IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Fluisterwoud Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-01-2006 15:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 14:37 schreef trol het volgende:
De split met sauron gaat ook niet meer lang op zich laten wachten. De artwork is binnen en er is toegezegt dat de platen binnen een maand binnen zijn.
Hou de site dus maar in de gaten.
Valt die te reserveren?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-01-2006 16:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 14:37 schreef trol het volgende:
We hebben weer nieuwe afspraken met een ander, hopelijk daadkrachtiger, label gemaakt over de vinyl release.
Hopelijk binnenkort verkrijgbaar dus.
Werd wel eens tijd idd...



Jep, want daarom heb ik hem nog steeds niet . Bij de aankondiging van het album een tijd terug, werd ook een vinyl-versie vermeld. Toen zei ik: "Ah, daar wacht ik wel op.", zoals ik nu nog steeds doe, haha. Komt vast goed!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 14-01-2006 12:00 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ha die fluisterwoud mannen !

Hebben jullie nou al ergens anders wat nieuws opgenomen ?

En stuur me effe een mail als de split uit is, want die wil ik erg graag in mijn verzameling !!!

mzl.

Paul

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 14-01-2006 12:00]


lampje


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-01-2006 12:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Luisterfout



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-01-2006 12:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 12:00 schreef Lampje het volgende:
Ha die fluisterwoud mannen !

Hebben jullie nou al ergens anders wat nieuws opgenomen ?

En stuur me effe een mail als de split uit is, want die wil ik erg graag in mijn verzameling !!!

mzl.

Paul



Paultje helterbelter,

nope, split is nog niet uit:

de hoezen zijn binnen, nu het vinyl zelf nog..


er kotm der een je kant op..


ook willen we in mij de studio in, dus jij krigjt zeker mail.. de vorige keer was het zo gepiept, dus in een weekend moet de full lenght er op staan... hahaha



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-01-2006 12:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hoe zit het met de nieuwe shirts eigenlijk?

Of zijn ze er al?


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-01-2006 12:50 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 12:32 schreef Burzum het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe shirts eigenlijk?

Of zijn ze er al?


Wij brengen een witte uit, met het artwork van de split-ep. Na het Urfaust shirt.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-01-2006 12:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 januari 2006 12:50 schreef Gangrad het volgende:
Wij brengen een witte uit, met het artwork van de split-ep. Na het Urfaust shirt.


Offtopic:

Ben je a.s vrijdag ook aanwezig?

Zo ja, neem dat Leviathan shirt mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-01-2006 12:58]


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-01-2006 12:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Aye!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-04-2006 20:41 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 14:37 schreef trol het volgende:
We hebben weer nieuwe afspraken met een ander, hopelijk daadkrachtiger, label gemaakt over de vinyl release.
Hopelijk binnenkort verkrijgbaar dus.
Werd wel eens tijd idd...

De split met sauron gaat ook niet meer lang op zich laten wachten. De artwork is binnen en er is toegezegt dat de platen binnen een maand binnen zijn.
Hou de site dus maar in de gaten.


De 'Langs Galg en Rad' LP zal worden uitgebracht door Melas Khole en Debemur Morti (FR) zodra het artwork doorgestuurd is door Irritante K. Zal dus wel niet heel lang meer duren. Het wordt een 180 gr. LP met gatefold hoes en poster.

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 19-04-2006 20:41]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 19-04-2006 23:42 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Dat klinkt leuk!


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 19-04-2006 23:43 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ja, dat klinkt het al drie jaar, hehe.


Jullie zijn allemaal negers!


trol
Usericon van trol
Posted 20-04-2006 0:11 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Gaat wel goed komen deze keer..

Volgens mij weten we waar heer Gangrad woont.

[Dit bericht is gewijzigd door trol op 20-04-2006 0:12]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-04-2006 0:51 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2006 23:43 schreef Meltdown het volgende:
Ja, dat klinkt het al drie jaar, hehe.


Jij zit bij deze op de 'forbidden customers' list! Pas na het uploaden van naaktfoto's van je zusje halen we je eraf.

Trollie: Deze keer inderdaad wel, hehe.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-04-2006 1:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 april 2006 0:51 schreef nuclearwarfare het volgende:
Jij zit bij deze op de 'forbidden customers' list! Pas na het uploaden van naaktfoto's van je zusje halen we je eraf.

Trollie: Deze keer inderdaad wel, hehe.


hm zusje... reminds me of something


Je moeder.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-04-2006 6:41 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 0:51 schreef nuclearwarfare het volgende:
Jij zit bij deze op de 'forbidden customers' list! Pas na het uploaden van naaktfoto's van je zusje halen we je eraf.

Trollie: Deze keer inderdaad wel, hehe.


Foto's zijn niet voldoende in deze. Keihard anaal met dat zusje....


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 20-04-2006 17:26 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 0:51 schreef nuclearwarfare het volgende:
Jij zit bij deze op de 'forbidden customers' list! Pas na het uploaden van naaktfoto's van je zusje halen we je eraf.



Pfff, hoor 'm eens belangrijk zijn. Jij hebt daar geen ene moer over te vertellen, K.evin.


Jullie zijn allemaal negers!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-04-2006 18:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik denk dat ik dat beter weet dan jij, krijgertje.

Voor de duidelijkheid: Ik ben dus één van de geldschieters die dit project tot stand gaan laten komen. Ik heb poedersuiker verkocht als cocaine aan negenjarigen, en afrikaanse vluchtelingen in een sekskelder vastgehouden, die tegen forse betaling te bezoeken zijn, met dat geld wordt de LP-release een feit

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 20-04-2006 18:29]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2006 1:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Toch zal het mij benieuwen!


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2006 7:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik ben blij dat we dat ook weer weten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-04-2006 12:17 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 1:28 schreef WhiteRider het volgende:
Toch zal het mij benieuwen!


Als we nog een paar tientjes tekort komen verkopen we jouw kontje bij een After Forever concert, ok?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 12:17 schreef Gangrad het volgende:
Als we nog een paar tientjes tekort komen verkopen we jouw kontje bij een After Forever concert, ok?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2006 12:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 12:17 schreef Gangrad het volgende:
Als we nog een paar tientjes tekort komen verkopen we jouw kontje bij een After Forever concert, ok?



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-04-2006 17:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Nieuws van Fluisterowud webstek:

GHOULS ENTER THE CRYPT!!!


Within some moons FLUISTERWOUD will enter the crypts of Helter Belter Studio to invoke their last opus!!! The final chapter in the necronomicon of FLUISTERWOUD will contain some hymns of desolation and madness inspired by the Devil and His deeds! This piece of audial filth will be unleashed around september 2006 by GOATOWAREX - Australia in various forms (digi cd, standard cd, gatefold wax and picture wax)! After these horrid tunes are unleashed, FLUISTERWOUD will hold it's last crusade on various locations in Europe to spread it's blackest goatriders propaganda for the last time...

...We also heard from WROK RECORDS that the split 7" with SAURON will be released soon... yeah right!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-04-2006 17:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

fluisterwoud gaat uit elkaar dus jimbo?


Je moeder.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen