IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bleeding through Vorige pagina | Volgende pagina
Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 02-09-2008 22:43 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Bleeding Through wel lachen ja.








MARTHA!


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 08-09-2008 14:14 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Declaration is inderdaad een erg vette plaat!


dood


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-11-2008 14:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zekers erg vet!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-11-2008 14:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Declaration blijft een vet album ja. Vooral dat laatste nummer. Geweldig gewoon.

Al moet ik zeggen dat The Truth mijn voorkeur heeft omdat de nummers daar meer hun eigen gezicht hebben. Ik hoop dat Bleeding through op hun volgende album klinkt als een mix tussen The Truth en Declaration.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2008 14:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Vandaag Declaration op vinyl binnen gekregen, wat een brute plaat zeg! Heerlijk, super sfeer en kneiter hard!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-05-2010 17:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zijn er al mensen die het nieuwe album gehoord hebben? Persoonlijk vind ik hem helemaal geweldig. Ik hoor/lees veel kritiek op het feit dat dit nieuwe album teveel zou lijken op Declaration en dat Bleeding through daarom te weinig groeit.

Ik ben van mening dat het nieuwe album inderdaad een voortzetting is van Declaration. Het album is wederom een snoeiharde mix van symphonische black metal, brute deathcore en agressieve hardcore. Het grote verschil is dat het nieuwe album betere nummers kent dan zijn voorganger. Ze zijn herkenbaarder en blijven beter hangen. En dat maakt dit album wat mij betreft weer een stap beter dan z'n voorganger.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 17:25 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ik waardeer deze band ook wel. Vooral portrait of a goddess is echt superlomp maar trek gewoon dat hele fashioncore gedoe eromheen niet. Dan hoor je gewoon hele brute lompe muziek (weliswaar met van die synth riedeltjes erdoorheen) en dan kijk je naar de band en zijn het gewoon gasten met makeup die stoer lopen te doen.


Evil Dick


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-05-2010 17:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

D'r zijn legio "echte" metalbands die dat ook doen toch? Kijk alleen even naar de eye-liner van Thomas Gabriel Fischer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2010 17:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vond Declaration echt kut (symfonisch ). De nieuwe lijkt juist wat meer richting het eerdere werk te gaan, en klinkt dus als een mooi compromis tussen het oude werk en Declaration.

Alleen weet het mij niet zo erg te raken ivm Portrait, This is Love en The Truth. Misschien eerst nog wat meer luisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-05-2010 17:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat eerste album heb ik nog nooit gehoord. Maar This is love... vond ik behoorlijk saai. Enorm bruut, dat wel, maar de songs waren toen nog behoorlijk inspiratieloos.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2010 17:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Echt memorabel is die eerste plaat (Dust to Ashes) niet, gewoon rauwe metalcore. Portrait of a Goddess (de tweede plaat dus) is ineens al veel beter.

This is Love, This is Murderous is inderdaad vooral bruut raggen, maar zo heb ik het graag The Truth kent dan weer een aantal zeiknummers, maar vind ik hun beste werk (ook door wat nostalgie).

Declaration was dan wel weer een lekker gewaagde zet en is live ook lekker vet, maar dat soort Winds of Plague-achtige toestanden trek ik op album niet zo, en was dus een behoorlijke tegenvaller.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-05-2010 18:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vond Declaration erg gaaf, dus ben wel benieuwd naar de nieuwe plaat!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-06-2010 13:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bleeding Through: Bleeding through
3.3/10
Lord K: The New Wave Of American Plague obviously never dies on us. Absolutely lacking identity and note-worthy material, Bleeding Through literally bores me to tears. But if you think that a band having keyboards incorporated into their hideous metalcore is a bold move, these guys should do it for you. Even more so if you are deaf. And have no taste. Die. 2

Kampfar: “-I’ve heard enough of you, fucking go away!”, screams the nitwit vocalist named Brandan Schieppati. Congrats, you fucking imbecile, you nailed my thoughts at the exact time I was thinking them. During the first song, that is. For your information, dear reader, what we are dealing with here is annoying metalcore trying to act tough by adding some blasts here but not there. Utterly revolting. 2

The Duff: Not amazing. Darkane, The Black Dahlia Murder, The Red Chord and symphonic black metal synth in a mélange of decent but tiring metal. 6

Trauma: Yep, it sucks. 3

CadenZ: Drop the fucken MIDI samples, you idiots. Your tired metalcore sounds even more moronic with the Nile/Dimmu Borgir shit in the background. Schizophrenic music, this. Left, right, up, down? It’s like a fucken NES joystick secret code. 3

Michael (guest): This is competent enough, but it still sounds like something I’ve already heard again and again and again… God I wish someone would just try to alter the sacred code of “extreme metal” just a little before I lose interest in it completely. Still, if I had heard this some 15 years ago… Whoa, has it been that long? No wonder I think this sounds like recycled stuff then. My bad. I should have been born yesterday, it would have made things easier. 4


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-06-2010 13:21 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

altijd als ik iets lees over deze band moet ik denken aan een trut die minder functionele maandverband gebruikt heeft.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-06-2010 13:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-07-2012 20:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Oh ja, na een kleine afwezigheid was ik vergeten dat Bleeding through hier niet bepaald populair is.

Kan ik er gewoon vanuit gaan dat men de nieuwe ook gewoon links heeft laten liggen?

Ik kan er niks aan doen, ik geniet er weer met volle teugen van. Dit kon nog wel eens hun meest agressieve album to date zijn. Ok ok, natuurlijk is het redelijk simpele muziek. Maar het is allemaal zo woest en "boos" dat ik de simpelheid gemakshalve even vergeet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-07-2012 21:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die nieuwe was de eerste plaat uit 2012 die ik hoorde. Ik luister haast nooit naar volledige albums van deze band, maar man o man - ze hebben een paar mokervette nummers die ze live spelen. Ik ben echter totaal niet fan van die synthesizers en die nieuwe plaat staat er bol van.

Qua energie/boosheid vind ik het eerder halfzacht klinken. Als deze groep iets langer de tijd neemt om albums te produceren en zo elf knallers van formaat neer te zetten, zouden ze tot hogere hoogten treden. Nu blijven ze voor altijd een supportbandje voor Emmure, en dat is jammer.

Declaration, Rise, Love Lost In A Hail Of Gun Fire, Revenge I Seek, For Love And Failing, Love In Slow Motion en Kill To Believe zijn allen beter dan wat op The Great Fire staat.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-07-2012 22:00]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-07-2012 22:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Jij verkiest Emmure boven Bleeding through? Echt waar?!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-07-2012 22:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh, hebben ze een nieuwe uit? Bleeding Through blijft mij heel erg boeien, maar vanaf Declaration is er geen reet meer aan. Ik zweer bij Portrait of a Goddess, This is Love This is Murderous en The Truth. Het debuut heb ik nog niet gehoord, moet ik snel eens opsnorren.

quote:
Op 16 juli 2012 22:07 schreef XnegativeX het volgende:
Jij verkiest Emmure boven Bleeding through? Echt waar?!

Dat bedoelt hij niet BT heeft de potentie om een enorm grote metal(core)band te worden, maar omdat ze te veel missers op hun platen zetten worden ze door onder anderen Emmure en Parkway Drive in populariteit ingehaald.

Maar imo: Emmure >>>>> BT.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-07-2012 22:11]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-01-2013 17:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2013 17:13 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ach, waarschijnlijk uitzwaaien op Groezrock. Doe nou niet alsof deze band sinds 2008 (of 2005, of 2003) nog iets wezenlijks voorstelde. Goed dat hier eindelijk de stekker uit getrokken wordt. Die self-titled en The Great Fire waren pijnlijke tekenen van een langzaam doodbloedende dood.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-01-2013 17:23 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Deed ik dat? Nee.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-01-2013 17:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 juni 2010 13:21 schreef Black Jew het volgende:
altijd als ik iets lees over deze band moet ik denken aan een trut die minder functionele maandverband gebruikt heeft.


Idd tijd voor endorsement!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 04-01-2013 22:26 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Paar keer live gezien omdat ze altijd op tours stonden waarvan ik de andere bands wel leuk vind maar ik trek het allemaal maar super matig eigenlijk.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-01-2013 0:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Best goed dat ze ermee kappen, hun beste dagen liggen alweer een tijdje achter de rug. Grofweg 2006/2007 was het wel een briljante live-band, jammer dat ik ze in de jaren daarvoor nooit gezien heb. Tevens een van de bands die ik het meest live gezien heb, gewoon omdat ze dan vaker wel dan niet vet zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen