IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wat is jouw utopia Vorige pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-11-2003 18:11 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 18:06 schreef Chelman het volgende:
Halucinogene paddo's of gewoon een van de honderden soorten paddo's die je (in landen waar ze bos hebben) gewoon kan plukken?

Van die grote dikke ploffers die op aardappelen lijken.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-11-2003 18:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 18:08 schreef Phriar het volgende:
Bovendien zal bij die entheogene studies veel biologie en chemie van pas komen wat bij hun algemene opvoeding bijdraagt



Hier kan ik mee instemmen.

quote:

Verder is het belangrijk dat de mens leert dat er veel waardevolle en interessante dingen nog te ontdekken vallen in de natuur, als de studenten merken wat voor een effect sommige planten en schimmels hebben zal er waarschijnlijk een groter natuurbeschermingsbeleid ontstaan waar weinig mensen op dit forum toch bezwaar tegen kunnen maken...



Over de natuur kan je echter ook zonder drugs leren. Op mijn school in ieder geval wel....

En ik zie het niet 1,2,3 zitten om de natuurbeschermingsmaffia nog meer macht te geven. Ja ik zeg het ongenuanceerd, maar dat zijn zij ook. Ze voeren zeeeer eenzijdig beleid en afwijkende meningen worden niet getolereerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-11-2003 18:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 18:00 schreef Phriar het volgende:

Bovendien kan vanuit die studies een nieuwe groeispurt in de economie ontstaan




Oh ja, hier kan ik uiteraard ook mee instemmen. Chelman's Toe-Mushrooms and Supplies B.V.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-11-2003 18:31]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-11-2003 18:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 18:11 schreef windkracht10 het volgende:
Van die grote dikke ploffers die op aardappelen lijken.


die?

http://darynatury.w.interia.pl/zrodla/grz134.htm


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2003 20:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 november 2003 15:20 schreef Phriar het volgende:
De mens is geschapen door de natuur en hij keert zijn maker de rug toe, dit kan jij toch ook wel zien?

Vervuiling, het misbruiken van aardse grondstoffen terwijl er duizenden betere alternatieven zijn. Voortplanten en voortplanten zonder enige vorm van balans te willen behouden

Heb ik gezegt dat we allemaal fabriekjes moeten bouwen en zo veel mogelijk de ozonlaag naar de tering(of kanker of tyfus) moeten helpen Ik ben ook voor minder bevolking, maar om dan iedereen een beetje te helpen in zijn sterven vind ik dan net wat overdreven
Ben ook tegen de vervuiling en onnodige verneuking van het milieu, maar niet door te "consuminderen" maar door alternative energiebronnen.




quote:
Deze zin raakt kant nog wal. Wat bedoel je hier nou mee?

Heb ik die zin geschreven
Mensen moeten elkaar helpen, maar alleen de mensen die nut hebben voor de maatschappij.



quote:
Hier ben ik het wel mee eens, een systeem waarbij mensen die anderen helpen zelf geholpen worden lijkt mij fantastisch.

alleen de uitvoerbaarheid betwijfel ik nog.


quote:
Die laatste zin staat me wel heel erg tegen zeg, als je geen duidelijke definite geeft van zwakheid is het een aanleiding tot nog meer ongelijkheid en uiteindelijk dictatuur.

De mens maakt toch niet uit wie zwak is nu verglijk je me met Hitler
De omstandigheden maken uit wie zwak is, AIDS is er een mooi voorbeeld van, het pakt de zwakkeren in de wereld. Maar stel dat er een ziekte zou zijn die alleen de mongolen zou laten overleven. Dan is het toch duidelijk dat de mongolen sterker zijn.

quote:
Jij ook

Wie niet, het is voor de mens niet mogelijk om niet te generaliseren, omdat het simpel moet blijven(daarom bestaat er ook zoiets als vooroordelen). Maar met regels ga je mensen gelijk stellen terwijl dit niet altijd zo is, dus maak alleen regels voor dingen waarin we allemaal gelijk in zijn.



quote:
Goh, echt? En de nauwelijks geschoolde man die veertig jaar keihard gewerkt heeft, getroffen wordt door een hernia en arbeidsongeschikt wordt, wat gebeurdt daarmee dan? Of het kind dat geboren wordt in het huis van een bijstandsmoeder? Denk je dat die in jou utopie ook maar de kans krijgt zich te ontwikkelen? Tja, of hij moet vier keer harder werken en leren dan mensen die toevallig wel rijk zijn geboren...

Tja die gaan achter lopen, dus dat zal je altijd krijgen, maar als je over genoeg vaardigheden beschikt zal je het toch ook goed hebben je moet die vaardigheden alleen gebruiken. Als jij goede vrienden hebt(ook een vaardigheid) zullen die je helpen.



quote:
Omdat je je anders de tering verveelt... Bovendien ken ik genoeg gehandicapten die a) onafhankelijk willen zijn, zowel in levensvoorziening als in hun rondkomen. b) er een hekel aan hebben als ze betutteld worden.

Mooi toch, zo moet het ook

quote:
Ik weet niet hoe lui jij bent, maar op een gegeven moment wordt je echt wel pissig als je iedere dag thuis moet zitten niks te doen.

Daar weet ik alles van
Maar nog blijven velen in het luie patroon(heb ik zelf ook wel last van)



quote:
Excuses aanvaard, maar let er in het vervolg op (aldus sprak de taalnazi)


Dank, maar nu een nieuwe aanslag op uw taalregime


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen