IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Steeds meer psychische problemen Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Volgens mij bestaat er geen studie op gebied van humanities waar Maslow niet ingestampt wordt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 20:27 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:23 schreef ghoulliette het volgende:
nou dat kreeg je bij ons in je eerste collegereeks erin gestampt, ken hem ook uit me hoofd (nouja, bijna nog helemaal dan). Is echt een must-onderwerp voor docenten.
Natuurlijk krijgt vrijwel iedereen dat in de colleges in het eerste jaar. Beetje zielig alleen als je het hier even heen knipt en plakt en doet alsof je zelf zo slim bent om dat even te bedenken en toe te passen op dit onderwerp. Elke eerstejaars student kan dit zo vanuit de collegeaantekeningen hierneer zetten.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

dwaalster kennende heeft hij het wel gewoon ingetypt.

Heeft hij tenminste een gevoel wat aan zijn studie gehad te hebben


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 20:30 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:29 schreef Chelman het volgende:
dwaalster kennende heeft hij het wel gewoon ingetypt.

Heeft hij tenminste een gevoel wat aan zijn studie gehad te hebben
Wow zelf getypt! Ja, dat is wel een applausje waard!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ik denk dat je weet wat ik bedoelde....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 20:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:27 schreef anonymous het volgende:
Natuurlijk krijgt vrijwel iedereen dat in de colleges in het eerste jaar. Beetje zielig alleen als je het hier even heen knipt en plakt en doet alsof je zelf zo slim bent om dat even te bedenken en toe te passen op dit onderwerp. Elke eerstejaars student kan dit zo vanuit de collegeaantekeningen hierneer zetten.

ik denk dat jij de gemiddelde student te hoog inschat


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 20:33 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:32 schreef Chelman het volgende:
ik denk dat je weet wat ik bedoelde....
Ja, ik was ook sarcastisch... Misschien een beetje te moeilijk te herkennen?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 20:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben een beetje dom


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 20:49 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:47 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben een beetje dom
Ik had het niet tegen jou, dommerik!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 20:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Joelie sijn allemaal dommerik self.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 20:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:49 schreef anonymous het volgende:
Ik had het niet tegen jou, dommerik!

haha ik ben ook nog eens scheel, zit me niet mee


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 21:03 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Geen wonder he. Alles in onze maatschappij is te fel uitgelijnd, te exact, te begrensd, te benauwend en verstikkend. Verder wil ik niet zoeken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2003 21:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Niet zeuren, eindelijk word ik weer eens geprikkeld iets te posten, krijg je dit .

Natuurlijk ken ik die pyramide niet uit mijn hoofd, ik heb hem even gezocht op google voor de trefwoorden. De rest komt van mezelf, is eigen input (en zo moeilijk is dat niet).

Overigens, anonymous, blijkbaar zijn bij jou alle behoeften wel zo'n beetje bevredigd, gegeven het feit dat je de tijd neemt om te suggereren dat ik alles gecopy-paste heb. En wat betekent dat dan weer voor deze post? Hmmm.....




(overigens heb ik geen studie gedaan die iets met psychologie te maken heeft, is allemaal algemene ontwikkeling, g00gle en *kuch* wat levenswijsheid)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 21:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

...oh ja geitenwollensokken in Wageningen...ik ben het vergeten


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2003 21:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, precies ja.

Weet je, eigenlijk vind ik het een typisch vrouwelijke reactie om bij een informatieve post te suggereren dat 'men het allemaal heeft overgetypt'. Waarom post je zo'n reactie eigenlijk? Denk je er 'een punt' mee te scoren of zo? Draagt het - op wat voor manier dan ook - bij aan de discussie/het topic?

Anonymous, wat is hierop uw antwoord? Verveelt u zich niet gewoon een beetje?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-11-2003 21:14]


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:19 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, precies ja.

Weet je, eigenlijk vind ik het een typisch vrouwelijke reactie om bij een informatieve post te suggereren dat 'men het allemaal heeft overgetypt'. Waarom post je zo'n reactie eigenlijk? Denk je er 'een punt' mee te scoren of zo? Draagt het - op wat voor manier dan ook - bij aan de discussie/het topic?

Anonymous, wat is hierop uw antwoord? Verveelt u zich niet gewoon een beetje?
Ja, wellicht verveel ik me en het draagt inderdaad niks bij. Ik stoor me gewoon aan het spuiten van dit soort kennis wat gewoon uit de boeken komt, dan wel van google. That's all...
Bij wie zou ik trouwens een punt moeten scoren? Geloof me, wat mensen hier op dit forum van mij denken interesseert me helemaal niks. Enige mensen van wie hun mening over mij me iets doet, zijn mijn vrienden en sommige familieleden.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:21 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Overigens, anonymous, blijkbaar zijn bij jou alle behoeften wel zo'n beetje bevredigd, gegeven het feit dat je de tijd neemt om te suggereren dat ik alles gecopy-paste heb.
Daar heb ik niet veel tijd voor nodig, hoor.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2003 21:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als ik er behoefte aan had om te laten zien wat ik allemaal weet, zou ik hier wel vaker posten.

Ik had natuurlijk ook niets kunnen posten. Ik denk, ik lever wat input, draag wat bij.



Maar ja, ik zal wel weer de professor willen uithangen of zo. Doei .


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:24 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ik er behoefte aan had om te laten zien wat ik allemaal weet, zou ik hier wel vaker posten.

Ik had natuurlijk ook niets kunnen posten. Ik denk, ik lever wat input, draag wat bij.



Maar ja, ik zal wel weer de professor willen uithangen of zo. Doei .
Doei!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 18-11-2003 21:28 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Ik denk dat het komt doordat we in een halve "vertroetel-maatschappij" leven. Als iemand een pijntje heeft moet hij daar meteen mee geholpen worden, eventueel met de meest chemische medicijnen.
Als je vroeger een burnout had moest je gewoon je kop houden en je niet zo aanstellen. En nu moet je linearecta naar een psychiater.
Door dezelfde vertroeteling mag je in een kranten bericht over een moord ook niet meer zeggen dat de vermoedelijk moordenaar een marrokaan is.



anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:29 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:28 schreef Trevoc het volgende:
Ik denk dat het komt doordat we in een halve "vertroetel-maatschappij" leven. Als iemand een pijntje heeft moet hij daar meteen mee geholpen worden, eventueel met de meest chemische medicijnen.
Als je vroeger een burnout had moest je gewoon je kop houden en je niet zo aanstellen. En nu moet je linearecta naar een psychiater.
Door dezelfde vertroeteling mag je in een kranten bericht over een moord ook niet meer zeggen dat de vermoedelijk moordenaar een marrokaan is.
Jij zegt een beetje vreemde dingen...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 21:31 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 21:28 schreef Trevoc het volgende:
Ik denk dat het komt doordat we in een halve "vertroetel-maatschappij" leven. Als iemand een pijntje heeft moet hij daar meteen mee geholpen worden, eventueel met de meest chemische medicijnen.
Als je vroeger een burnout had moest je gewoon je kop houden en je niet zo aanstellen. En nu moet je linearecta naar een psychiater.


Maar nee, vroeger hadden mensen geen burnouts, want toen werkte iedereen louter voor brood op de plank. Nu werken mensen voor hun squash abonnement en hun veel te grote villa, in de hoop leegtes te vullen. En wanneer ze eindelijk beseffen dat dat niet is wat ze echt nodig hebben, worden ze mentaal ziek.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 18-11-2003 21:32]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 18-11-2003 21:34 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 18 november 2003 21:29 schreef anonymous het volgende:
Jij zegt een beetje vreemde dingen...

explain...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 22:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:19 schreef anonymous het volgende:
Ja, wellicht verveel ik me en het draagt inderdaad niks bij. Ik stoor me gewoon aan het spuiten van dit soort kennis wat gewoon uit de boeken komt, dan wel van google. That's all...
Bij wie zou ik trouwens een punt moeten scoren? Geloof me, wat mensen hier op dit forum van mij denken interesseert me helemaal niks. Enige mensen van wie hun mening over mij me iets doet, zijn mijn vrienden en sommige familieleden.

Eigenlijk komt het uit de hersenen van ene meneer Maslow

oja heel popie bij management studies trouwens.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 22:17 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:34 schreef Trevoc het volgende:
explain...
Om maar 1 dingetje te noemen: Mensen met een burn-out gaan niet naar een psychiater... Op zijn hoogst naar een psycholoog en dat is meestal al niet het geval. Dat was maar 1 ding in je post wat nergens op sloeg, de andere mag je er zelf uitzoeken.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen