IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Audioslave Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-11-2003 23:55 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

(Heb er geen topic over gevonden)

Heb deze week pas de cd van Audioslave voor het eerst beluisterd, en ben er erg van onder de indruk!


Lekkere 'in the face' rock! Als je Soundgarden kan waarderen, zou ik deze plaat toch een gaan beluisteren (maar verwacht geen copy-cat)

http://www.audioslave.com

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 17-11-2003 23:56]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 0:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wel de zelfde zanger natuurlijk. Chris is erg oke!!! (hoewel die blonde plukjes er maar snel weer uit moeten).
audioslave is de betere Mtv muziek.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-11-2003 0:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Chris heerschte in Soundgarden, de rest van de band heerschte in RATM, samen sucken ze bigtime..

Ik krijg een heel sterk net niet gevoel bij deze band..


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-11-2003 0:29 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik heb één keer een clip van ze op tv gezien. Hoewel ik een grote Soundgarden fan ben vond ik dit toch echt slecht.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-11-2003 0:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik vind het vooral enorm saaaaaaaaaai


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 18-11-2003 1:04 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Cornells stem lijkt wel op die van Brian Johnson in sommige nrs.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 18-11-2003 1:29 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

audioslave?? wat een saaie band zeg en die ratm solos passen dus echt niet in de verder naar led zep en beatles achtige zeikpop


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-11-2003 10:39 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

De cd overtuigde me niet echt.. Hun live optreden in 013 begin 2003 daarentegen wel.. Cornell zijn stem en het gevoel waarmee ie zingt is echt niet te evenaren..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-11-2003 10:42 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

cornell is geweldig


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-11-2003 10:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 10:42 schreef she_devil het volgende:
cornell is geweldig


Idd en daarom moet hij maar weer snel solo gaan of terug naar Soundgarden


I can't shoot straight unless I've had a pint!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-11-2003 10:45 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 november 2003 10:44 schreef Dunne_Hein het volgende:
Idd en daarom moet hij maar weer snel solo gaan of terug naar Soundgarden
dat laatste graag


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-11-2003 10:47 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Liever wel ja, maar solo vond ik hem ook heel goed te pruimen. Ik zie hem voorlopig niet terug gaan naar Soundgarden (hoewel, je weet maar nooit).


I can't shoot straight unless I've had a pint!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-11-2003 10:48 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wil jesus christ pose toch echt een keer live horen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-11-2003 19:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 0:09 schreef Snaack het volgende:
Chris heerschte in Soundgarden, de rest van de band heerschte in RATM, samen sucken ze bigtime..

Ik krijg een heel sterk net niet gevoel bij deze band..


Ieder z'n smaak natuurlijk, maar het album luisterd zo mega lekker weg! En ik vind hem totaal niet saai. Jammer dat ik ze nog niet live heb mogen aanschouwen


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-06-2005 16:52 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 19:11 schreef Vintersorg het volgende:
Ieder z'n smaak natuurlijk, maar het album luisterd zo mega lekker weg! En ik vind hem totaal niet saai. Jammer dat ik ze nog niet live heb mogen aanschouwen


En dat gaat woensdag gebeuren. Waar het debuut hier en daar nog aardig beukte, is die nieuwe cd erg slecht


FJ
Usericon van FJ
Posted 20-06-2005 0:55 by FJ Wijzig reactieProfiel van FJQuote dit bericht

Soundgarden vond ik vroeger erg goed, RATM niet. Audioslave op cd heel acceptabel, alleen live (dit weekend op Fields of Rock) kon het me echt niet boeien.


Marz667
Usericon van Marz667
Posted 23-06-2005 0:12 by Marz667 Wijzig reactieProfiel van Marz667Quote dit berichthttp://www.festivalinfo.nl/

quote:
Op 20 juni 2005 0:55 schreef FJ het volgende:
Soundgarden vond ik vroeger erg goed, RATM niet. Audioslave op cd heel acceptabel, alleen live (dit weekend op Fields of Rock) kon het me echt niet boeien.

viel inderdaad tegen, ik had het een paar dagen eerder gezien in de HMH daar was de sfeer veel beter. iedereen werd gek bij de RATM nummers :D


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-06-2005 19:27 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

op FoR staken de RATM en Soundgarden covers er met kop en schouders boven uit...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-07-2005 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Video's van nieuw album op de site .. erg veel soundgarden sound erin, alleen wel de afgekeurde soundgarden nummers ... veel te slap en saai


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 02-07-2005 9:11 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

mweh.... Cornell is wellicht m'n favoriete singer/songwriter vanwege wat 'ie met Soundgarden, Temple of the Dog en solo heeft gedaan. "4th of July" is zowat het ultieme doomnummer, daar ken zelfs Evoken zowat niet tegenop. Audioslave is echter nogal matig, op z'n best. Op de eerste plaat staan een paar leuke nummer, "Cochise" is zelfs een enorm sterk nummer. De rest klinkt uitermate ongeinspireerd en veel, véél te veilig. De nieuwe plaat is als geheel doorspoelbaar. Live op Fields of rock was het werkelijk niet om aan te zien, zooo ongeinspireerd. Jammer jammer.....


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 02-07-2005 9:36 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2005 9:11 schreef Melk is Goed het volgende:"4th of July" is zowat het ultieme doomnummer, daar ken zelfs Evoken zowat niet tegenop.


And everywhere, no one cares, the fire is spreading...

Audioslave heb ik inderdaad ook altijd het 'net niet' gevoel bij en Chris was wel erg matig op FoR. Misschien omdat ie niet meer zuipt?

*trekt z'n Soundgarden collectie weer eens uit de kast*


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 10:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Chris Cornell is uit Audioslave gestapt


Reunie van Soundgarden? Badmotorfinger style?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-02-2007 10:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Van mij hoeft die hele reunie niet, ik wordt eigenlijk doodmoe van dat "reunie-virus" en ze maken toch geen Badmotorfinger Part II ofzo.. Dus laat al die bands nou lekker onder de zoden liggen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2007 10:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2007 10:13 schreef Jenje het volgende:
Chris Cornell is uit Audioslave gestapt



Nou die band kan wel inpakken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2007 10:18 schreef Staalman het volgende:
Van mij hoeft die hele reunie niet, ik wordt eigenlijk doodmoe van dat "reunie-virus" en ze maken toch geen Badmotorfinger Part II ofzo.. Dus laat al die bands nou lekker onder de zoden liggen.
Soundgarden mag van mij elke dag terugkomen, oudere werk is echt geweldig, alhoewel ik meer het vermoeden heb dat Cornell meer rustige muziek wil gaan maken (kijkend naar zijn solo werk), een reunie zal dus waarschijnlijk niet gebeuren.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2007 10:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb de laatste en die bekende plaat van Soundgarden, maar die laatste geniet echt mijn voorkeur, dus van mij mogen ze terug komen, heerlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen