![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() |
|
Op zich prima voorstel! ![]() |
|
Een "prikbord" subforum zou op zich best wel handig zijn denk ik, dan kan je daar ook je CD's etc. ruilen. ![]() |
|
Een apart stuk voor bands, muzikanten, optredens etc etc. Handig voor de bands, handig voor ZM (geen geklooi meer met andere topics, en het geeft ZM weer een extraatje) ![]() |
|
het zou ook wel helpen als de search goed zou werken ![]() zeker voor newbies@ZM.. ![]() |
|
*geeft topic een zacht duwtje richting Administration* ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yep, mee eens, muziekantenband & cd trade gebeuren. ![]() |
|
quote:Het concertgedeelte bestaat al, natuurlijk, maar idd een goed voorstel. Misschien is een afdeling "instrumenten/apparatuur" wel handig erbij, ofzo. Diverse topics over triggers, basspedals, versterkers, (bas)gitaren zwerven nu door verschillende rubrieken en zijn dus practisch onvindbaar. Optionele rubriektitel: "The musicians'lounge"? Touché, pussycat! ![]() |
|
Nee, geen Engels en al helemaal geen "lounge" . Gewoon een vraag en aanbod rubriek verdeeld in cd's, muziekinstrumenten e.d. en bands/ bandleden net zoals in de Aardschok bijvoorbeeld. ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Super idee, zo'n muzikantenforum! ![]() ![]() |
|
zou wel handig zijn ja, maar kheb er nog niet zo veel aan op het moment omdat ik nog steeds zit te prutsen met mijn gitaar.... ![]() fear my moo of wrath ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |