IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ayreon featuring Star One. Support act: Vanden Plas
zimparty
Usericon van zimparty
Posted 17-09-2002 10:07 by zimparty Wijzig reactieProfiel van zimpartyQuote dit bericht

Te koop: 1 kaartje voor Ayreon featuring Star One.

Support act: Vanden Plas.

Datum: zondag 29 september 2002
Plaats: 013/The Choice, Tilburg
Tijd: 20.00 uur

Prijs: € 20,00 (normale prijs excl. verzendkosten)

e-mail: roebootus@planet.nl



[Dit bericht is gewijzigd door zimparty op 17-09-2002 10:12]


G.
Usericon van G.
Posted 17-09-2002 12:31 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ooowww dat is leuk.....heb geen geld


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 17-09-2002 16:54 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

VandenPlas zal niet de support doen van Star One op deze dag, ze zijn afgewezen voor de tour. Maar voor mensen die houden van Ayreon of Star One (feat Arjen Lucassen en onze toetsenist Joost) is dit wel te gek natuurlijk. Ik zelf heb al een kaart en zal er dus zowiezo zijn

Marcel



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-09-2002 16:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

geen Vanden Plas...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 17-09-2002 17:00 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik denk dat ik hoogstwaarschijnlijk aanwezig zal zijn in de Boerderij, Zoetermeer.

Is enkele straten van mij vandaan.


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 17-09-2002 17:22 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Ik ga ze in Belgie zien.


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-09-2002 17:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Is Ayreon en Star One niet een en dezelfde persoon?



zimparty
Usericon van zimparty
Posted 17-09-2002 17:58 by zimparty Wijzig reactieProfiel van zimpartyQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 16:54 schreef mcoenen het volgende:
VandenPlas zal niet de support doen van Star One op deze dag, ze zijn afgewezen voor de tour. Maar voor mensen die houden van Ayreon of Star One (feat Arjen Lucassen en onze toetsenist Joost) is dit wel te gek natuurlijk. Ik zelf heb al een kaart en zal er dus zowiezo zijn

Marcel


O, dat van Vanden Plas wist ik niet.... sorry guys! Wie 'support' het geheel nu of is er geen voorprogramma?

BTW Marcel, geweldig optreden met Time Machine was dat in De Baroeg! Keep up the good work! (sorry, ik zit vaak op Engelstalige forums )


G.
Usericon van G.
Posted 17-09-2002 18:26 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 17:58 schreef zimparty het volgende:
O, dat van Vanden Plas wist ik niet.... sorry guys! Wie 'support' het geheel nu of is er geen voorprogramma?

BTW Marcel, geweldig optreden met Time Machine was dat in De Baroeg! Keep up the good work! (sorry, ik zit vaak op Engelstalige forums )


als je je kaartje nou niet kwijt raakt mag je hem altijd aan mij kado doen hoor


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen