IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : No Means No
Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 17-11-2003 17:41 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

even een nieuw topic aangemaakt zodat een ander niet word vervuild, heh

quote:
Op 17 november 2003 17:03 schreef Heiden het volgende:
Waar je die vader de deur ziet openmaken op de hoes, ik ben de titel vergeten. Dat is al zeker 10 of meer jaar terug, volgens mij is dat die CD met Jello Biaffra.

Het was Sexmad, alleen was dat geen hoes maar een shirt van het nummer Dad geloof ik.


dat kan kloppen, kan het niet echt controleren nu want heb meer cds dan LPs van hun maar je loopt inderdaad al wat jaren achter, de cds na sexmad (is een dubbelcd met You Kill Me er ook op) zijn behoorlijk wat:
http://www.no-means-no.de/LP_CD.html (staat niet echt op volgorde geloof ik en ik heb ze zelf niet allemaal)

die cd met Biafra heb ik ook: the sky is falling and I want my mommy

Heb de heren in mei mogen aanschouwen als The Hanson Brothers (hockey punk) was ik niet van onder de indruk, maar heb ze in 2000 voor het eerst weer gezien als NMN (met Tom ipv Andy) en dat was (zelfs na 9 jaar, moet verdorie niet weer zo lang wachten voor ik ze ga zien) weer flink kicken!

het gerucht is nu dat ze komend voorjaar weer een NMN tour gaan doen. Waarschijnlijk 11 april in Eindhoven, moet ik even weer nakijken. Zou mooi zijn!


good intent and honesty do not redeem stupidity


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-11-2003 20:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik heb NMN een jaar of wat terug nog in Vera (Groningen) gezien. Dat was best ok.


Touché, pussycat!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-11-2003 20:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik kan alleen de ouwe muziek van No Means No, is ook al lang geleden, maar wat ik er nog van weet is dat het erg strakke muziek was/is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 17-11-2003 21:44 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

quote:
Op 17 november 2003 17:41 schreef Lytse het volgende:
die cd met Biafra heb ik ook: the sky is falling and I want my mommy


Hey, die heb ik ook

NMN vind ik een goeie band en het zijn ook heel aardige lui!



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-11-2003 22:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik was even in de war met No for an answer. Maar het feit dat ze wat met Biafra te maken hebben maakt het wel erg interessant. Wat is het precies voor muziek?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 17-11-2003 22:20 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

quote:
Op 17 november 2003 22:05 schreef XnegativeX het volgende:
Ik was even in de war met No for an answer. Maar het feit dat ze wat met Biafra te maken hebben maakt het wel erg interessant. Wat is het precies voor muziek?


Die plaat die ze met Biafra hebben gemaakt is erg goed! Beetje moeilijk om hun muziek te omschrijven, het valt denk ik onder punkrock, maar het is hier en daar ook wel wat technisch. Live ook zeer strak!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-11-2003 22:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Erg strak en beukend, een beetje psychedelisch aandoende punk met een industrieel strak gevoel in de muziek, wat ik me er nog van herinner. Experimentele ritmes enzo.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 17-11-2003 23:36 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 20:04 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik heb NMN een jaar of wat terug nog in Vera (Groningen) gezien. Dat was best ok.


2000 zeker, september was op een woensdag:






good intent and honesty do not redeem stupidity


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 17-11-2003 23:46 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 22:05 schreef XnegativeX het volgende:
Ik was even in de war met No for an answer. Maar het feit dat ze wat met Biafra te maken hebben maakt het wel erg interessant. Wat is het precies voor muziek?


is moeilijk uit te leggen want elke cd klinkt net weer even anders, maar toch hebben ze hun eigen typisch geluid. Je moet zo ook echt live zien trouwens, dan voel je de muziek ook echt, ik zie niet vaak een band met zoveel lol en overtuiging nummers van 15 jaar terug spelen.

ze hebben helaas geen website, er zijn wel mp3tjes te vinden op kazaa geloof ik. *shhhhhttt*

deze duitse website heeft wel de meest complete info over hen (en wat van hun projecten): http://www.no-means-no.de/

en op deze kun je uitgebreide reviews lezen:
http://www.ssmt-reviews.com/db/ (let wel, die kerel is zelf ook een grote fan van NMN, hehe).

Ik vind persoonlijk dat Rob Wright ook fantastische teksten schrijft.


good intent and honesty do not redeem stupidity


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 17-11-2003 23:50 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 21:44 schreef Prime Evil het volgende:
Hey, die heb ik ook





good intent and honesty do not redeem stupidity


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-11-2003 14:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 23:36 schreef Lytse het volgende:
2000 zeker, september was op een woensdag:

Dat zou best kunnen. Ik vond ze ook erg grappig. "Our latest record was produced by someone from Groningen. Ome Loeks."


Touché, pussycat!


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 18-11-2003 15:41 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 14:02 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dat zou best kunnen. Ik vond ze ook erg grappig. "Our latest record was produced by someone from Groningen. Ome Loeks."


ja, humor hebben ze ook wel. Staan ook wel leuke stukjes op Live & Cuddly, heh
The Hanson Brothers is ook wel grappig trouwens, daar gaat het eigenlijk ook om de humor, tenminste, muzikaal gezien is het vrij tam, gewoon wat standaard punkrock.



good intent and honesty do not redeem stupidity


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-06-2004 17:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het is nog een tijdje weg (5 november in Doornroosje), maar deze ouwe zakken zijn het wel waard. Releases als Sex Mad, Small Parts Isolated And Destroyed en vooral WRONG zijn toch godskolere vette punkrock albums! LIVE zijn ze nog steeds retestrak en vet....als je dan toch wat wilt downloaden in mp3 vorm: Teresa Give Me That Knife, Sex Mad, It's Catching Up, Dad



BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 31-10-2018 12:00 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen