IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : KAT (Polen)
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-12-2002 2:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kennen mensen de band KAT uit Polen? Schijnt een cultband te zijn; ik luister nu een cover van hun nummer 'Bramy zadz' door LUCIFERION en dat klinkt dus geweldig!!!

http://www.damnation.art.pl/discogr/zastepy.html

nb: (Alle covers die Luciferion doet zijn geweldig; check ook Blasphemer (Sodom) , Fight fire with fire (Metallica) Black funeral (Mercyful fate) Chemical warfare (Slayer))

De enige url die ik heb kunnen vinden is deze maar ik zoek dus de officiële site (als die bestaat) of een Engelstalige fansite:

http://www.trytel.com/~skok/polskie/grupy/k/kat/kat.html

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-09-2004 1:30]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-12-2002 7:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

JA ik ken die band vette heersch
lekkere thrash !!
http://www.metalihell.prv.pl/ das de site staan nog wel wat links naar de band dus veel plezier ermee


p.s die metallica cover van Luciferion klinkt lang niet zo goed als ut orgineel.

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-12-2002 7:16]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-12-2002 23:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik ken de band niet, maar vind luciferion erg tof, Chemical warfare (Slayer), waar is die te vinden? die ken ik niet, bent u een rhodiummer?


Oud Vuil.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 16-12-2002 23:07 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Hoe zit het trouwens met Luciferion? Machtige band en inderdaad beestige covers? Heeft er iemand een duidelijke discography voor mij?


Je kan me de bout hachelen!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 16-12-2002 23:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik ken enkel Metal en hell, dus danku voor die link, site ziet er goed uit ook gvd...........neat


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-12-2002 23:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

graag gedaan


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2002 0:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nog bedankt voor de link Orion!

quote:
Op 16 december 2002 23:04 schreef webblaster wim het volgende:
ik ken de band niet, maar vind luciferion erg tof, Chemical warfare (Slayer), waar is die te vinden? die ken ik niet, bent u een rhodiummer?



KAT vind ik blackmetal met heavymetal & thrashinvloeden voor zover ik het gehoord heb; er zit zowel blackscreams als heavymetalzang in en het heeft iets 'occults'.

Ik heb Chemical Warfare nu ff niet op mijn HD; ik zal die KAT cover wel ff opladen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2002 0:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2002 0:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 december 2002 23:07 schreef Legatius het volgende:
Hoe zit het trouwens met Luciferion? Machtige band en inderdaad beestige covers? Heeft er iemand een duidelijke discography voor mij?


LUCIFERION'S RELEASES:

I. One full length album titled Demonication (The Manifest) - on Listenable Records / France

And the following compilations:

II. Tribute To Metallica - the song *Fight Fire With Fire* - on Black Sun Records / Sweden

III. World Domination - the song *Blasphemer* - Osmose Productions / France

IV. Tribute To Slayer - the song *Chemical Warfare* - on Black Sun Records / Sweden

V. Tribute To KAT - the song *Czarne Zastepy* (KAT is the Polish ultimate cult-band) on Pagan Records / Poland

VI. Tribute To Mercyful Fate - the song *Black Funeral* - on Listenable Records / France

VII. Tribute To Sodom - the song *Blasphemer* - on Drakkar Records / Germany

VIII. Tribute To Celtic Frost - the song *Circle Of The Tyrants* - Listenable Records / France (that tribute never became a reality and the song was never released. It will be included on the next full-length album)

NB Ze hebben ook ´Brainstorm´ van Morbid Angel gecoverd.
___________________________________________________

"Luciferion was put on ice in the end of 96. Now, after five years the new magical release is on it's way (!), although with Luciferion not being an active band. This one also for Listenable Records. The album is going to include seven new compositions: an intro, four new full-length songs and two preludes. The material has been created partially in 1996 and partially in 2000/2001. The old-school LUCIFERION and the new developed thought meet each other in a perfect combination. Moreover, those five old demo-songs from *Demon 94* (re-mastered) shall constitute the second part of this release. We've decided to have it this way, as this is the only reasonable way to document the songs which would not fit together with the material meant for the forthcoming full length album that will follow afterwards and for which songs are already finished and waiting to be recorded. So, we see it as a perfect bridge between the old time and the new mature thought. This album will also include that unreleased cover of Celtic Frost - *Circle Of The Tyrants* - in a totally dooms-day version. Prepare!"

quote:

bovenstaande cd had dus al uit moeten zijn en is waarschijnlijk gecancelled; misschien omdat er een nieuw album uitkomt van hun powermetalband Lost Horizon


Maarrrrrrrrrr.........

October 2002-LUCIFERION ALBUM TITLE REVEALED
Sweden monster of death LUCIFERION will unleash their new album in March 2003 bearing the title : 'The Apostate'. We have very little news so far of the recording process but have been confirmed that all will be finished before Christmas. We obviously cannot wait to listen to it. It's surely going to be an outstanding piece of work. Their legendary debut album 'Demonication (the manifest)' is still available.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2002 0:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 17-12-2002 11:32 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse




Maarrrrrrrrrr.........

October 2002-LUCIFERION ALBUM TITLE REVEALED
Sweden monster of death LUCIFERION will unleash their new album in March 2003 bearing the title : 'The Apostate'. We have very little news so far of the recording process but have been confirmed that all will be finished before Christmas. We obviously cannot wait to listen to it. It's surely going to be an outstanding piece of work. Their legendary debut album 'Demonication (the manifest)' is still available. [/quote]


!!!!! Als dit geen goed nieuws is!!!


Je kan me de bout hachelen!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 15:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Enige wat ik heb is Oddech Wymarlych Swiatow oftewel The Breath of Extinct Worlds.


Een zeer vette plaat die de vuige geluiden van Venom weet te combineren met de strakke thrahs/speed invloeden en af en toe een beetje MF/KD aan de mix toevoegt. Een dikke vette aanrader dus.


edit: oh ja en Sodom. The Saw Is The Law lijkt rechtsreeks geript te zijn van 'Spisz Jak Kamien'

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-02-2004 15:59]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-02-2004 15:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind de latere KAT niet zo, de oude platen vind ik echt ontzettend goed.

666 / metal and hell (1e = Poolse versie die is beter vind ik)

Duistere riffing met geweldige vocalen, prima plaat. Probeer ook Turbo's "Kaweleria Szatana" als je Kat goed vind. Of Open Fire, ook vette band!


Ik, Wil Schuurman


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 16:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Turbo en Open Fire ken ik natuurlijk ook. Van Open Fire heb ik niks maar Kawaleria Szatana heb ik wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-02-2004 16:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Oh, dat vind ik echt een gaaf album zeg. Die zet ik straks effe op de platenspeler en dan effe een oude zine er bij pakken, heerlijk!

Vooral het eerste nummer, echt machtig !


Ik, Wil Schuurman


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-02-2004 16:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Trouwens nog iets leuks, de Duitse heavy metal band Metal Inquisitor (met Blumi tevens Metalucifer) heeft een nummer van Open Fire gecoverd op hun LP The Apparition (die titel van het nummer weet ik effe niet, die taal is me wat te lastig) en Blumi heeft het in het Pools ingezongen, is erg gaaf geworden!


Ik, Wil Schuurman


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 16:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 16:01 schreef Snagger het volgende:
Oh, dat vind ik echt een gaaf album zeg. Die zet ik straks effe op de platenspeler en dan effe een oude zine er bij pakken, heerlijk!

Vooral het eerste nummer, echt machtig !


Soldier Of Fortune....oftewel Zolnierz Fortuny
quote:
Op 21 februari 2004 16:02 schreef Snagger het volgende:
Trouwens nog iets leuks, de Duitse heavy metal band Metal Inquisitor (met Blumi tevens Metalucifer) heeft een nummer van Open Fire gecoverd op hun LP The Apparition (die titel van het nummer weet ik effe niet, die taal is me wat te lastig) en Blumi heeft het in het Pools ingezongen, is erg gaaf geworden!


Die ga ik dan eens even checken. Thanks


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 16:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat nummer is overigens: 'Twardy Jak Skala' oftewel Hard as Stone.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-02-2004 14:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Klopt ja, geweldig nummer.

Van kat is 38 minutes of life ook aan te raden, toffe live plaat.


Ik, Wil Schuurman


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 22-02-2004 16:44 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

kat heershct!

metal i pieko!!


zzz


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-09-2004 13:51 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ja, KAT is geweldig. Tenminste, ik heb enkele albums gedownload. (Gedownload ja, ben ik effe een parasiet)
En vooral het album 666 is geweldig.
Een van de latere albums vond ik weer geen flikker aan, muzikaal veel braver en een normale zang. Fucking saai gewoon. Dat was dan weer een tegenvaller.
De cd's op de officiele KATsite kosten geen drol, 7 euro ofzo, moet ik maar eens wat van gaan bestellen.


acid
Usericon van acid
Posted 18-09-2004 1:29 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ja, "666" is wel het beste album, met als uitschieter "Noce Szatana". Vind hun eerste 7" ook goed, die ik overigens nog origineel zoek, Ostani Tabor (spelling??).

Die re-releases schijnen wel verzorgd te zijn, misschien dat er wat van koop als ik ze tegenkom. De latere platen zijn mij ook te modern trouwens.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen