IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : "metal terug op TV"........ Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-10-2002 23:03 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik las dit op metalfan.nl, ik had eigenlijk zoiets van 'is hier nogwel vraag naar'.....

Zoals het waarschijnlijk niemand is ontgaan is het format van de in Nederland verkrijgbare muziekzenders recentelijk opnieuw ingedeeld en als gevolg daarvan stevig veranderd. Nieuwe programma’s erbij en een aantal oude programma’s eraf. Dat is precies waar dit persbericht over gaat.
Op het moment is er geen TV programma meer dat videoclips uitzendt van het “hardere genre”. Een groot gemis volgens de liefhebbers. Waar er vroeger nog gezapt kon worden van TMF’s “Wet & Wild” naar MTV’s “Superrock” is het nu proberen om aan je trekken te komen met “veilige” top 40 metal. Daarom is er geen meer voor nieuwe veelbelovende bands om hun clip op TV te krijgen. Vind jij ook dat de huidige situatie moet veranderen ? Laat dan je stem horen ! Stuur een e-mail naar info@tmf.nl met als onderwerp : Metal terug op TV. Eventuele motivatie kun je erbij zetten.

Laten we met zijn allen proberen dit onrecht te herstellen.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2002 23:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze moeten een presentator bij een metal progamma zetten die daadwerkelijk verstand heeft van metal en ook eens wat leuke weetjes kan vermelden.

en die daadwerkelijk bands zal steunen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-10-2002 23:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oja, ik stuur wel een meeltje, maar om eerlijk te zijn interesseert het me niet. metal op teevee, pfff, ja in de jaren '80 ja, maar supeerock en wet en wild was nogal een beetje


Oud Vuil.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 01-10-2002 23:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 23:06 schreef webblaster wim het volgende:
oja, ik stuur wel een meeltje, maar om eerlijk te zijn interesseert het me niet. metal op teevee, pfff, ja in de jaren '80 ja, maar supeerock en wet en wild was nogal een beetje

Ik sluit me hier bij aan.
Ik heb hier nog een VHS teepje van Wet&Wild toen het nog wat voorstelde.
Met bijvoorbeeld de aankondigingen van een zeer stonede Glen Benton
Maar nu?
Fuck de consumptie-TV.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-10-2002 23:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mosh op RTL+ was vroeger kicken, gepresenteerd door Sabine Claassen van Holy Moses.
kreator - toxic trace
voivod - tribual convictions
celtic frost - circle of tyrants
tankard - the morning after
enzovoortenzoverder...

coole clips voor die tijd (1989 of zo)
super low budget maar heersend!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-10-2002 23:14 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Maar wil de metalhead eigenlijk wel metal op TV? Ik heb veel liever een mooie DVD van een band dat ergens op een vage videoband een clipje hebben staan. Ik denk als er weer zoiets komt als Wet & Wild (in de vorm van de laatste 2 jaar) dat het flopt als de nete. Als er een nieuw metalprogamma moet komen moet het meer zijn dan alleen video's! DVD recenties, concerten, festivals, elke week gastoptreden van een Nederlandse band enzo.... enzo.....


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-10-2002 23:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

in mijn tijd was het monsters of rock op skychannel.

frost, king diamond, slayer, exodus, venom als een band iets had(vaak live materiaal), dan kwam het erop.

king diamond in de studio met amanda reddington(zij presenteerde het, ex van frank boeien. X2)


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-10-2002 23:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 oktober 2002 23:14 schreef Vintersorg het volgende:
Als er een nieuw metalprogamma moet komen moet het meer zijn dan alleen video's! DVD recenties, concerten, festivals, elke week gastoptreden van een Nederlandse band enzo.... enzo.....


klinkt goed, maar de meeste dromen...

ik denk niet dat zoiets er komt, helaas.


Oud Vuil.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-10-2002 23:17 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

een degelijk metal programma zou goed zijn, kunnen er ook nieuwe mensen geintroduceerd worden



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-10-2002 23:24 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 23:16 schreef webblaster wim het volgende:
klinkt goed, maar de meeste dromen...

ik denk niet dat zoiets er komt, helaas.


precies, dat denk ik ook....


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 23:26 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik wil helemaal geen metal op TV zeg... hou die metal es lekker underground zoals het vroeger was...
*nostalgie*


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-10-2002 23:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 23:10 schreef MBMarduk het volgende:
Ik sluit me hier bij aan.
Ik heb hier nog een VHS teepje van Wet&Wild toen het nog wat voorstelde.
Met bijvoorbeeld de aankondigingen van een zeer stonede Glen Benton
Maar nu?
Fuck de consumptie-TV.




Ach... Wet&Wild heeft eigenlijk nooit veel voorgesteld..

Vroeger bij MTV's Headbangers Ballroom had je echte metal, ik heb ook nog een VHS liggen met clips van Burzum, Carcass, Entombed, Cannibal Corpse, Morbid Angel Morgoth, Konkrha, My Dying Bride, At The Gates, etc etc.... helaas is er niet veel meer over van de kwaliteit na al die jaren (heb de band zo'n vijf jaar geleden van iemand gekregen)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-10-2002 23:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 oktober 2002 23:26 schreef Asherah het volgende:
Ik wil helemaal geen metal op TV zeg... hou die metal es lekker underground zoals het vroeger was...
*nostalgie*


zoals in de jaren '80???

maar dat zeg ik net, juist toen had je dat geweldige monsters of rock...


Oud Vuil.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 23:30 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maar dat was marginaaaal!!

Dat kan nu niet meer, nu moet alles hip en blits zijn...


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-10-2002 23:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 1 oktober 2002 23:26 schreef Asherah het volgende:
Ik wil helemaal geen metal op TV zeg... hou die metal es lekker underground zoals het vroeger was...
*nostalgie*


mwoa.. underground? vroeger kwam die shit ook op tv, keken toch alleen de fans, omdat 't laat wordt. maar zo kunnen 'nieuwelingen' de muziek verkennen



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 23:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dat heet dus "underground"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-10-2002 23:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 23:33 schreef Asherah het volgende:
Dat heet dus "underground"


Heheh.. superrock kwam ook van 00:00 - 02:00 op maandagavond.. maar beslist geen underground


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-10-2002 23:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

headbangers ball kwam ook laat, en was wel underground. zoiets moet terug.. of bijvoorbeeld 'the pit' kent iemand dat nog!?



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-10-2002 8:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Jammer dat ik te jong ben om dat te hebben meegemaakt


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-10-2002 9:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Boeiend laat er gewoon een metal programma op tv komen, verdienen de bands ook weer wat meer.

Ik word al ziek van al die shit op tv, laat er maar is wat betere muziek op komen.

en het word natuurlijk nooit meer als de jaren 80.



Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 02-10-2002 9:40 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

quote:
Op 1 oktober 2002 23:53 schreef collision-tammi het volgende:
headbangers ball kwam ook laat, en was wel underground. zoiets moet terug.. of bijvoorbeeld 'the pit' kent iemand dat nog!?


yep, 'Into the Pit' was wellicht het meest ondergrondse programma met Black en Death Metal clips. Maar in Superrock en Wet & Wild kreeg je alleen maar mainstream Metal te zien en nu en dan eens een Black/Death Metal clip.


Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 02-10-2002 9:44 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

quote:
Op 1 oktober 2002 23:28 schreef Valorian666 het volgende:
Ach... Wet&Wild heeft eigenlijk nooit veel voorgesteld..

Vroeger bij MTV's Headbangers Ballroom had je echte metal, ik heb ook nog een VHS liggen met clips van Burzum, Carcass, Entombed, Cannibal Corpse, Morbid Angel Morgoth, Konkrha, My Dying Bride, At The Gates, etc etc.... helaas is er niet veel meer over van de kwaliteit na al die jaren (heb de band zo'n vijf jaar geleden van iemand gekregen)


heb ook headbangers ball, into the pit & wet & wild compilatie op video, is wel eens tof. Immortal clip is schitterend
God Dethroned idem dito


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 12:36 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Metal hoort niet op tv vindt ik.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 02-10-2002 12:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 1 oktober 2002 23:05 schreef ghoulliette het volgende:
ze moeten een presentator bij een metal progamma zetten die daadwerkelijk verstand heeft van metal en ook eens wat leuke weetjes kan vermelden.

en die daadwerkelijk bands zal steunen.
Wij willen Vanessa Warwick terug!



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 13:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dankzij het web komen er al genoeg mensen naar metal. Als het op TV komt moeten er echt nieuwe dingen gebeuren.

Bijv. een metal big brother met King Diamond, Dave Lombardo, Jon Schaffer, Nocturno Culto, Varg Vikernes, Pete Sandoval en HIM .
(dit kunnen we ook al op ZM doen, alle mods in een hok van drie bij vier en filmen maar).

Dat lijkt me wel wat ....


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 13:04 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

3 bij 4? dat is precies genoeg voor jenje.

[edit] jenje is geen mod meer [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 02-10-2002 13:04]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen