![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
godverredomme, daar wil ik ook wel heen ![]() ![]() |
|
Bij Shreddie thuis is ook party ![]() Bonnie en ik gaan indonesisch koken en Triple-Dan brouwt de lulstaarten (cocktails) ![]() TJOKKEFOLL! ![]() |
|
aargh....te snel gelezen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 02-12-2002 13:11] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: YEAH !!!!!! ![]() |
|
Hebben een heel aantal mensen uitgenodigd maar niemand laat wat van zich horen ![]() ![]() |
|
Ik wou dat er in belgenland ook iets met metal te doen was ![]() |
|
mja hier is ook weinig te doen dus het zal wel weer koeien omduwen worden ofzo Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote:euh...Er was (IS) eens een cafeeken in Tielt... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
In JH De Bogaard in Geel, da's België.. Al voor de 3de of 4de keer op rij dus van oud op nieuw... k Denk da'k er elk jaar wel's langs geweest ben, maar da's eerder van horen zeggen dan zelf nog weten... ![]() ![]() |
|
Muahahhaa voor ons feest hebbenw e al zo'n 19 man die zeker komen ![]() ![]() ![]() |
|
Godverredomme!! Gratis bier en hapjes, eens kijken of ik wat kan plannen. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
damn ![]() ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
hmm...ik weet niet of ik er heen ga...ligt voor een groot deel aan me ouders..en of ik er zin in heb ![]() ![]() |
|
Er kunnen ca. 60 man naar binnen. naar alle waarscheinlijkheid hebben we een lijkenkist weten te bemachtigen waar je in kan gaan liggen. Hiervan worden foto's gemaakt. ![]() ![]() |
|
Toby ook al hier hehe ! Ik ben daar misschien wel ja... bruut bruut ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
hehe stoer! Ik weet nog steeds niet wat ik moet/ga doen met oud en nieuw. Iets samen met een vriendin maar verder zijn we nog niet gekomen met denken/verzinnen. Maybe komen we ook wel ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ik ga naar een vriend in eindhoven daar gezellig feesten met nog een paar anderen... En ik heb er fucking veel zin in ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ik heb(sinds dat vorig jaar mijn oud en nieuw is verkloot) er ook ontzettend veel zin in ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |