IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Mütiilation/Mutiilation Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 16:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik was zomaar benieuwd wat men van deze band vind, het zal allemaal wel bekend zijn dat de meningen over deze band nogal varieren!

Ik heb pas de laatste plaat van ze besteld. "Remains Of A Ruined Dead Cursed Soul", en ik weet het niet hoor, ik weet het wel, deze opnamen zijn bijna de oudste die er van ze te krijgen zijn, maar ik vind het nou niet echt geweldig. Alleen de laatste 2 nummers zijn echt vet.

Het is blackmetal, en dan kijkt men niet zo nou naar strakheid of speltechniek, maar dit is wel errug beroerd, naar mijn bescheiden mening...

Wat zijn jullie meningen?

[Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 08-10-2007 12:44]


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 01-12-2002 16:37 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

Mütiilation is een van de betere actieve bands. Helaas was Black Millennium een stuk minder gaaf dan ik verwacht had. Futloos bijna. De demo's echter zijn nog steeds fantastisch en verplichte kost.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-12-2002 16:40 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb alleen "Vampires of black imperial blood" en " New false prophet" en die vind ik erg goed. Lekkere sfeer wel. Goed, technisch mag het wat minder zijn, maar zoals er al zo vaak is aangegeven is dat niet echt een maatstaf meer. Het is voor mezelf in ieder geval niet zo'n prioriteit, ik ben niet echt een purist die kijkt naar techniek, productie e.d.

Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand



Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 16:59 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 16:40 schreef Gangrad het volgende:
Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand


Tsja... Dat vraag ik me wel eens meer af of daar nou mee gesjoemeld wordt


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 01-12-2002 17:02 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ken ze niet



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-12-2002 17:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 16:59 schreef Inside-Lie het volgende:
Tsja... Dat vraag ik me wel eens meer af of daar nou mee gesjoemeld wordt


vast wel, vastaand feit is dat wanneer een release erg limited is (zoals bij Mutiilation), er erg snel alweer allerlei re-releases zijn.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-12-2002 17:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het gebeurt toch (bijna) overal dat als de gelimiteerde oplage op is er weer een nieuwe gelimiteerde oplage komt(en dan weer een en dan weer....).dat is gewoon handel en de op geld beluste mensen maken daar gebruik(misbruik) van en de onwetenden onder ons blijven maar hun euroos uitgeven aan spullen waarvan ze denken dat het gelimiteerd is.Helaas gebeurt het zo in dit wereldje.

Gelukkig zijn er ook uitzonderingen die de echte underground nog levendig houden met ECHTE gelimiteerde shirts/LP's/cd's enz.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 17:28 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 17:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het gebeurt toch (bijna) overal dat als de gelimiteerde oplage op is er weer een nieuwe gelimiteerde oplage komt(en dan weer een en dan weer....).dat is gewoon handel en de op geld beluste mensen maken daar gebruik(misbruik) van en de onwetenden onder ons blijven maar hun euroos uitgeven aan spullen waarvan ze denken dat het gelimiteerd is.Helaas gebeurt het zo in dit wereldje.

Gelukkig zijn er ook uitzonderingen die de echte underground nog levendig houden met ECHTE gelimiteerde shirts/LP's/cd's enz.


Op LP's etc. staat nog al eens een nummertje op, en op de her-uitgaven niet... Dan is er toch nog enige controle... Zoals bijvoorbeeld deze LP van Mütiilation.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-12-2002 17:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 17:28 schreef Inside-Lie het volgende:
Op LP's etc. staat nog al eens een nummertje op, en op de her-uitgaven niet... Dan is er toch nog enige controle... Zoals bijvoorbeeld deze LP van Mütiilation.

Ook zijn er LP's met een handgeschreven nummer en de re-release heeft ook een handgeschreven nummer.Controle is best moeilijk maar ik denk dat de echte fans/verzamelaars er toch wel genoeg van af weten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 17:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 17:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ook zijn er LP's met een handgeschreven nummer en de re-release heeft ook een handgeschreven nummer.Controle is best moeilijk maar ik denk dat de echte fans/verzamelaars er toch wel genoeg van af weten.


Ja... Dat is wel zo, maar als je zorgt dat je een LP koopt alssie uit komt dan heb je toch wel de eerste persing!

Weet iemand wat de cover van de CD/LP is die ik in mijn eerste post noemde?
Op Anus.com vind ik deze hoes:


Maar de mijne is toch echt anders hoor, die is rood met een scheermesje erop


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-12-2002 18:08 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Het is misschien een schok, maar de rode hoes is volgens mij de re-release


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 18:17 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 18:08 schreef Gangrad het volgende:
Het is misschien een schok, maar de rode hoes is volgens mij de re-release


LoL! Nee hoor, tis geen schok... Ik geef er niet zoveel om. Maar ben gewoon een beetje benieuwd wat ik nou eigenlijk heb gekocht


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-12-2002 18:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ha-ha, ik heb lekker de originele pressing .

(heb ik ook 'ns iets, ben helemaal geen verzamelaarstype)

Toffe band, maar die laatste 2 nrs. van 'Remains...' zijn zeker het vetst. Al gaat het gegil van die gast op de eerste paar nrs. werkelijk door merg en been, ijselijk! Ik moet 'Vampires...' nog een keer hebben, die schijnt veel vetter te zijn.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-12-2002 18:42 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Jammer dat het erg moeilijk is om nog aan het oudere werk te komen, tenzij je vele euro's meeneemt naar e-bay.

"Black Millenium" is overigens nog verkrijgbaar bij de geniale mailorder www.supernalmusic.com . Daar blijf je geld uitgeven...


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-12-2002 18:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Probeer ook Xasthur eens. Die hebben Black imperial blood gecoverd.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 18:44 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 18:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Ha-ha, ik heb lekker de originele pressing .

(heb ik ook 'ns iets, ben helemaal geen verzamelaarstype)

Toffe band, maar die laatste 2 nrs. van 'Remains...' zijn zeker het vetst. Al gaat het gegil van die gast op de eerste paar nrs. werkelijk door merg en been, ijselijk! Ik moet 'Vampires...' nog een keer hebben, die schijnt veel vetter te zijn.


Ruilen


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-12-2002 18:47 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 18:44 schreef Inside-Lie het volgende:
Ruilen


o ja, ik kreeg ooit het verwijt van je dat ik nooit meer terugmailde, maar toen ik dat eindelijk deed, mailde jij niet meer. Is dat mijn straf??

Hoe dan ook, mailen!! traden!!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 18:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 18:47 schreef Gangrad het volgende:
o ja, ik kreeg ooit het verwijt van je dat ik nooit meer terugmailde, maar toen ik dat eindelijk deed, mailde jij niet meer. Is dat mijn straf??

Hoe dan ook, mailen!! traden!!


Is dat zo? Ik heb niks van je gehad... Maar ik heb ook een tijdje met een volle mailbox gezeten zonder dat ik het door had, dus was er veel verdwenen... Sorry dan!

Mail nog maar es


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 01-12-2002 18:54 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 17:42 schreef Inside-Lie het volgende:
Ja... Dat is wel zo, maar als je zorgt dat je een LP koopt alssie uit komt dan heb je toch wel de eerste persing!

Weet iemand wat de cover van de CD/LP is die ik in mijn eerste post noemde?
Op Anus.com vind ik deze hoes:


Maar de mijne is toch echt anders hoor, die is rood met een scheermesje erop


Dat is dan ook de cd versie


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 01-12-2002 18:55 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 18:54 schreef Holocausto het volgende:
Dat is dan ook de cd versie


Wat staat er dan op de LP hoes?


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 01-12-2002 23:08 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 16:11 schreef Inside-Lie het volgende:


Ik heb pas de laatste plaat van ze besteld. "Remains Of A Ruined Dead Cursed Soul",


Hun laatste plaat is "Black Millenium" maar "Remains of a Dead Cursed Soul" bestaat idd voornamelijk uit oud materiaal.

Hetgeen ik geweldig vind aan bands als Mutiilation (en een pak andere Franse bands zoals Vermeth, Temple of Baal, Celestia) is die geweldig donkere en zieke sfeer. Muzikaal misschien niet zo sterk maar die bands stralen allen iets erg vuig uit.

Waar heb je die LP trouwens gevonden? Zijn niet zo makkelijk te vinden dezer dagen.



'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2002 9:00 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 23:08 schreef Wolveken het volgende:
Hun laatste plaat is "Black Millenium" maar "Remains of a Dead Cursed Soul" bestaat idd voornamelijk uit oud materiaal.

Hetgeen ik geweldig vind aan bands als Mutiilation (en een pak andere Franse bands zoals Vermeth, Temple of Baal, Celestia) is die geweldig donkere en zieke sfeer. Muzikaal misschien niet zo sterk maar die bands stralen allen iets erg vuig uit.





Ik vond Celestia nou niet echt "vuig" in de Metropool


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 02-12-2002 9:29 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Hmm, ja, live is het idd niet dat he maar op plaat vind ik ze toch best te pruimen.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 14:47 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 1 december 2002 23:08 schreef Wolveken het volgende:
Hun laatste plaat is "Black Millenium" maar "Remains of a Dead Cursed Soul" bestaat idd voornamelijk uit oud materiaal.

Waar heb je die LP trouwens gevonden? Zijn niet zo makkelijk te vinden dezer dagen.




Het album wat ik gekocht heb, zou eigenlijk in 1993 uitkomen op een Colombiaans label genaamd War Master Records, maar dat bleek een ripp-off label te zijn. Dus nu is het uitgegeven op EAL, en ik heb hem daar dus ook gekocht, als je er nog ééntje wilt hebben zul je snel moeten zijn.

Er bestaat ook een smerige versie van. Eigenlijk is de hoes gewoon zwart-wit. Maar hij is rood van de inkt wat bloed moet voorstellen. Maar de eerste 66 edities zijn dus echt gedrenkt in varkensbloed...


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 02-12-2002 15:05 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

EAL heeft em helaas niet meer. Kreeg vorige week nog de distro list Tedju.

Waanzinnig album


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 15:28 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 15:05 schreef Wolveken het volgende:
EAL heeft em helaas niet meer. Kreeg vorige week nog de distro list Tedju.

Waanzinnig album


Dan was ik net op tijd En wat is Tedju nou weer?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen