IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : dvd films
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 23-06-2002 10:10 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

wie kent er goede dvd films met goed dolby 5.1 effecten .ik hou van horror/thrillers.ik vind het jammer dat sommige dvd,s zo slechte effecten hebben.ik heb zelf dracula 2002 en phanthom of the opera die beide goede effecten hebben,maar ook tales from the darkside die heel wat minder effect heeft


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 23-06-2002 10:36 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

De ultieme dolby 5.1 film is voor mij "The Fast And The Furious"
Wat een geluid bij die film!!!
Anders "From Dusk Til Dawn" 2-DVD (UK import).


Bring The People Together


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 12-07-2002 10:48 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 23 juni 2002 10:10 schreef blacksoul666 het volgende:
wie kent er goede dvd films met goed dolby 5.1 effecten .ik hou van horror/thrillers.ik vind het jammer dat sommige dvd,s zo slechte effecten hebben.ik heb zelf dracula 2002 en phanthom of the opera die beide goede effecten hebben,maar ook tales from the darkside die heel wat minder effect heeft


The House on Haunted Hill.. http://us.imdb.com/Title?0185371

Die heeft dus hele subtiele geluidjes in de achterspeakers; je hoort ze dus wel, maar ze zijn een beetje stiekem; en door juist die geluidjes is die film redelijk aan de enge kant

Verder moet je "The Haunting" ook eens huren op DVD. Als je een beetje goede installatie hebt (dus hele goeie speakers; evt met subwoover) en dan moet je het geluid eens lekker hard zetten; er komt een scene voor met een zware deur en met glas dat breekt...
GEWELDIG

verder kan ik je "Saving Private Ryan" aanraden. Als ze in Normandië landen op het strand, dan vliegen de kogels letterlijk door de huiskamer; je krijgt echt de neiging om te bukken.

De DVD van Cradle of Filth "Heavy left handed & candid" heeft ook subtiele geluidseffecten in zowel het menuutje als tussen de nummers door vanuit de achterspeakers. Erg mooi gedaan.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 14-07-2002 19:35 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

die is wel goed ja, heb hem ook, dit is mn eerste post na de vakantie, en ik zie dat mn dimmu dvd is aangekomen....
voor maar 24 euro!

hij is ECHT goed!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-07-2002 17:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


Ik moet zeggen dat de beste muziekDVD die ik ken: METALLICA S&M is, die kan ik echt blijven bekijken/luisteren, ik heb dan ook een zeer fijne installatie staan

Goede filmDVD:

Gladiator, ZEKER het geluid!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-07-2002 17:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juli 2002 17:19 schreef aerodis het volgende:
Ik moet zeggen dat de beste muziekDVD die ik ken: METALLICA S&M is, die kan ik echt blijven bekijken/luisteren, ik heb dan ook een zeer fijne installatie staan




Dat komt dan ook omdat je Iron Maiden - rock in rio niet erover gedraaid hebt


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-07-2002 17:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

als ik een keer geld over heb, dan zal ik erover nadenken.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-07-2002 17:52 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Voor het geluid: Gone in 60 seconds....mmmm

Voor de spanning: Fallen (oudere film met Denzel Washington (spelling?)


I spy with my little and verrry evil eye.....


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 16-07-2002 11:01 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

we hebbben net een nieuwe 5.1 set samengesteld met Rotel speakers.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 20-07-2002 15:40 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

gone in 60 seconds heeft idd geweldige effecten.... net zoals American History X


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 20-07-2002 15:42 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ja dat geluid van een scheurende bloemkool zeker


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-07-2002 16:56 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

De Evil Dead DVD!! In de vorm van de Necronomicon Ex Mortis.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 20-07-2002 20:24 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 15:42 schreef elmar het volgende:
ja dat geluid van een scheurende bloemkool zeker


nah, eerder momentopname van een knuppel die een watermeloen raakt


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 21-07-2002 9:32 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Niet zozeer een film als wel een muziekdvd..

Voor de liefhebber:
Iron Maiden - Rock in Rio
Die heerst hele grote tijd! Het optreden zelf duurt zo'n 2 uur. 250.000 man publiek. Het is met 18 camera's opgenomen en gemonteerd door Steve Harris zelf. Supergoed geluid, dynamisch optreden van de ouwe rotten...

En het mooiste is dat er een bonus dvd bij zit met interviews, a day in the life enz.

Absolute aanrader voor Maiden liefhebbers. (ook voor iets minder liefhebbers, trouwens)


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 21-07-2002 18:16 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

LOTR!! Ben benieuwd naar die extra scenes. Weet iemand eigenlijk wanneer de 'extra scene DVD' uitkomt?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 21-07-2002 18:33 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Joe satriani - Live In San Franciso, geweldig gewoon



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-07-2002 18:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 juli 2002 18:16 schreef Fedaykin het volgende:
LOTR!! Ben benieuwd naar die extra scenes. Weet iemand eigenlijk wanneer de 'extra scene DVD' uitkomt?


Voor zover ik weet in november.


the only pleasure is pain


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 21-07-2002 19:30 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2002 18:16 schreef Fedaykin het volgende:
LOTR!! Ben benieuwd naar die extra scenes. Weet iemand eigenlijk wanneer de 'extra scene DVD' uitkomt?


12 november komt deze 4-disc special uit :

4-Disc Platinum Series™ Special Extended DVD Edition Content Overview (Complete List of Content to be Provided at a Later Date):
DISCS 1-2: The Feature

FEATURE (approx. 208 minutes) - Unique version of the epic adventure with over 30 minutes of never-before-seen footage incorporated into the film and new music scored by Academy Award®-winning composer Howard Shore:

Widescreen (2.35:1) version of the Special Extended Edition
Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound
DTS ES 6.1 Surround Sound
Stereo Surround Sound
Four audio commentaries by director and writers, the design team the production team and the cast featuring more than 30 participants including Peter Jackson, Fran Walsh, Elijah Wood, Ian McKellen and Academy Award® winners Richard Taylor, Andrew Lesnie, Howard Shore, Jim Rygiel, Randy Cook…and many more

DISCS 3-4: The Appendices

Two discs with hours of original content including multiple documentaries and design/photo galleries with thousands of images to give viewers an in-depth behind-the-scenes look at The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring:

DISC 3 - "From Book to Vision"

Adapting the book into a screenplay & planning the film
Designing and building Middle-earth
Storyboards to pre-visualization
Weta Workshop visit - An up-close look at the weapons, armor, creatures and miniatures from the film
Atlas of Middle-earth: Tracing the journey of the Fellowship
An interactive map of New Zealand highlighting the location scouting process
Galleries of art and slideshows with commentaries by the artists
Guided tour of the wardrobe department
Footage from early meetings, moving storyboards and pre-visualization reels
And much more!

DISC 4 - "From Vision to Reality"

Bringing the characters to life
A day in the life of a hobbit
Principal photography: Stories from the set
Scale: Creating the illusion of size
Galleries of behind-the-scenes photographs and personal cast photos
Editorial and visual effects multi-angle progressions
Sound design demonstration
And much more!




[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 21-07-2002 19:32]


Heads I win, tails you lose


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 21-07-2002 20:27 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

ahum... ik geloof dat dit topic gaat over "gave geluids-effecten bij DVD's"... Ik lees niets over wát voor effecten er dan bedoeld worden bij jullie posts; het is geen algemeen DVD topic imho



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 22-07-2002 8:06 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

de dolby 5.1 effecten


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-07-2002 15:19 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 22 juli 2002 8:06 schreef blacksoul666 het volgende:
de dolby 5.1 effecten


of andere effecten je hebt tegenwoordig ook al dolby 7.1 enzo...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-07-2002 0:04 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

U-571... Whoah! Geluidseffecten zijn echt fantastisch! (DTS)
Verder Gladiator, Saving Private Ryan, The Others (subtiel!), Rules of Engagement...
En ofcoz Hollow Man! Je ziet m niet, maar je hoort m zowat je kamer door rennen..,


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 25-07-2002 10:07 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

De Dimmu dvd is wat slecht qua geluid, maar hij klinkt toch heel mooi uit 5.1


-EDIT-

slacht - slecht
geluis - geluid




[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 25-07-2002 10:08]


Ares
Usericon van Ares
Posted 25-07-2002 14:48 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

mission impossible 2 is op dvd errug goed


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 25-07-2002 15:24 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

kheb nu stigmata op dvd ga vanavond jkijke of dat een nieuwe dimensie aan de film geeft


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen