IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Audioslave Vorige pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 18:20 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 8:12 schreef Count Usher het volgende:
Die nieuwe plaat van Chris ZUIGT! Ik heb 'e blindelings gekocht omdat ik nog nooit teleurgesteld werd door een plaat van 'em. Nu dus wel. Tering, wat een bagger!


Inderdaad, "Scream" is een album geworden met hiphopbeats van Timbaland waar Chris Cornell over heen zingt. Voor de man zelf ongetwijfeld een interessante ervaring, maar muzikaal is het vleesch noch visch....


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2009 18:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zag em laatst op tv, ik dacht eigenlijk dat het een soundtracknumemr was .. maar dit klinkt erg erg erg slecht


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 18:26 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 18:23 schreef Jenje het volgende:
Zag em laatst op tv, ik dacht eigenlijk dat het een soundtracknumemr was .. maar dit klinkt erg erg erg slecht


Met een beetje geluk flopt die plaat genadeloos en komt wellicht een reunie van Soundgarden een stuk dichterbij. Zelfs een band als Faith No More is weer bij elkaar, terwijl het genoegzaam bekend was dat ze elkaar regelmatig de hersens insloegen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2009 18:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ze dan weer in de stijl van badmotorfinger gaan spelen pomp ik bartje snoeihard in zijn bronzen aersch.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 18:32 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 18:28 schreef Jenje het volgende:
Als ze dan weer in de stijl van badmotorfinger gaan spelen pomp ik bartje snoeihard in zijn bronzen aersch.


Als ik langs Bartje loop en hij kijkt erg moeilijk, dan weet ik hoe laat het is


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-03-2009 18:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 18:28 schreef Jenje het volgende:
Als ze dan weer in de stijl van badmotorfinger gaan spelen pomp ik bartje snoeihard in zijn bronzen aersch.


Die kant zullen ze echt niet meeer opgaan... zal wel een opvolger worden van de laatste (beduidend mindere) platen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 18:52 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 18:42 schreef Staalman het volgende:
Die kant zullen ze echt niet meeer opgaan... zal wel een opvolger worden van de laatste (beduidend mindere) platen.


Toch vind ik "Superunknown" en "Down On the Upside" prima te genieten. Niet ieder nummer is een schot in de roos, maar met behulp van de skipfunctie valt er nog genoeg te genieten.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2009 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Superunknown is nog gewoon een goed album, daarna was het toch ernsitg gedaan met de pret.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 22:51 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 18:56 schreef Jenje het volgende:
Superunknown is nog gewoon een goed album, daarna was het toch ernsitg gedaan met de pret.


Ach met de skipknop kom je een heel eind


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 22:54 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Hoeveel plaatjes hebben ze inmiddels al? Heb alleen die self titled.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 22:56 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

3 reguliere studioalbums zover ik weet...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 22:57 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ok, is het wat in vergelijking met die eerste?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:04 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Zover ik het kan beoordelen, is het vooral meer van hetzelfde en is "Exile" een haastklus...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 23:05 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Jammer, dat eerste album vond ik veelbelovend.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:07 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:05 schreef Dentz het volgende:
Jammer, dat eerste album vond ik veelbelovend.


Ach, je kunt die platen altijd van internet halen en zelf beoordelen of je ze wat vindt...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 23:10 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ergens geloof ik het wel dat het rap minder geworden is.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:15 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Het laatste album was een contractuele verplichting. Volgens mij is er niets eens een fatsoenlijke toer vppr gedaan...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen