IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2016 - Wellicht in Rotterdam? Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-08-2016 16:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bartlopen? De overtreffende trap van hardlopen, voor die mensen die zich ineens achtervolgd zien worden na het plaatsen van dubieuze internetplaatjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2016 17:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aka trendsetter


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-08-2016 17:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-08-2016 18:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 9:15 schreef Count Steel het volgende:
Wat is jouw wereld toch heerlijk simpel en eenvoudig.



En hetzelfde voor Pim, weer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-08-2016 19:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 16:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, hardlopen is alleen leuk als je het recreatief doet. Dat competitie gedoe is voor mensen met compensatiedrang.


Recreatief hardlopen is op safe spelen.

Edit: kramp in m'n biceps

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 18-08-2016 19:20]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 19:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 19:17 schreef Count Steel het volgende:
Recreatief hardlopen is op safe spelen.


Is er een reden om niet 'op safe te spelen' dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-08-2016 20:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Natuurlijk. Wil jij je tijden niet verbeteren? Of je meten met anderen die dezelfde "sport" beoefenen?
Ik snap trouwens niet waarom je dat ziet als compensatiegedrag.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 20:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 20:02 schreef Count Steel het volgende:
Natuurlijk. Wil jij je tijden niet verbeteren? Of je meten met anderen die dezelfde "sport" beoefenen?


Nee, waarom zou ik? Ik hou bijna nooit tijden bij trouwens. Het gaat me om het lopen en de gezonde effecten ervan, zowel lichamelijk als geestelijk. De rest vind ik niet relevant.

quote:
Ik snap trouwens niet waarom je dat ziet als compensatiegedrag.


Omdat ik me niet kan voorstellen waarom per se sneller moeten zijn dan een ander op zichzelf nastrevenswaardig is. Niemand geeft een fuck dat je je 10k 2 minuten sneller loopt dan de gemiddelde loopkneus. Toch?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-08-2016 20:29 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Wel op hoog niveau, daar op de spelen bijvoorbeeld. Dan kan honderdsten van seconden schelen of je eerste of tweede bent.

Dat hoeft van mij dus ook niet zo. Het is geinig, maar niet echt heel erg belangrijk. Maar dat is mijn mening. Ik vind de spelen en dergelijke niet zo interessant, toch zie ik best veel op tv.

Omdat mijn eega een andere mening heeft.




VIESPEUK!!!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-08-2016 20:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 20:06 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, waarom zou ik? Ik hou bijna nooit tijden bij trouwens. Het gaat me om het lopen en de gezonde effecten ervan, zowel lichamelijk als geestelijk. De rest vind ik niet relevant.



Omdat ik me niet kan voorstellen waarom per se sneller moeten zijn dan een ander op zichzelf nastrevenswaardig is. Niemand geeft een fuck dat je je 10k 2 minuten sneller loopt dan de gemiddelde loopkneus. Toch?


Prima, dat kan. Ik hou ervan om mezelf constant uit te dagen en mezelf te verbeteren. M'n grenzen verleggen, nieuwe PR's halen. Voor mij zijn dat prima motivaties.

En het gaat mij er niet om dat iemand ziet dat ik die 2 minuten sneller ben, het gaat erom dat ík dat zie. Snap je?


(En je zou je eigenlijk eens moeten opzoeken waarom gewichtheffen juist wel een sport is. Waar de atleten aan moeten voldoen, wat wel en niet mag etc.). Het is niet wat een paar anabooltjes in de sportschool doen, het gaat vele malen verder)


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 20:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 20:30 schreef Count Steel het volgende:
Prima, dat kan. Ik hou ervan om mezelf constant uit te dagen en mezelf te verbeteren. M'n grenzen verleggen, nieuwe PR's halen. Voor mij zijn dat prima motivaties.

En het gaat mij er niet om dat iemand ziet dat ik die 2 minuten sneller ben, het gaat erom dat ík dat zie. Snap je?


Nee, maar als jij daar opgewonden van wordt dan moet je dat vooral doen natuurlijk.


quote:
(En je zou je eigenlijk eens moeten opzoeken waarom gewichtheffen juist wel een sport is. Waar de atleten aan moeten voldoen, wat wel en niet mag etc.). Het is niet wat een paar anabooltjes in de sportschool doen, het gaat vele malen verder)


Infantieler gedrag bestaat bijna niet. Nouja foebel wellicht, maar dat komt omdat dat alleen maar kneuzen aantrekt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2016 20:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 augustus 2016 20:06 schreef Onweerwolf het volgende:


Omdat ik me niet kan voorstellen waarom per se sneller moeten zijn dan een ander op zichzelf nastrevenswaardig is. Niemand geeft een fuck dat je je 10k 2 minuten sneller loopt dan de gemiddelde loopkneus. Toch?


Hoe weet je dan dat je aan het hardlopen ben?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-08-2016 20:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nou, prima repliek weer. Jammer dat je door en door verzuurd bent.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2016 20:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 17:09 schreef Mark het volgende:



Imma runnin on mah legz


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 21:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 20:50 schreef ElitE het volgende:
Hoe weet je dan dat je aan het hardlopen ben?


Hoe bedoel je?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 21:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 20:51 schreef Count Steel het volgende:
Nou, prima repliek weer. Jammer dat je door en door verzuurd bent.


Dat lijkt me nou meer iets voor jou aangezien jij per se je tijden moet verbeteren.

Als ik ga verzuren is dat een teken dat ik teveel vraag van mijn lichaam.

Verder vind ik gewichtheffen gewoon een infantiel iets, net als bijvoorbeeld metalcore. Het zure ligt juist in het feit dat mensen die zich bezighouden met hetgeen ik infantiel vind niet overweg kunnen met mijn mening. Jammer dan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 18-08-2016 22:12 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 21:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoe bedoel je?


Tweecijferig IQ wellicht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 22:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 22:12 schreef WMP het volgende:
Tweecijferig IQ wellicht.


Nee hoor, Elite is best intelligent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 18-08-2016 22:19 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Hij wel ja.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-08-2016 22:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zullen we het weer over de Olympische Spelen van 2016 hebben?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 22:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 22:19 schreef WMP het volgende:
Hij wel ja.


Niet zo afgunstig, Wimpie. Je kunt er toch niets aan veranderen.

edit:

quote:
Op 18 augustus 2016 22:21 schreef iPim het volgende:
Zullen we het weer over de Olympische Spelen van 2016 hebben?


Misschien kunnen we speciaal voor WMP een paralympics topic openen?

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 18-08-2016 22:29]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 18-08-2016 22:28 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 21:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoe bedoel je?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-08-2016 22:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 22:21 schreef iPim het volgende:
Zullen we het weer over de Olympische Spelen van 2016 hebben?


Laatste keer dat ik hier om vraag.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2016 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2016 22:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Niet zo afgunstig, Wimpie. Je kunt er toch niets aan veranderen.

edit:



Misschien kunnen we speciaal voor WMP een paralympics topic openen?



er bestaat ook zoiets als Special Olympics


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2016 8:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 augustus 2016 21:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoe bedoel je?
dat als je niet op je snelheid let hoe weet je dan dat je aan het hardlopen bent

Oh sorry Pim. Had je bericht nog niet gezien

Maar goed niet in Rotterdam dus...

Iemand al ziek geworden van dat vervuilde Rio (ol) water?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-08-2016 8:35]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen