IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Bal-Sagoth Vorige pagina | Volgende pagina
Aart
Usericon van Aart
Posted 28-10-2003 20:24 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

A Black Moon vind ik eigenlijk hun enige aardige CD, maar ook deze gaat mij snel vervelen. De rest is inderdaad irritant. Overigens vind ik de intro'tjes (die dus niets met metal te maken hebben) van alle CD's wel OK... het is ook het enige wat ik van hun nog op mijn schijf heb staan .


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


woutertjemetaal
wtf?
Usericon van woutertjemetaal
Posted 28-10-2003 20:45 by woutertjemetaal Wijzig reactieProfiel van woutertjemetaalQuote dit berichthttp://home.hetnet.nl/~deanne.klein

Meesterlijke muziek,
vooral het nummer: a tale from the deep woods


Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 7:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Battle Magic was één van de weinige Cd's die ik ooit verkocht,....Waaarooom?? Ik hoorde enkele jaren erna terug wat nummers van dat album en ik heb er nog van de eerste twee op een sampler staan. Ik ga die drie eerste cd's eens dringend (terug) op de kop tikken.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-10-2003 7:40]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 7:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

k ken er maar 1 nummer van, iets met raven-wings ofzo. Was wel goed. Ben er nog niet toegekomen er meer van te horen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 7:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 7:43 schreef campske666 het volgende:
k ken er maar 1 nummer van, iets met raven-wings ofzo. Was wel goed. Ben er nog niet toegekomen er meer van te horen.

Da's een nummer vanop Battle magic: "a tale from the deep woods", die heb ik ook nog ergens slingeren, mooi nummer...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 9:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 7:51 schreef Gunman het volgende:
mooi nummer...




Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-10-2003 13:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

"of carnage and a gathering of wolves" (o.i.d) is een fijn nummer


Bruce Banner


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-03-2004 19:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ze komen dit jaar op Wacken, maar dat moet ik helaas missen


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-03-2004 19:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 19:26 schreef MetalJan het volgende:
Ze komen dit jaar op Wacken, maar dat moet ik helaas missen



ik ga ze zien, voor de 2e keer


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 20-03-2004 22:42 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Erg goed. Vooral The Dark Liege of Chaos is unleashed at the Ensorcelled Shrine of A'Zura Kai (The Splendour of a Thousand Swords gleaming beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part II) blijft maar in m'n hoofd hangen.

Crystal Shards is trouwens een erg mooi instrumentaaltje.


Jullie zijn allemaal negers!


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 21-03-2004 22:20 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

"In the Raven-haunted forests of Darkenhold, where Shadows reign and the hues of sunlight never dance" Dat is echt een van de vetste nummers samen met "the Chronicle of Shadows" van de laatste. Maar praktisch al hun werk is machtig!!!

Erg benieuwd naar de nieuwe CD!

Wacken wordt de 2de keer dat ik ze zie.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heb hier nog 2 gesigneerde Bal Sagoth cd's liggen Heerschcd's!!

Jammer genoeg zijn ze niet van mij
@invictis:


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-03-2004 3:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 0:05 schreef Immortella het volgende:
Heb hier nog 2 gesigneerde Bal Sagoth cd's liggen Heerschcd's!!

Jammer genoeg zijn ze niet van mij
@invictis:


altijd leuk dat soort goodies, ah joh misschien verkoop ik ze wel over een tijdje


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-09-2004 7:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

heb laatsts de 3 missende cd's gekocht. (de 1e 3) en het heerscht de Battle-ravaged plains of bloody death uit

op Wacken was het erg bruut, maar veel te kort, en geen wapens etc... airport safety regulations ...


*****
THE SIXTH ALBUM: PROGRESS UPDATE

The writing of the long awaited sixth BAL-SAGOTH album is now at last nearing completion, and additionally some preliminary recording has commenced. The majority of the recording phase is scheduled to commence in full during the early autumn. A detailed press release concerning the sixth album will be unveiled exclusively here at the Official Bal-Sagoth Website to coincide with the official commencement of principal recording. Expect a release through Nuclear Blast during the first quarter of 2005.
*****

meer info op http://www.bal-sagoth.co.uk/


Bruce Banner


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 13-09-2004 13:18 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Bal Sagoth, een van de meest sfeervolle bands ooit met een zeer originele stijl! 'A Black moon...' en zeker 'Starfire' vind ik helemaal geweldig, daarna zakte het allemaal iets in met de albums (minder gewaagd, gladde productie) maar zeker erg goed. Heb ze diverse keren live gezien, goede show en strakke band (behalve op wacken, slecht geluid en door tijdgebrek matige podiumpresentatie)
Ik ben erg benieuwd naar hun nieuwe cd!


Signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-09-2004 13:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

stond je op wacken dichtbij het podium? zo ja, heb je die mafkezen met hun schild+zwaard gezien?


Bruce Banner


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2004 13:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb het eens bij een kennis gehoord. Ik walg van dit soort muziek waar de gitaar een achtergrondinstrument is geworden en je word getracteerd op de meest blije keyboardmelodieën. Tenminste dat is de eerste indruk wat het op mij maakte. Ik hoef het in ieder geval niet nog een keer te horen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-09-2004 13:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ook voor jou: luister naar "A black moon broods over lemuria"

denk dat je dat wel kan waarderen

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-09-2004 13:47]


Bruce Banner


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 15-09-2004 10:49 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Als je niet van aanwezige keyboards houdt, zou ik Bal Sagoth zeker niet aanraden, ook het oudere werk niet. Persoonlijk krijg ik af en toe de zenuwen van blije muziek zoals Rhapsody, waar Bal sagoth ten onrechte mee vergeleken wordt. Maar de bombastische sferen van Bal sagoth zijn echt machtig! Met name op de 1e 2 cd's hebben de gitaren toch wel veel invloed, veel lompe zompige dempriffs (moerasgeluid )

Ik zag bij wacken wel wat zwaardjes boven het publiek uitsteken. Wel lachen Had Bal Sagoth zelf eigenlijk ook moeten doen

[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 15-09-2004 10:53]


Signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-09-2004 18:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 15 september 2004 10:49 schreef enlil het volgende:
Als je niet van aanwezige keyboards houdt, zou ik Bal Sagoth zeker niet aanraden, ook het oudere werk niet. Persoonlijk krijg ik af en toe de zenuwen van blije muziek zoals Rhapsody, waar Bal sagoth ten onrechte mee vergeleken wordt. Maar de bombastische sferen van Bal sagoth zijn echt machtig! Met name op de 1e 2 cd's hebben de gitaren toch wel veel invloed, veel lompe zompige dempriffs (moerasgeluid )

Ik zag bij wacken wel wat zwaardjes boven het publiek uitsteken. Wel lachen Had Bal Sagoth zelf eigenlijk ook moeten doen


die karton+ducttape zwaarden waren van FlipDeluXe en mijzelf. hadden we de hele ochtend aan geknutseld


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 18:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Maar het resultaat mag er wezen.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-09-2004 21:07 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Kutband, wel redelijk vermakelijke songtitels.

Blood slakes the sand at the circus maximus.

Dat klinkt dan toch wel heftig en duister, maar tijdens het luisteren van dit nummer waan je je godverdommme op de kermis.

Niet aan mij besteed dus.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-09-2004 8:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 10:49 schreef enlil het volgende:
Als je niet van aanwezige keyboards houdt, zou ik Bal Sagoth zeker niet aanraden, ook het oudere werk niet. Persoonlijk krijg ik af en toe de zenuwen van blije muziek zoals Rhapsody, waar Bal sagoth ten onrechte mee vergeleken wordt. Maar de bombastische sferen van Bal sagoth zijn echt machtig! Met name op de 1e 2 cd's hebben de gitaren toch wel veel invloed, veel lompe zompige dempriffs (moerasgeluid )

Ik zag bij wacken wel wat zwaardjes boven het publiek uitsteken. Wel lachen Had Bal Sagoth zelf eigenlijk ook moeten doen


Ja en in Rhapsody zit absoluut geen gitaar...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-10-2004 11:47 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Overigens is het Bal-Sagoth, dus met streepje, en ten tweede:

beste metalband die ik ken
Kan niet wachten op die nieuwe plaat!!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2004 21:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 11:47 schreef Ralph Plug het volgende:
Overigens is het Bal-Sagoth, dus met streepje, en ten tweede:

Ten tweede is het met een kleine letter S!!!!!!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen