IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Opname-apparatuur Vorige pagina
Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 22-10-2004 19:12 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 15:59 schreef judge paul het volgende:
Wat voor een ? een spirit ? Of een echte soundcraft...



Een spirit studio 24-8-2...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-10-2004 19:41 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik gebruik een POD2, adobe audition (cool edit) en een simpele pc met een oude soundblaster. Voor huis tuin en keuken toepassingen ideaal. Met drumputter (boss dr5) krijg je ongeveer zoiets:

hakkuh!

Geen superkwaliteit, maar om ideeen op te nemen en thuis nummers uit te werken is het echt perfect

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 22-10-2004 19:51]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-10-2004 19:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

*grmbl*

ik kan niet doel opslaan als....

en aanklikken en afspelen wil sowieso niet op deze brakke laptop waar ik nu op zit...


Dear dirty delightful old drunken old days


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-10-2004 19:52 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 19:47 schreef Schaffelaer het volgende:
*grmbl*

ik kan niet doel opslaan als....

en aanklikken en afspelen wil sowieso niet op deze brakke laptop waar ik nu op zit...


refresh en probeer nog eens?heb de URL ff aangepast nml

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 22-10-2004 19:52]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-10-2004 19:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hij doet't!

Maar nu heb ik weer geen tijd om te downen, ik moet naar krisiun! en m'n vriendins compu mag niet aanblijven....

Komt van de week wel weer! (als je 'm d'r ff op wil laten!)


Dear dirty delightful old drunken old days


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-10-2004 20:04 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

komt goed


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-10-2004 22:11 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

PC met een Yamaha O1X.. HEEEEEEEEEERSCH!!
ICM een Shure SM58, Boss SE-50 FXbak en een DBX 266 XL compressor...
En nog wat synths en drumbakken enzo, maargoed.., daar neem ik niet mee op :D


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 23-10-2004 1:33 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Tip: Er staat nog een betaalbare ProTools-set op gitaarmarkt.nl.
Ergens in Brabant volgens mij.
Interface, software, de hele meuk.



innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 23-10-2004 19:17 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Deze bedoel je?

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/harddiskrecorders/4964.htm?oudei=30

Wel wat duur.
[edit dus]maar dat heb je met die digidesign spullen[/edit dus]

[Dit bericht is gewijzigd door innerlogicmarty op 23-10-2004 19:18]


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 23-10-2004 19:20 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Nee, het was onder de 1000 euro. Een simpele set, maar wel iets waar je thuis prima mee uit de voeten kunt.



innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 23-10-2004 19:40 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Oh die digi001. Prima setje.

Ikzelf gebruik overigens een tascam DM24 die via TDIF naar mijn PCI kaart loopt (8 in, 8 uit). Ik ben nu aan het sparen voor een MOTU 2408, die heeft 3 TDIF poorten (3 keer 8 maakt 24 in/uit).


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-10-2004 17:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 19:41 schreef Shredhead het volgende:
Ik gebruik een POD2, adobe audition (cool edit) en een simpele pc met een oude soundblaster. Voor huis tuin en keuken toepassingen ideaal. Met drumputter (boss dr5) krijg je ongeveer zoiets:

hakkuh!

Geen superkwaliteit, maar om ideeen op te nemen en thuis nummers uit te werken is het echt perfect


Dat klinkt niet verkeerd! Al komt het hier uit een stel miserabel slechte kleine boxjes...


Dear dirty delightful old drunken old days


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 28-10-2004 8:37 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 oktober 2004 19:40 schreef innerlogicmarty het volgende:
Oh die digi001. Prima setje.

Ikzelf gebruik overigens een tascam DM24 die via TDIF naar mijn PCI kaart loopt (8 in, 8 uit). Ik ben nu aan het sparen voor een MOTU 2408, die heeft 3 TDIF poorten (3 keer 8 maakt 24 in/uit).


die digi001 is wel okay, sinds digidesign er een hele lading gratis plug ins erbij heeft. Dan moet je wel versie 6 draaien.

voor de rest prefereer ik cubase sx/nuendo. Veel betere audio engine, en zeer stabiel. en fijn dat er een sequencer bij in zit. Logic is trouwens ook erg okay, alleen jammer dat je een Mac nodig hebt.

Ik gebruik momenteel twee Akai DR 16 recorders voor de ada conversie, maar ga voor een MOTU 24/24 IO. Scheelt een hoop lawaai, en ruimte, en gewicht.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-10-2004 10:12 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 17:47 schreef Schaffelaer het volgende:
Dat klinkt niet verkeerd! Al komt het hier uit een stel miserabel slechte kleine boxjes...


Niet verkeerd kwa geluid of kwa compositie?
dank in ieder geval


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-04-2006 18:28 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb actieve monitoren nodig, helaas heb geen verstand van zaken maar wel 200 pleuro te besteden.
Iemand tips/ ervaringen?



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-04-2006 18:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Morgen Line 6 TonePort UX1 halen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-04-2006 18:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 18:28 schreef Azagthoth het volgende:
Ik heb actieve monitoren nodig, helaas heb geen verstand van zaken maar wel 200 pleuro te besteden.
Iemand tips/ ervaringen?


Studiomonitors neem ik aan?

1 tip: doorsparen Voor 200 per stuk kan je net iets acceptabels kopen.


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 20-04-2006 19:11 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

M-audio Audiophile 2496 geluidskaart, Behringer eurorack UB1002 mengpaneeltje en een Shure PG58A mic


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen