IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Candlemass - doomed for live
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2003 15:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

net de candlemass live cd "doomed for live" reunion aangeschaft (en ook nog eens een dubbel cd). klinkt zeer, zeer goed. mooi dat de band weer bij elkaar is, (check trouwens ook Krux uit )
ik weet niet of candlemass reeds een topic heeft maar de band verdient er zeker een, dus bij deze....

nu staat "a sorcerer's pledge op", berenummer!!!


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 01-05-2003 15:19 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Inderdaad, geweldig nummer. Meteen maar effe Epicus Doomicus Metallicus opgezet !!


BLASTBEATS FOREVER


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2003 15:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 15:19 schreef EvilPietje het volgende:
Inderdaad, geweldig nummer. Meteen maar effe Epicus Doomicus Metallicus opgezet !!

idd, vooral het "ohohohohoho"aan het eind is echt super. ik denk ook dat dat een van de eerste bands was met een operazangeres.

en toevallig gisteren "epicus" binnen gehad als dubbelcd. dus het zijn wel candlemass dagen voor me.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-05-2003 15:30 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

candlemass fijne band, ik heb candlemass - live super tof! mooi nu weet ik wat ik dadelijk in me discman doe



EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 01-05-2003 15:36 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 15:23 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, vooral het "ohohohohoho"aan het eind is echt super. ik denk ook dat dat een van de eerste bands was met een operazangeres.

en toevallig gisteren "epicus" binnen gehad als dubbelcd. dus het zijn wel candlemass dagen voor me.


Is dat die her-uitgave met die "Live In London" ?? Ik heb die nml. op 2-lp, en daarz it die live-lp bij, is dit ook zo op de cd ?


BLASTBEATS FOREVER


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2003 15:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja vet ja, ik heb de dubbel DVD aangeschaft die is ook zeker de moeite waard.
heb candlemass vorig jaar op wacken gezien VET!

Een van de beste doom bands IMO, vind de nieuwe KRUX Cd ook niet verkeerd idd!



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-05-2003 17:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Shit, kheb me eigenlijk nooit zo verdiept in Candlemass....

Toch maar effe wat nummertjes gedowned en...

Machtig! moet ik weer naar de cd zaak rennen!



I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 17:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Muzikaal is het super .. alleen die zang vind ik niks


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-05-2003 17:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb enkel Dactylis Glomerata en die vind ik nou niet bepaald super, maar komt denk ik ook omdat Messiah er niet op staat.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2003 17:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nee, da's inderdaad (met alle respect) de slechtste candlemass CD!

Check tales of creation eens uit!



vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 01-05-2003 20:04 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 17:16 schreef Sater het volgende:
Ik heb enkel Dactylis Glomerata en die vind ik nou niet bepaald super, maar komt denk ik ook omdat Messiah er niet op staat.


Zeg maar gerust een schande dat dit onder de naam van Candlemass is uitgekomen.
Dit had eigenlijk onder de naam Abstract Algebra uit moeten komen, maar omdat Leif Edling daar inmiddels een schuld had opgebouwd, heeft die AA ontbonden en de cd dus maar onder Candlemass uitgebracht.


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 01-05-2003 20:06 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 15:15 schreef attila_de_hun het volgende:
net de candlemass live cd "doomed for live" reunion aangeschaft (en ook nog eens een dubbel cd). klinkt zeer, zeer goed. mooi dat de band weer bij elkaar is, (check trouwens ook Krux uit )
ik weet niet of candlemass reeds een topic heeft maar de band verdient er zeker een, dus bij deze....

nu staat "a sorcerer's pledge op", berenummer!!!

De cd Van Krux is zeker een doom topper.
Jammer misschien dat hij niet wat van deze nummers bewaard heeft voor Candlemass?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2003 20:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Laten we hopen dat de niewe candlemass nog beter wordt!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2003 21:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 15:36 schreef EvilPietje het volgende:
Is dat die her-uitgave met die "Live In London" ?? Ik heb die nml. op 2-lp, en daarz it die live-lp bij, is dit ook zo op de cd ?


ja, dat klopt. check ook de nieuwe dubbel live cd uit. echt een schitterende cd. met een iets andere set in vergelijking met Tilburg.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2003 21:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 17:16 schreef Sater het volgende:
Ik heb enkel Dactylis Glomerata en die vind ik nou niet bepaald super, maar komt denk ik ook omdat Messiah er niet op staat.



die is toch echt niet representatief voor Candlemass. probeer eens iets anders, vooral de eerste twee zijn super!.


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-05-2003 23:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ja klopt, ik heb een tijdje terug As it is, As it was (die best of) geleend van mijn oom en die is wel heel goed te versnaperen


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2003 0:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 20:06 schreef vitus_frank het volgende:
De cd Van Krux is zeker een doom topper.
Jammer misschien dat hij niet wat van deze nummers bewaard heeft voor Candlemass?

Die Krux is vet ja. Veel vetter dan alles van Candlemass als je het mij vraagt...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 03-05-2003 13:25 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 2 mei 2003 0:05 schreef Voice Of Doom het volgende:
Die Krux is vet ja. Veel vetter dan alles van Candlemass als je het mij vraagt...



Smaken verschillen... Ik hoorde over Krux en de vergelijking met Candlemass en was natuurlijk zeer nieuwsgierig... Ik was erg teleurgesteld... ze halen het bij lange na niet bij Candlemass!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 03-05-2003 18:08 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 17:09 schreef Jenje het volgende:
Muzikaal is het super .. alleen die zang vind ik niks


Ik heb precies hetzelfde.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen