IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Led zeppelin weer bij elkaar??
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 8:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Led zeppelin mogelijk weer bij elkaar. Goed nieuws (en ja, ze horen gewoon bij heavy metal, niet in overige!!!! )

van Blabbermouth:

LED ZEPPELIN 'As Close As Ever' To Reuniting: JEFF PILSON - Jan. 22, 2003

LED ZEPPELIN are "as close as they have ever been" to reuniting, according to former DOKKEN bassist Jeff Pilson, a close friend of Jason Bonham — son of late ZEPPELIN drummer John Bonham — who jammed with Jason briefly in an early incarnation of Jeff's current group L/P (also featuring ex-DOKKEN guitarist George Lynch).

"[George and I] jammed with Jason, and it was great," Pilson said in an interview posted on his official web site. "But the thing with Jason is that he has lots of stuff going on, and there are these constant LED ZEPPELIN rumors. The last time we spoke to him, he said that it is as close as it has ever been. He was going to meet with Jimmy Page, but just to talk. They talk anyways, because he is the representative from the Bonham side for the LED ZEPPELIN business. So they do talk a lot anyways, but we'll see. But I do hope that it happens for Jason, it would be wonderful, and as a fan I am looking forward to seeing a LED ZEPPELIN reunion."

In the same interview, Pilson offered his views on Axl Rose's version of GUNS N' ROSES and the new band formed by ex-GUNS N' ROSES members Slash, Izzy Stradlin, Duff McKagan and Matt Sorum, claiming that he has heard some of the material recently written and recorded by the latter group. "I know someone that they are possibly interested in for a singer," Pilson said. "And I have to tell you what, the two songs I have heard are just killer. Absolutely killer. It is as close to the old GUNS 'N ROSES without sounding like a copy. The songs were very high-energy, sort of got the 'Appetite…' vibe to it. Of course, this is with the vocals that my friend put on the songs, and I have no idea who they will use as the singer for the project. As for Axl's GUNS 'N ROSES, who knows man?! I don't know what to make of it. I can't even begin to imagine what his business problems are like right now. Having a tour of that size cancelled. I am sure he has burned some bridges, and that may be detrimental to him down the road. But all of this could be instantly cured if he comes out with his record, and it is a hit. But who knows. I have not heard Axl's GUNS 'N ROSES record, but I have spoken with a lot of people who have heard it, and a lot of people say it is great. And I hope it is great. For starters he has to put the record out, but you know the problem is that the record will never live up to its hype at this point. Again, I do hope it is absolutely great. I think that GUNS 'N ROSES have always added an exciting yet dangerous element to the world of music. It is not the same to me, without the original band, but hey, maybe we will get two really great bands to listen to."

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2003 8:13]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 8:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2003 8:14]

blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 23-01-2003 8:39 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ja oude tijden herleven soms weer en vooral met zulke heavy metal legendes als led zeppelin.stairway to heaven en whol lotta love blijven toch klassiekers die ieder metal liefhebber kent.ik zie er naar uit

welcome to hell,fuckin, hell yeah

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 23-01-2003 10:56 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Zou geweldig zijn om deze mannen live te aanschouwen .dan heb ik mijn rijtje bijna compleet met oude legendes die ik live heb mogen aanschouwen

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-01-2003 11:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

WOW , Led Zeppelin terug bij elkaar, goeie zaak , AC/DC trekt zich ook terug in de studio voor het opnemen van een nieuwe cd, is er toch nog hoop voor nog eens nieuwe seventies rock te horen?

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-01-2003 11:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 januari 2003 11:36 schreef beli mawr het volgende:
WOW , Led Zeppelin terug bij elkaar, goeie zaak , AC/DC trekt zich ook terug in de studio voor het opnemen van een nieuwe cd, is er toch nog hoop voor nog eens nieuwe seventies rock te horen?

De nieuwe cd van AC/DC is uitgesteld. Normaal was hij voor maart maar ze gaan pas tegen dan samenkomen om er nog eens over te praten. De nieuwe plaat zou iets voor 2004 worden..
Reunies zijn momenteel wel erg in..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-01-2003 11:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 11:38 schreef Sharteel het volgende:
Reunies zijn momenteel wel erg in..

Tuurlijk...verdien je geld mee

Led Zeppelin: Immigrant Song van hun heerscht verder ken ik ze niet echt, Stairway natuurlijk wel...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-01-2003 11:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jottem. Meteen ff m'n pa bellen.

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 23-01-2003 13:57 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

hahah wat cool...

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-01-2003 20:34 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 11:45 schreef Slechtheid het volgende:
Jottem. Meteen ff m'n pa bellen.
Mijn pa gaat niet mee. Die regelt 't zelf maar.

En daarbij: Bonham is dood, things will never be the same.

Touché, pussycat!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-01-2003 21:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hmmm...ik heb er een beetje m'n bedenkingen bij...Led Zep zonder John Bonham...er was geen één die kon drummen zoals hij!

En dat geldt ook voor Thin Lizzy...geen TL zonder Phil Lynott!!

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 23-01-2003 21:36 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 23 januari 2003 21:32 schreef madeline usher het volgende:
Hmmm...ik heb er een beetje m'n bedenkingen bij...Led Zep zonder John Bonham...er was geen één die kon drummen zoals hij!

En dat geldt ook voor Thin Lizzy...geen TL zonder Phil Lynott!!

met Thin ben ik met je eens.... gister top of the pops gezien, wat een gast !.. geweldig...

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-01-2003 21:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Van die oude LZ-nummers krijg ik nog altijd kippevel...

1) Dazed and confused dat gitaarwerk,man!!!
2) Living loving maid
3) Moby dick (beste drumsolo aller tijden)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 23-01-2003 21:52 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

LZ babe i'm gonna leave you zou ik wel eens wat harder en nieuwer willen horen

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-02-2003 23:01 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Led Zeppelin bij elkaar zou echt beter zijn, maar waarom toch altijd dat gezeur over stairway to heaven, misschien wel heel bekend, maar imho toch het minste nummer van IV

And my marlboro light

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 01-03-2003 11:13 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 28 februari 2003 23:01 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Led Zeppelin bij elkaar zou echt beter zijn, maar waarom toch altijd dat gezeur over stairway to heaven, misschien wel heel bekend, maar imho toch het minste nummer van IV

er zijn inderdaad wel mooiere nummers maar toch wel een lekkere solo in dat nummer

Mooz_666
Usericon van Mooz_666
Posted 01-03-2003 22:55 by Mooz_666 Wijzig reactieProfiel van Mooz_666Quote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Ik heb Robert Plant in Cambridge gezien, en hij kan het nog steeds hij speelde een 25 minuten versie van who lotta love

Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 03-03-2003 19:47 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Begrijp me niet verkeerd, ik vind
Led Zep echt kei geweldig, maar ik zag vorig jaar of 2 jaar geleden een recent Robert Plant concert op tv en dat was dus echt een parodie op zichzelf. Een vriend van me was vorig jaar op Dranauter (folk festival in Belgie) en die bevestigde dat ook ja...
Nogmaals, Led Zep is kei goed, maar een reunie, nou nee...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com