IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : het grote DVD topic Vorige pagina | Volgende pagina
Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-09-2005 14:46 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 14:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
Heb Seul Contre Tous bij toeval eens in de ex-rental bak van de videotheek zien liggen, heb het gekocht omdat ik Gaspar Noé al van Irréversible kende. Vind Seul Contre Tous nog beter, wat een verschrikkelijk negatieve sfeer hangt er door die film.


Inderdaad! De man waar het in Seul CT omdraait, zie je ook heel even in het begin van Irreversible. Hij woont boven die club waar Cassel en Dupontel naar binnen gaan....Zijn trouwens de enige twee films van Noe die ik ken en heb, jij?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-09-2005 17:11 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Klopt, is inderdaad dezelfde man. Irréversible en Seul Contre Tous zijn ook z'n enige 2 verkrijgbare films (Hoewel ik SCT per toeval heb gevonden en verder nooit ergens heb zien liggen). Hij heeft volgens IMDB de volgende andere films geregisseerd:

# Sodomites (1998)
# Une expérience d'hypnose télévisuelle (1995) (TV)
# Carne (1991)

De hoofdrolspeler uit SCT valt ook te zien in Carne, een korte film die over de gebeurtenissen voor SCT gaat. Deze heb ik echter nooit gevonden. Er schijnt een DVD-versie van Irréversible te bestaan met deze korte film als bonus, maar die versie moet ik nog eens zien te vinden.

Wie weet waar ik Seul Contre Tous op DVD kan kopen mag het zeggen trouwens, kan ik m'n VHS vervangen.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 28-09-2005 18:30 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 17:11 schreef nuclearwarfare het volgende:

Wie weet waar ik Seul Contre Tous op DVD kan kopen mag het zeggen trouwens, kan ik m'n VHS vervangen.


here you go:
http://www.boudisque.nl/tips.asp?tipid=840


We don't take it, we just fake it...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-09-2005 19:03 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

VRIEND!

Binnenkort maar eens naar Boudisque.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 28-09-2005 20:14 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 17:11 schreef nuclearwarfare het volgende:
Wie weet waar ik Seul Contre Tous op DVD kan kopen mag het zeggen trouwens, kan ik m'n VHS vervangen.


o.a.:

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=240871&navid=3
http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?&xa=2200&item=06597
http://www.cdplus.nl/shop5/shopdisplayproducts.asp?search=yes


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-09-2005 20:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Deze week de complete Lord of the Rings trilogy (12 DVD's) bij de V&D gehaald!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-09-2005 20:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

LOTR, de enige trilogy die ik wel goed vond, maar niet koopwaardig vond. In tegenstelling tot bijvoorbeeld The Godfather


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kost die tegenwoordig?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-09-2005 20:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 20:31 schreef Jenje het volgende:
Kost die tegenwoordig?


Breek alvast maar je spaarvarken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, over tijdje staan ze vats voor 35 euro bij de kruidvat ... ga er geen 90 euro voor neerlappen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-09-2005 21:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 20:35 schreef Jenje het volgende:
Ach, over tijdje staan ze vats voor 35 euro bij de kruidvat ... ga er geen 90 euro voor neerlappen


ik zou je adem maar niet inhouden tot die tijd. dat gaat heeeeeeeeeeeeel lang duren vermoed ik


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom willik weten wat die dingen nu kosten ....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-09-2005 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 21:03 schreef Jenje het volgende:
Daarom willik weten wat die dingen nu kosten ....


www.elcheapo.com (of zoiest)


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-09-2005 21:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 21:04 schreef attila_de_hun het volgende:
www.elcheapo.com (of zoiest)


Bijna goed: www.elcheapo.nl

Maar gaat dit nu over the Godfather of LotR?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-09-2005 21:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Lotr, alhoewel the gothfather ook een verplichte reeks films is.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-09-2005 21:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 21:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Lotr, alhoewel the gothfather ook een verplichte reeks films is.


Uiteraard, maar de extended versie van LotR zijn in de aanbieding bij de V&D. €25 ipv €40.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-09-2005 22:58 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 17:11 schreef nuclearwarfare het volgende:
Klopt, is inderdaad dezelfde man. Irréversible en Seul Contre Tous zijn ook z'n enige 2 verkrijgbare films (Hoewel ik SCT per toeval heb gevonden en verder nooit ergens heb zien liggen). Hij heeft volgens IMDB de volgende andere films geregisseerd:

# Sodomites (1998)
# Une expérience d'hypnose télévisuelle (1995) (TV)
# Carne (1991)

De hoofdrolspeler uit SCT valt ook te zien in Carne, een korte film die over de gebeurtenissen voor SCT gaat. Deze heb ik echter nooit gevonden. Er schijnt een DVD-versie van Irréversible te bestaan met deze korte film als bonus, maar die versie moet ik nog eens zien te vinden.

Wie weet waar ik Seul Contre Tous op DVD kan kopen mag het zeggen trouwens, kan ik m'n VHS vervangen.


Ik heb Irreversible op dvd, maar weet even niet welke trailers erop zitten, moet ik nog eens bekijken.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-09-2005 23:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 september 2005 20:16 schreef Mark Z het volgende:
Deze week de complete Lord of the Rings trilogy (12 DVD's) bij de V&D gehaald!


12.

Is dat niet ietwat overdreven.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-09-2005 23:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 22:58 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Ik heb Irreversible op dvd, maar weet even niet welke trailers erop zitten, moet ik nog eens bekijken.


Heb Irréversible ook op DVD, maar die film "Carne" zit er toch echt niet bij. Staan er trailers op de reguliere DVD dan? Van de week nog maar eens kijken dan..


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-09-2005 16:29 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 21:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Lotr, alhoewel the gothfather ook een verplichte reeks films is.


de box met alle drie de extended editions (12 dvd's dus) is nu in de aanbieding bij de fame in amsterdam voor € 50. Niet nederlands ondertiteld overigens...


We don't take it, we just fake it...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-09-2005 17:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 september 2005 23:02 schreef Oud Vuil het volgende:
12.

Is dat niet ietwat overdreven.

Nee hoor
6 dvd's met de drie films
En dan nog 6 met making of's
Die erg cool zijn als je een beetje geinteresseerd bent in hoe films worden gemaakt


Zenial


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-10-2005 22:04 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken? Na 12 dvd's zou ik lord of the rings wel goed zat zijn, hehe.

Even een tip: Fawlty Towers 3DVDbox voor 14 euri bij de kruidvat!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-10-2005 22:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nice! Morgen even kijken


Zenial


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-06-2006 6:41 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Hey lui, het valt me op dat zo'n beetje alle DVD's die ik bij de FRS (winkel of online) of bijv. in de supermarkt tegenkom louter 1 taal als ondertiteling hebben, namelijk Nederlands.

Ik ben nogal een leek met films daarom stel ik de vraag aan jullie: is het niet zo dat DVD's over het algemeen MEERDERE talen per titel ondersteunen? Bijvoorbeeld voor de west-europese regio alle west-europese talen (o.i.d.)? Zo zijn er films met alle scandinavische talen er netjes in gestopt.
WAAR kan ik zulke multi-taal DVD's te koop vinden?

Ik vind het nl. nogal een rip-off dat er maar 1 taal mee wordt geleverd met sommige films. Ik vind ondertitelingen een leuk hulpje bij het leren van talen.* Zo had ik een tijd terug films met o.a. tsjechische ondertitels toen ik dat aan het leren was. Ik heb er maar 3 ofzo kunnen vinden via p2p.

Anyway, het gaat niet zozeer om WELKE taal als het er maar meer dan één is. Thanx alvast.

* NL en EN ondertitels en gesproken in de leertaal is nog beter idd maar m'n kennis over buitenlandse titels is 0,0.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-06-2006 6:43]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2006 9:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

de meeste films die ik koop via de freerecordshop zijn wel beschikbaar met meerdere ondertitels.
Als je het niet zeker weet moet je kijken wie de dvd uitgeeft en dat op google zoeken. Dan kom je ook te weten wat de extra's zijn e.d.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen