillende soorten muziek luistert, die fuiven van die kerel zijn TOP!
*ff on topic*DIt topic ging toch over het idee over gabbers, of volg ik niet meer????
Je kan het op een forum toch nie over alles eens zijn,...maar een meningsverschil moet niet zo aanslepen,...PUNT


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-09-2002 11:29 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 15:43 schreef Sharteel het volgende:
't Begint anders wel flink naar flamen te gaan.. Ook van de andere kant, IceQueen en Gunman, I love you both very much, maar hou erover op.. Jenje jij ook..

Of kletsen op de blote poep... Daar straf je mij niet mee
En nu ON TOPIC... Of moet ik er een mod bijhalen..


[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 23-09-2002 11:30]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 23-09-2002 12:47 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 20 september 2002 15:41 schreef Jenje het volgende:
Godverdomme zeg, je kunt hier niet eens meer fatsoenlijk stevig discusieren.

nee je mag je mening niet uiten weet je nog.....


Scythe
Metal is Forever
Usericon van Scythe
Posted 12-09-2003 19:01 by Scythe Wijzig reactieProfiel van ScytheQuote dit bericht

gabber


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 12-09-2003 19:18 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 12 september 2003 19:01 schreef Scythe het volgende:
gabber


eindelijk een verstandige reactie


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-09-2003 19:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 september 2003 19:18 schreef Marco_Filth het volgende:
eindelijk een verstandige reactie


he nee he nog zo'n mongool


Je moeder.


Aart
Usericon van Aart
Posted 12-09-2003 21:05 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 19:01 schreef Scythe het volgende:
gabber


Gefrustreerd?

Ik vind de gabber cultuur persoonlijk wel interessant. Ik zou me er zelf niet tot willen rekenen, aangezien de muziek me niet boeit (de beats vind ik niet interessant om uren naar te luisteren). Ik zag iemand hierboven terug denken aan "daar is gabbertje", maar dat is natuurlijk de pop-variant van de Gabber (die we in de Metal ook hebben, zoals System of a Down ofzo). Vraag maar eens aan een gabber wat hij of zij van zulk soort muziek vindt: ze vinden het allemaal . Verder vind ik de meeste gabbers gewoon normaal doen, dus dat het allemaal klootzakken zouden zijn... weet je dan wel zeker dat het niet aan jezelf ligt?

Zelfs al kan ik er niet uren naar luisteren, dan vind ik het nog vele malen beter dan al die vervelende hiphop muziek.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2003 2:24 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 september 2003 19:01 schreef Scythe het volgende:
gabber


narrow minded people


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-09-2003 8:53 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ik heb heb twee buums die naar gabber luistert en een klasgenoot naar hardstyle.
Over het algemeen wordt ik gerespecteerd dat ik naar metal luister.
Over het algemeen is het ook death/grind en grindcore. Wat in bepaalde opzichten(vind ik) indentiek is.

De gabberperiode toen het een rage was, vond ik erg oppervlakkig.
Ik zag het als een muzieksoort dat een tijdelijk leefpotentie had.
Maar als buitenlands uitziende gozer was/ben ik niet blij met de gabber.
Ik heb heel veel verhalen gehoort wat werd bevestigt door de media over gabber-gerelateerde racisme met een tikkeltje XTC.
En er werd ook scheef gekeken naar mij.
Maar ik beet me er doorheen.
Ik was ook blij dat het massale van de gabber ervan was ergens in 98/99.
En ik schijn in de meest racistische gedeelte te leven?(rotterdam)

Ik heb over het algemeen geen vooroordelen over gabbers, ondanks de rotte appels die ik vanaf 10 kilometer al kan bespeuren.
Maar toch van mij hoeft het nooit meer terug te komen, wat wel gebeurt.
Maar wat ik toender tijd eng vond aan gabber gebeurt nu met metal.
En dan doel ik met bijvoorbeeld het groeiende nazisme in blackmetal.

En de reactie: alle gabbers moeten dood?
Pim Fortuyn had het uiterlijk van een.
need I say more?



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-09-2003 9:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Geen problemen met dat volk.Waar zij zijn,ben ik niet,dus nooit problemen..


spelfout weggehaald...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 13-09-2003 12:54 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik zelf heb vroeger ook in de scene gezeten (jaja, shame on me ) en ik weet dat dit gezeik van andere mensen helemaal nergens op slaat. Zoals hier al heel vaak geroepen is, je hebt teveel narrow minded people, overal. Dat merk je toch ook al in de metalscene dat dingen als 'true' en 'niet true' worden bestempeld. Volgens mij zijn de mensen die dat het hardst roepen en beweren een 'true' metalhead te zijn juist in-en-in triest. En dan hebben ze nog wat te roepen over het breezervolk ook, dat dat kuddedieren zijn en geen eigen mening hebben, maar diezelfde metalheads willen toch ook bij een groep horen, zeg nou zelf. 'Ik draag alleen maar zwart, dus ik ben een metalhead en de rest is allemaal 'un-true'. Fuck off! Ik ben dat gezwets echt zat van die domme mensen! Gabbers zijn net als wij muziekliefhebbers en dat hoor je van elkaar te respecteren, of je de muziek zelf leuk vind of niet, punt uit! En hardcore is zeker niet dood, het is slechts weer underground, daar waar het hoort te zijn. Leuzen zoals "daar is gabbertje, daar is gabbertje" dient al helemaal niet op in te gaan daar dit nummer is gemaakt om juist irritaties en negatieve reacties op te wekken bij de mensen die in die scene zaten, want vergis je niet, mensen zijn behoorlijk pissed geweest over dat nummer.
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je oordeelt over een ander.


Kankerlul


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 13-09-2003 12:56 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Whooooow... Gelijk heb je!
Go girl!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Kradator
Ach...stik er toch in
Usericon van Kradator
Posted 14-09-2003 21:37 by Kradator Wijzig reactieProfiel van KradatorQuote dit bericht

Ik hou niet zo van gabber...alleen gisteravond was het wel weer leuk om wat van die ouwe clips te zien op tmf......JAMES BROWN IS DEAD.....


Mijn buurman is gek


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen