IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Heineken ontvoerder geliquideerd Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2003 21:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 20:46 schreef Asherah het volgende:
Heineken? Liquideren? Waar gaat dit over?


Voor de niet ingewijden een hele korte uitleg dan maar

Ergens eind jaren 80 is mister Heineken, de grote pief van de bierbrouwerij, ontvoerd.. Degeen die hem toen ontvoerd heeft is nu dus door één van zijn criminele vriendjes doodgeschoten.


Lekker boeiend


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-01-2003 21:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2003 21:04 schreef Sarjenka het volgende:
Een der Heineken ontvoerders is vandaag in Amstelveen geliquideerd...

Wat vinden jullie daar nou van ?

Aan de ene kant zeg ik: "opgeruimd staat netjes"; aan de andere kant is het natuurlijk heel fout, omdat de persoon die het heeft gedaan ook het recht niet heeft iemand om te brengen...

Afrekening in het criminele circuit in dit geval. Deze vent (Van Hout) had zelfs bodyguards, omdat er al eerder aanslagen op z'n leven zijn gepleegd.


Denk je nou echt dat het die mensen een rotzorg zou zijn wat recht is en wat onrecht?
Die mensen plaatsen zichzelf boven het zogenaamde recht, en als iemand iets fout doet in hun ogen kun je een kogel verwachten, thats it.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 25-01-2003 22:01]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 25-01-2003 22:10 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Mmm.. dit is een spel en het hoort er gewoon bij.

Het probleem is niet zozeer dat die lui elkaar afmaken. Ik denk niet dat iemand daar eigenlijk echt problemen mee kan hebben. je kunt er zelfs stiekem wel blij om zijn. Het probleem is tweeledig: 1. de zogenaamde collateral damage. Dat is iets wat we natuurlijk alleen kunnen tolereren zolang het geen Westerse of blanke mensen betreft en
2. het gevaar van escalatie door cyclus van wraak op wraak wanneer niet effectief (ik zeg effectief en dat is dus niet hetzelfde als hard) wordt ingegrepen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-01-2003 23:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

De 3e keer is het ze eindelijk gelukt hoor.
Kunnen ze toch nog een beetje richten


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2003 23:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 23:28 schreef BurZum het volgende:
De 3e keer is het ze eindelijk gelukt hoor.
Kunnen ze toch nog een beetje richten


Fukking amateurs


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-01-2003 0:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 21:50 schreef Snaack het volgende:
Voor de niet ingewijden een hele korte uitleg dan maar

Ergens eind jaren 80 is mister Heineken, de grote pief van de bierbrouwerij, ontvoerd.. Degeen die hem toen ontvoerd heeft is nu dus door één van zijn criminele vriendjes doodgeschoten.


Lekker boeiend


Goh, en daarom dit topic? Ik zou het wat algemener gesteld hebben...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2003 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

heineken, grolsch; één pot -gersten-nat da's toch geen bier

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-01-2003 1:08]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-01-2003 1:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 1:08 schreef Mutilator het volgende:
heiniken, grolsch; één pot -gersten-nat da's toch geen bier


Neen, neem dan Jupiler
(als we het over gewone pinten hebben althans)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2003 1:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 januari 2003 1:08 schreef Asherah het volgende:
Neen, neem dan Jupiler
(als we het over gewone pinten hebben althans)


Jupiler vind ik ook slootwater, net als Primus; dikke voor de meeste overige Belgische bieren


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-01-2003 1:16 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Gaat dit topic over een crimineel die een andere crimineel dood heeft geschoten en daarom is opgepakt en of dat goed is?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-01-2003 1:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee hoor, over bier.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-01-2003 1:21 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 1:18 schreef Asherah het volgende:
Nee hoor, over bier.


Gelukkig maar, ik was al bang dat ik het niet snapte.

GUINESS!!!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-01-2003 1:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Correctie, slecht en niet te zuipen hollands bier tegenover supreme belgisch bier


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2003 1:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 januari 2003 1:23 schreef Asherah het volgende:
Correctie, slecht en niet te zuipen hollands bier tegenover supreme belgisch bier


Ware woorden..de beste biertent in Utrecht heet nog steeds 'Belgie'.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-01-2003 1:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Café Belgie is me welbekend


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 31-01-2003 20:43 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Iemand nog iets meegekregen van z'n uitvaart (was op het nieuws iets van te zien). Wat een walgelijke vertoning zeg! Alsof die de konining himself was! En dan al die gasten met hun dikke sigaren in hun bek... brrrrr

En dan hoor je omstanders (nieuwsgierigen) zeggen: "ach, het was toch een mens"... njah... wel een beetje brutaal hoor om zo'n spectakel van je uitvaart te maken wat met drugsgeld is betaald... je moet maar durven, zeg maar...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 31-01-2003 20:44 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

hmmm... dat is een dubbele post... sorry (nu niet meer dus)

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 31-01-2003 20:47]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 31-01-2003 20:46 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 22:10 schreef Oebe het volgende:
Het probleem is tweeledig: 1. de zogenaamde collateral damage. Dat is iets wat we natuurlijk alleen kunnen tolereren zolang het geen Westerse of blanke mensen betreft


sorry?

ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is...anders vraag ik een mod-actie aan



I spy with my little and verrry evil eye.....


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 31-01-2003 21:57 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 20:46 schreef WickedKimmie het volgende:
sorry?

ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is...anders vraag ik een mod-actie aan



Hmmm, dat zie je toch zo dat dat sarcastisch bedoeld is?
Wat een ophef zeg.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 11-02-2003 23:23 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

"Het probleem is tweeledig: 1. de zogenaamde collateral damage. Dat is iets wat we natuurlijk alleen kunnen tolereren zolang het geen Westerse of blanke mensen betreft."

Speciaal voor Wicked Kimmie (Iemand wees mij erop): Ik ben blij dat je er kwaad om bent, het siert je. Maar je hebt mij wel verkeerd begrepen.

Het is inderdaad sarcasme van mij. Om maar eens een voorbeeld te nemen. Het aantal doden in Afghanistan als gevolg van V.S. bombardementen, die in tegenstelling tot het nieuws hier zou willen doen vermoeden over het algemeen vrij willekeurig zijn gegooid. Bijvoorbeeld op een voedselopslagplaats van het Rode Kruis in een land waar een groot gedeelte van de bevolking vluchteling is en honger lijdt. Er zijn meer doden gevallen in Afghanistan door de bommen, burgerdoden: vrouwen, kinderen, ouden van dagen geen Taliban en geen Al Qaida dan in de aanslagen op 11-9-2001 in de V.S. Er is tot op de dag van vandaag totaal geen enkel bewijs dat Al Qaida ook maar iets van doen heeft met die aanslagen, sterker er zijn dwingende redenen om Al Qaida uit te sluiten. Maar deze burgers tellen niet, ze zijn "collateral damage".
Sterker voorbeeld: Wederom in Afghanistan hebben V.S. piloten (die wakker worden gehouden met "go-pills", da's speed, da's drugshypocrisie,) een trouwerij gebombardeerd, gevolg doden en gewonden. De familie van de bruidegom op slag gedecimeerd. Gevolg: een artikeltje in minder grote kranten en wat milde publieke verontwaardiging. Piloten krijgen een klop op de schouder, het was zelfverdediging want de feestgangers schoten in de lucht. (Normaal plaatselijk gebruik).

Maar dan maken de piloten van de USAF opeens WEL een ernstige fout wanneer ze Canadese soldaten bombarderen. Canadezen worden bij elkaar geschraapt en in lijkzakken terug gestuurd, grote consternatie. Maar DAT betekent opeens dat er WEL een probleem is. Canadezen vermoorden dat mag niet (Afghanen who cares?) dus werden de piloten vervolgd.

Clinton, brave multilaterale Clinton, vuurde kruisraketten af op de Al Shifa fabriek in Sudan omdat hij net als Colin Powell "irrefutable evidence" had dat de fabriek chemische wapens produceerde. Het produceerde goedkope medicijnen tegen bijv. malaria zodat de mensen in Sudan die kunnen betalen. De fabriek werd met de grond gelijk gemaakt midden in een malaria-epidemie. Het gevolg is dat mogelijk 10.000 mensen en mogelijk vele malen meer als direct gevolg van deze barbaarse misdaad om het leven zijn gekomen. Maar Sudanezen tellen niet. Bedenk zelf maar waarom niet.

We zullen het niet hebben over de verdere misdaden van Clinton in o.a. Kosovo, Servie etc, maar zien we Clinton voor het gerecht verschijnen? Nee, hij geeft diners waar mensen voor $ 800,- karbonade kunnen vreten en naar zijn ideeen over het bestrijden van armoede in de Derde Wereld luisteren. Waarna de bewonderaars hun weg vervolgen en tegen jan en alleman die maar wil luisteren (de radioverslaggevers bijvoorbeeld) vertellen hoe zo'n verstandige man die Clinton wel niet is.

Spijt me dan dat ik er af en toe een beetje in een sarcastische stemming van kom.

Oh ja, ik gebruik inderdaad geen smijlies.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 11-02-2003 23:33]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-02-2003 23:46 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 23:23 schreef Oebe het volgende:
"Het probleem is tweeledig: 1. de zogenaamde collateral damage. Dat is iets wat we natuurlijk alleen kunnen tolereren zolang het geen Westerse of blanke mensen betreft."

Speciaal voor Wicked Kimmie (Iemand wees mij erop): Ik ben blij dat je er kwaad om bent, het siert je. Maar je hebt mij wel verkeerd begrepen.

Het is inderdaad sarcasme van mij. Om maar eens een voorbeeld te nemen. Het aantal doden in Afghanistan als gevolg van V.S. bombardementen, die in tegenstelling tot het nieuws hier zou willen doen vermoeden over het algemeen vrij willekeurig zijn gegooid. Bijvoorbeeld op een voedselopslagplaats van het Rode Kruis in een land waar een groot gedeelte van de bevolking vluchteling is en honger lijdt. Er zijn meer doden gevallen in Afghanistan door de bommen, burgerdoden: vrouwen, kinderen, ouden van dagen geen Taliban en geen Al Qaida dan in de aanslagen op 11-9-2001 in de V.S. Er is tot op de dag van vandaag totaal geen enkel bewijs dat Al Qaida ook maar iets van doen heeft met die aanslagen, sterker er zijn dwingende redenen om Al Qaida uit te sluiten. Maar deze burgers tellen niet, ze zijn "collateral damage".
Sterker voorbeeld: Wederom in Afghanistan hebben V.S. piloten (die wakker worden gehouden met "go-pills", da's speed, da's drugshypocrisie,) een trouwerij gebombardeerd, gevolg doden en gewonden. De familie van de bruidegom op slag gedecimeerd. Gevolg: een artikeltje in minder grote kranten en wat milde publieke verontwaardiging. Piloten krijgen een klop op de schouder, het was zelfverdediging want de feestgangers schoten in de lucht. (Normaal plaatselijk gebruik).

Maar dan maken de piloten van de USAF opeens WEL een ernstige fout wanneer ze Canadese soldaten bombarderen. Canadezen worden bij elkaar geschraapt en in lijkzakken terug gestuurd, grote consternatie. Maar DAT betekent opeens dat er WEL een probleem is. Canadezen vermoorden dat mag niet (Afghanen who cares?) dus werden de piloten vervolgd.

Clinton, brave multilaterale Clinton, vuurde kruisraketten af op de Al Shifa fabriek in Sudan omdat hij net als Colin Powell "irrefutable evidence" had dat de fabriek chemische wapens produceerde. Het produceerde goedkope medicijnen tegen bijv. malaria zodat de mensen in Sudan die kunnen betalen. De fabriek werd met de grond gelijk gemaakt midden in een malaria-epidemie. Het gevolg is dat mogelijk 10.000 mensen en mogelijk vele malen meer als direct gevolg van deze barbaarse misdaad om het leven zijn gekomen. Maar Sudanezen tellen niet. Bedenk zelf maar waarom niet.

We zullen het niet hebben over de verdere misdaden van Clinton in o.a. Kosovo, Servie etc, maar zien we Clinton voor het gerecht verschijnen? Nee, hij geeft diners waar mensen voor $ 800,- karbonade kunnen vreten en naar zijn ideeen over het bestrijden van armoede in de Derde Wereld luisteren. Waarna de bewonderaars hun weg vervolgen en tegen jan en alleman die maar wil luisteren (de radioverslaggevers bijvoorbeeld) vertellen hoe zo'n verstandige man die Clinton wel niet is.

Spijt me dan dat ik er af en toe een beetje in een sarcastische stemming van kom.

Oh ja, ik gebruik inderdaad geen smijlies.


Dank voor de uitleg, ik was inderdaad erg boos en verbaasd om zoiets op ZM te lezen zonder dat iemand er ook maar iets van zei...vandaar mijn reactie.
Ik ben het helemaal met je eens!

(zo beter McDoom? )

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 11-02-2003 23:54]


I spy with my little and verrry evil eye.....


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-02-2003 23:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Indien? Je twijfelt nog?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-02-2003 23:53 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 23:52 schreef McDoom het volgende:
Indien? Je twijfelt nog?


haha, nee, beetje verkeerd geformuleerd, het spijt mij zeer, het is laat


I spy with my little and verrry evil eye.....


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-02-2003 23:58 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 23:53 schreef WickedKimmie het volgende:
haha, nee, beetje verkeerd geformuleerd, het spijt mij zeer, het is laat

Geeft niet, ik had het wel door hoor.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-02-2003 23:59 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 23:58 schreef McDoom het volgende:
Geeft niet, ik had het wel door hoor.


wel?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen