IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Varg Vikernes 'ontsnapt' uit Noorse gevangenis. Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-10-2003 23:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha.. willem a. met een eetstoornis ja!

van prins pils naar prins annorexia!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lies
Usericon van Lies
Posted 26-10-2003 23:56 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Devine ce que j'ai vu dans le bois!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2003 0:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Le prince de bière qui avait annorexia?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lies
Usericon van Lies
Posted 27-10-2003 0:02 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Pas tout à fait... c'était quelqu'un d'autre!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2003 0:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

l'était le cadavre violé de ce guitariste homosexuel de Mayhem


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-10-2003 0:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:52 schreef Mutilator het volgende:
Hoezo?

Dat forum was berucht, omdat het een mengeling was van louter Varg-aanbidders en geinponems. Oftewel, nog erger dan metalfan en de Muur bij elkaar .


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2003 0:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahahaha..

Zwaremetalen is nog het gayste forum ooit..

offtopic gaan, mensen in de zeik nemen en bands afzeiekn zijn al genoeg voor aan ban..

alles wat de moddereters niet aan stat wordt gemodereeeeeeeeeerrrrrrrrrrddddt...

gayzzzzzzz


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 27-10-2003 0:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2003 0:22 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

juist


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-10-2003 2:21 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Atilla_de_Hun jij kent nogal veel noorse black metal muzikanten heb ik begrepen. Hoe denken die lui eigenlijk allemaal over Varg? Er worden genoeg covers van burzum gespeeld en darkthrone deelde ook al wat teksten. Houdt dit in dat ze ook Varg als persoon kunnen waarderen? Of vinden ze 'm stiekem maar een idioot, doch zn muziek relaxed???


Follow the freezing moon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 27-10-2003 2:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 0:22 schreef irritante klootzak het volgende:
juist
Je hebt nog gelijk ook...een beetje...

quote:
Op 27 oktober 2003 2:21 schreef Freduk het volgende:
Atilla_de_Hun jij kent nogal veel noorse black metal muzikanten heb ik begrepen. Hoe denken die lui eigenlijk allemaal over Varg? Er worden genoeg covers van burzum gespeeld en darkthrone deelde ook al wat teksten. Houdt dit in dat ze ook Varg als persoon kunnen waarderen? Of vinden ze 'm stiekem maar een idioot, doch zn muziek relaxed???


Hmmm...boeit dat?

Mja...niks persoonlijks hoor...maar het lijkt me zo irrelevant...

Ach...misschien ga IK ook wel eens van zulke vragen stellen...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 27-10-2003 2:28]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-10-2003 7:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

VARG VIKERNES(S) BUSTED!!!
A day after he failed to return to prison as scheduled after a short leave, Varg Vikernes was captured by the Norwegian police on a highway outside the country's capital.

Vikernes was taken into custody at 12:45 a.m. Monday morning (October 27) after police in Oslo received information from police in Romerike that the fugitive was traveling in a Volvo v70 on the E6 road to Oslo.

"We signaled for Vikernes to stop, but when he didn't, we were forced to box his car in between two police cars. There was a was dent `to the car`," officer Vider Hjulstad told NTB.

Varg Vikernes was alone and unarmed at the time of his arrest.

More info, including picture:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=82235
http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/3206575.html

Source: VAMPIRE MAGAZINE

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-10-2003 8:45]


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-10-2003 7:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Een Volve hé...
Wat een poser !!!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-10-2003 7:55 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 2:21 schreef Freduk het volgende:
Atilla_de_Hun jij kent nogal veel noorse black metal muzikanten heb ik begrepen. Hoe denken die lui eigenlijk allemaal over Varg? Er worden genoeg covers van burzum gespeeld en darkthrone deelde ook al wat teksten. Houdt dit in dat ze ook Varg als persoon kunnen waarderen? Of vinden ze 'm stiekem maar een idioot, doch zn muziek relaxed???


Denk dat je Hub de Gallier bedoelt en niet Attila?


Op je knie en pijp voor genade!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2003 8:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 2:21 schreef Freduk het volgende:
Atilla_de_Hun jij kent nogal veel noorse black metal muzikanten heb ik begrepen. Hoe denken die lui eigenlijk allemaal over Varg? Er worden genoeg covers van burzum gespeeld en darkthrone deelde ook al wat teksten. Houdt dit in dat ze ook Varg als persoon kunnen waarderen? Of vinden ze 'm stiekem maar een idioot, doch zn muziek relaxed???


Freduk, ik ken niemand in Noorwegen dus ik denk dat jij mij met iemand verwart.

Overigens, op Blabbermouth staat dat ze hem al te pakken hebben.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-10-2003 8:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 8:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Freduk, ik ken niemand in Noorwegen dus ik denk dat jij mij met iemand verwart.

Overigens, op Blabbermouth staat dat ze hem al te pakken hebben.
Koop een bril!
Staat al in dit topic

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-10-2003 8:45]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2003 8:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 8:44 schreef wladimir het volgende:
Koop een bril!
Staat al in dit topic
maar nu hebben ze hem nog een keer!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-10-2003 9:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

V-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k!!!
Mijn moeder dacht ook dat het Willem Alexander was.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-10-2003 9:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Raar, nog andere websites dan blabber waar dit opstaat?

Ben benieuwd of zijn lijk gevonden wordt of dat ie gewoon verdwijnt zoals anderen uit lijstje




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 27-10-2003 9:47 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 23:32 schreef wladimir het volgende:
Hij kan beter weer lang haar nemen.
Ach who cares, it's the music that matters.


Misschien mag dat wel niet in de gevangenis...?


this user is dead


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 27-10-2003 9:48 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Maar eeuh, pfiiew hij zit weer vast ... misschien dat ik vanavond dan weer kan slapen.


this user is dead


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 27-10-2003 11:43 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:15 schreef Gunman het volgende:
Is idd al minder heldhaftig dan "ontsnapt". Tof dat gedetineerden zo onbewaakt los mogen lopen.


Hij had al lang het recht om in't weekend naar huis te gaan,eh


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 27-10-2003 11:51 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:48 schreef Gunman het volgende:
Héhéhé, jahaa NOT!!

En nu alle 'deftige' mensjes in Noorwgen bibberen in hun bed, terwijl ik ik het betwijfel of die kerel ooit nog een vlieg gaat kwaad doen.
Ik denk dat hij trouwens niet zo tuk is op al die blekkies die hem aanbidden.



..wees daar maar niet zo zeker van dat hij geen vlieg kwaad doet...heb een geprek gehad met een noor die beweert van varg persoonlijk te kennen.Hij zei me dat varg nog vol moordgedachten zit


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 27-10-2003 11:54 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 27 oktober 2003 11:43 schreef IceQueen het volgende:
Hij had al lang het recht om in't weekend naar huis te gaan,eh


Hm, ik zie het al voor mij. Maar natuurlijk krijg je een paar tonnen benzine en een vlammenwerpertje om mee te spelen in het weekend. En nu een braaf Vargje zijn en mooi terugkomen he.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-10-2003 11:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 11:51 schreef IceQueen het volgende:
Hij zei me dat varg nog vol moordgedachten zit


So ? Wie niet ?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen