IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Varg Vikernes 'ontsnapt' uit Noorse gevangenis. Volgende pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-10-2003 16:52 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht



Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 16:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-10-2003 16:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 16:55 schreef Voice Of Doom het volgende:





Ik, Wil Schuurman


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 16:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-10-2003 17:01 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 16:55 schreef Voice Of Doom het volgende:





Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-10-2003 17:05 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Haha, ontsnapt?!? Hij is gewoon niet teruggekeerd van zijn weekend verlof na zijn uitstekend goede gedrag ivm het vertolken van accordionkrakers voor het plaatselijk bejaardentehuis.


Bazzio Attacks!!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-10-2003 17:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

O wee, Noorwegen in rep en roer. Heb eens gesproken met enkele Noren over Varg en ik heb van hen mogen vernemen dat niemand maar dan ook niemand in Noorwegen Varg respecteerd, en ze hebben wel reden volgens mij.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-10-2003 17:15 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Er zijn er echt nog wel zat die hem wel respecteren en hem laten onderduiken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-10-2003 17:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:05 schreef bazzio het volgende:
Haha, ontsnapt?!? Hij is gewoon niet teruggekeerd van zijn weekend verlof na zijn uitstekend goede gedrag ivm het vertolken van accordionkrakers voor het plaatselijk bejaardentehuis.

Is idd al minder heldhaftig dan "ontsnapt". Tof dat gedetineerden zo onbewaakt los mogen lopen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-10-2003 17:19 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:15 schreef Gunman het volgende:
Is idd al minder heldhaftig dan "ontsnapt". Tof dat gedetineerden zo onbewaakt los mogen lopen.


Dat heb je overal, ook hier in Nederland...
Op verlof mogen ze nou éénmaal, na bepaalde tijd..
Als ze tenminste bewezen hebben (of de therapeuten wijsgemaakt hebben) dat ze het aankunnen, niet delictgevaarlijk meer zijn en weer terug zullen keren na het verlof...


..."Hate can only create more hate"...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-10-2003 17:22 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Misschien is ie gewoon verdwaald tijdens eeb bos/bergwandeling


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2003 17:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Toen ie net in de bak zat hadden velen een grote bek.In theorie zouden ze nu in de rij staan om hem koud te maken.Ik vraag me af of er nu nog iemand inderdaad het lef heeft.Om eerlijk te wezen geloof ik er niet echt in......


spelfout weggehaald...


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 26-10-2003 17:25 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

owh leuk voor hem hoop dat hij weer gepakt word maar muzie blijft nog steeds goed


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-10-2003 17:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:23 schreef varanus het volgende:
Toen ie net in de bak zat hadden velen een grote bek.In theorie zouden ze nu in de rij staan om hem koud te maken......

...en dan had je ook nog die rij met mensen die die andere rij zouden koudmaken,....leuke soep


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2003 17:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:31 schreef Gunman het volgende:
...en dan had je ook nog die rij met mensen die die andere rij zouden koudmaken,....leuke soep



Hehe total armageddon daar als alles doorgaat.


spelfout weggehaald...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-10-2003 17:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:44 schreef varanus het volgende:
Hehe total armageddon daar als alles doorgaat.

Héhéhé, jahaa NOT!!

En nu alle 'deftige' mensjes in Noorwgen bibberen in hun bed, terwijl ik ik het betwijfel of die kerel ooit nog een vlieg gaat kwaad doen.
Ik denk dat hij trouwens niet zo tuk is op al die blekkies die hem aanbidden.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2003 17:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:48 schreef Gunman het volgende:
Héhéhé, jahaa NOT!!

En nu alle 'deftige' mensjes in Noorwgen bibberen in hun bed, terwijl ik ik het betwijfel of die kerel ooit nog een vlieg gaat kwaad doen.
Ik denk dat hij trouwens niet zo tuk is op al die blekkies die hem aanbidden.



Hehe,ik denk niet dat daar veel mensen van wakker gaan liggen...


spelfout weggehaald...


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 26-10-2003 17:57 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

zo en nu ff op zn Noors nee ik had niks te doen

«Greven» er løs
Av PÅL UNANUE-ZAHL

(VG Nett) Drapsmannen Varg «Greven» Vikernes møtte ikke opp etter permisjon fra fengselet.

Greven» ble kjent for å brenne ned kirker og drapet på sin musikerkollega Øystein «Euronymous» Aarseth som skjedde i 1993. Etter dommen på 21 års fengsel har han sonet i Berg fengsel i Vestfold.

I går natt kom han ikke tilbake fra permisjonen, melder NRK. Politiet i områdene rundt fengselet og den registrerte bopelen er nå varslet om uteblivesen.

Undersøkte bopel

Permisjonen fra fengselet var over ved midnatt. Politiet vet ikke hvor «Greven» befinner seg, etter å ha undersøkt hans bopel i Oslo, som også er hans registrerte permisjonsadresse.

- Vi ser hva som skjer. Noen ganger hender det at fanger melder seg sent, andre må vi hente. Det er for tidlig å fastslå noe på dette tidspunktet, sier politiinspektør Olav Kløvstad til NRK

Ikke regnet som farlig

«Greven» sonet på åpen anstalt og er ikke regnet som farlig av politiet.

- Fengselsvesenet har vurdert farlighetsgraden slik at om han var farlig før, så er han ikke det nå ettersom han er på åpen anstalt, sier Kløvstad til VG Nett.

Vikenes ble flyttet fra lukket soning til åpen sonen i midten av oktober i år. Han skal aldri ha uteblitt fra andre permisjoner under soningen, opplyser politiet.

«Greven» har vært en sentral figur i det norske satanistmiljøet, hvor han gjorde et musikalsk gjennombrudd på begynnelsen av 1990-tallet. Hans band «Burzum » er regnet en av pionerene i musikksjangeren black metal.




AARGHHH


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-10-2003 18:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

FUCK BLABBERGAY.
Ik geloof er geen ene flikker van.
Altijd het zelfde gezeik met die tyfus commercieele homo's.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-10-2003 18:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 18:17 schreef wladimir het volgende:
FUCK BLABBERGAY.
Ik geloof er geen ene flikker van.
Altijd het zelfde gezeik met die tyfus commercieele homo's.

Idd raar hoe ze doordraven over het verleden om toch maar aant te tonen hoe "gevaarlijk" hij wel is. Betreft dat "verlengde" verlof: nu ja, zal wel wat van zijn als het ginds de krantekoppen haalt.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 18:25 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ach ja ... hij wilde wel op tijd terug zijn, maar hij miste een trein ofzo ...


this user is dead


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-10-2003 18:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 18:23 schreef Gunman het volgende:
Idd raar hoe ze doordraven over het verleden om toch maar aant te tonen hoe "gevaarlijk" hij wel is. Betreft dat "verlengde" verlof: nu ja, zal wel wat van zijn als het ginds de krantekoppen haalt.
Blabbergay maakt van kleine dingen grote nieuwskoppen.
En ze posten vaak geruchten. Ik denk ook dat het meerendeel van Blabbergay niet eens Noors kan. Het is namelijk van Roadrunner records en dat is AMERIKAANS.


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-10-2003 19:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het schijnt ook in Noorse kranten hebben gestaan en op televee te zijn geweest.
Als ie echt ontsnapt is denk ik dat we nooit meer iets van em horen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 19:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ja...boeiend...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 26-10-2003 19:32 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 26 oktober 2003 19:05 schreef Sater het volgende:
Het schijnt ook in Noorse kranten hebben gestaan en op televee te zijn geweest.
Als ie echt ontsnapt is denk ik dat we nooit meer iets van em horen.


Precies, die gast heeft genoeg 15-jarige bmhomofieltjes die hem graag zouden willen opbergen in de kelder voor een tijdje, en ook nog van eten voorzien.


Dit slaat nergens op.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2003 19:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

aiaiai,
levengevaarlijk, vrijheidsbedreigende personen op vrije voeten die eignlijk dood moeten:

Saddam
Osama
Varg Vikernes



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen