![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
De grootste vraag denk ik wel. Hoe gaan we dit financieren ? I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
quote: Het Zwaremetalen festival natuurlijk!!! |
|||||||||
|
quote: Ok, ben er ondertussen zelf ook al achter gekomen. Financiering?? Moet ik even over nadenken, en dat gaat niet zo makkelijk vandaag met mijn griepje. the only pleasure is pain |
|||||||||
|
Sponsors.. Samsom en dommelsch zijn op de metal festivals de grootsten, misschien kun je bij hun aankloppen.. En entree kaartjes natuurlijk! Dus het gaat de serieuse kant op? (sinds ik het onderwerp weer eens aansneed?? *big-ego-smile*) God hates us all ! God hates us all ! |
|||||||||
|
Waarom nemen jullie niet contact op met de organisatie van Hollands Metaal zij hebben uitgebreide ervaring met het organiseren van festivals! Zij organiseren al jaren festivals, (benefiet)concerten. Bovendien is de oprichter van HM zelf programmeur geweest bij verschillende podia. Misschien is er een of andere samen werking mogelijk. |
|||||||||
|
Ik heb geen geld. Maar is er zoveel nodig dan? Dead things grow from deep inside... |
|||||||||
|
Ik denk dat het meeste via entree gelden binnen moet komen. Heads I win, tails you lose |
|||||||||
|
quote: Er is zeker geld nodig, voor de bands en het podium. Een deel hiervan kan uit de kaart verkoop komen. Misschien kan je beter een bestaand podium mee laten organiseren, zoiets als ATAK of Hedon |
|||||||||
|
Ik ben bang dat je op sponsors niet echt hoeft te rekenen. Die krijg je niet snel zo gek. Zowieso is het erg moeilijk om geld bij elkaar te krijgen. Een sponsor geeft geen geld als er niet een vorm van garantie achter zit. En aangezien wij niet echt voor professionele festivalorganisators doorgaan Bij een band als Sinister moet je al gauw 3 duizend piek neer leggen ben ik bang. Als je dat vergelijkt met centurian (heb ik geboekt voor 800) is dat toch wel een verschil. Hier moet je met de financiering wel rekening mee houden. De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Klik * Departure Myspace * Myspace * http://twitter.com/rajackar |
|||||||||
|
Ja en weetje wat "het" grote probleem is met entreegeld, dat iemand dus eerst alle kosten of een deel ervan moet voorschieten, en das natuurlijk wel link. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|||||||||
|
Ik denk inderdaad dat we met een podium moeten gaan samenwerken, dat scheelt ons een enorme berg moeite met fundraising. En je hebt zelf bijna geen geld nodig. I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
als je een indrukwekkende lineup met bekendere underground bands hebt, komt er ook genoeg volk op af. zo heb ik destijds een festival willen organiseren, is echter spaak gelopen bij het zoeken naar een geschikte zaal... maar ik had toen voor 2000 piek 11 bands, waaronder bands als ordo draconis, detonation, as it burns, monastery, iscariot... zeker niet de minste dacht ik zo. er valt zat te regelen met bands, zolang je de contacten ervoor hebt. ik denk dat je een zaal gewoon zo ver moet krijgen dat jij de bands mag regelen, in combinatie met hun programmeur, en het verder een "gewoon" festivalletje wordt met een zware metalen titel. als je het zo brengt laat je de praktische dingen in handen van de zaal, die er verstand van heeft. Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|||||||||
|
quote:Dit lijkt mij eerlijk gezegd ook het beste ... niet meteen al te groot beginnen maar wel met een paar coole bands. |
|||||||||
|
precies... als je inderdaad bands als detonation, virulent, mangled enzo regelt, dat zijn al redelijk bekende namen, en zullen best te porren zijn voor een leuke aanbieding Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|||||||||
|
Misschien nog een paar andere bands erbij met een wat andere stroming voor de variatie ... I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
joah, een beetje gothic of powermetal ertussen zou niet slecht zijn... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|||||||||
|
ik ken wel een hele coole heavy/thrash band, sacramental sachem! echt supagoed... en voor wat gothic/dark spul pakken we gewoon michiel's we the gods Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|||||||||
|
Cool we komen zo langzamerhand een behoorlijk eind in dezelfde richting. Zijn er meer mensen die zaterdag aan het eind van de middag / begin avond bij de atak willen overleggen? De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Klik * Departure Myspace * Myspace * http://twitter.com/rajackar |
|||||||||
|
ehmz, normaal geen probleem, ware het niet dat enschede best een eindje verderop is, en ten tweede we morgen in optreden hebben in utrecht Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|||||||||
|
quote:Jep, maar kom je als gewone burger wel binnen |
|||||||||
|
Misschien kan ik ook nog wel een (gratis)bandje regelen(Thrash à la Metallica/Machine Head/Pantera). Ik zal eens vragen of ze er zin in hebben. |
|||||||||
|
quote: mischien is het een idee om gewoon buiten af te spreken als er mensen komen die 'smiddags eigenlijk niet naar binnen mogen. wat denkt jenje? De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Klik * Departure Myspace * Myspace * http://twitter.com/rajackar |
|||||||||
|
Euhmmmm Dat weet ik eigenlijk zo niet We zien wel .. Maybe krijg ik ze wel me naar binnen of moeten ze ff wachten totdat iedereen er is die binnen is. I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
quote:Ik loop anders wel ff mee |
|||||||||
|
Subsidie vragen aan de betreffende gemeente waar het gebeuren gehouden gaat worden wil ook weleens helpen.. een goed ondernemingsplan (Bintmeister?) kan veel deuren voor je openen.... |
|||||||||
| Index / ZwareMetalen festival |