IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Belgen drinken alsmaar minder bier Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-10-2003 19:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Geef mij maar echt Hollandsche Hertog Jan! RAARGH!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2003 20:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tjah, allemaal erg lekker ja maar ik bedoelde eigenlijk simpele doch lekkere pils a la Dommelsch.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-10-2003 20:03 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hertog jan is ook super IDD!



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-10-2003 20:05 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Oe!, hier ga ik echt slecht van slapen hoor

Nu drink ik de laatste maanden wel terug meer bier dan de afgelopen 2 jaar zeg maar.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-10-2003 20:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Goeie zaak,blijft er voor mij meer LEFFE over!!!!


spelfout weggehaald...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-10-2003 23:15 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 19:49 schreef MBMarduk het volgende:
Wat is nou de betere pils daar? Ik kan er maar 3 opnoemen dacht ik zo: Stella, Jupiler en Maes (en dat laatste zal het zeker niet zijn)
jupiler voor zover ik weet.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 29-10-2003 0:24 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

gadverdamme.. bier.. blegh..

geef mij maar smirnoff ice



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-10-2003 12:12 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 0:24 schreef ZwaarMetaal het volgende:
gadverdamme.. bier.. blegh..

geef mij maar smirnoff ice
homo


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-10-2003 12:13 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

yayy! meer bier voor ons. Hebben de Belgen besloten saai te worden?


Subtiel kamerolifantje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 12:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 19:14 schreef IronGlory het volgende:
HOOR JE DAT? stelletje ongeregeld? ZUIPEN!
BENDE WATJES!!!!

blabla bierconsumptie met een vijfde geminderd blablabla vruchtensappen zijn dan weer wel in trek blabla

Ik schaam me diep!
Tenzij het ntl weer die schurftige walekoppen zijn die het gemiddelde naar beneden trekken, de homo's




ed: Beste ndl'ers, nou niet te optimistisch wrden, zelfs al zijn jullie met zeven miljoen meer, en zuipen de andere Belgen ineens minder, dan nog zuipen we jullie volledig van de kaart natuurlijk he


probeer eens een avondje chocolademelk te drinken! lekker!


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 12:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Da's volledig mijn schuld, sinds ik m'n nieuwe auto heb, ben ik altijd BOB, en dan drink ik niet natuurlijk.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-10-2003 12:41 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Wie er ook verantwoordelijk voor is, het kan gewoon niet! Vanavond zal er reeds aan gewerkt worden.


Tja, de brouwers hebben geluk dat o.a. de Hollanders veel Belgisch bier verzetten. Welk bier zouden ze trouwens ook anders moeten drinken...


Je kan me de bout hachelen!


demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 29-10-2003 12:43 by demonslaughter Wijzig reactieProfiel van demonslaughterQuote dit berichthttp://www.hotmetalradio.com

quote:
Op 29 oktober 2003 0:24 schreef ZwaarMetaal het volgende:
gadverdamme.. bier.. blegh..

geef mij maar smirnoff ice


J
A
N
E
T
lindemans kriek


when there's no more room in hell then the dead will walk the earth


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 29-10-2003 12:49 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Maar eeuh, breezahs zijn toch al lang niet meer zo hip?


this user is dead


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 12:55 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik dacht dat alle Belgen altijd in cafe Zottekop in Maldegem zaten


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-10-2003 12:56 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

euw das lang geleden


Atilla ik zuip dagelijks 3/4L chocolelk op't werk, al meer dan genoeg!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 12:58 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

lelk?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 12:59 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 12:26 schreef attila_de_hun het volgende:
probeer eens een avondje chocolademelk te drinken! lekker!


Maar daar krijg je een bierbuik van..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 13:02 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

En net zulke rotte tanden als van een breezer


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-10-2003 16:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik kan het nauwelijks geloven! Wat drinken ze dan nu wel? Goedkope wijn uit kartonnen dozen? Of van die afgrijselijke breezer en consoorten? Fukk... (schuift haar geledigde Maeske opzij)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2003 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lalalalalala Palm Dobbel Lalalalalalala


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 16:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Maes ?!

De laatste keer dat ik gaar was, was van de Jeneverkes. Misschien dat die populair aan het worden zijn.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-10-2003 16:12 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Als je daarmee overdrijft, ben je idd binnen de kortste keren zo zat als een wiel...en koppijn dat je daarvan krijgt!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 16:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik weet het


katharina
Usericon van katharina
Posted 29-10-2003 16:15 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

...pf nu ik net palm ben beginnen drinken...
wil ik dan es eindelijk mijn steentje bijdragen, wordt het onpopulair
Dan maar terug naar de wodka


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen