IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Swallow the Sun Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Doom en behagelijke en warm??

Hmm dan is mijn intentie met doom toch andrs ... moet kil, koud en deprimerend zijn.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-09-2004 17:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:08 schreef Jenje het volgende:
Doom en behagelijke en warm??

Hmm dan is mijn intentie met doom toch andrs ... moet kil, koud en deprimerend zijn.


Ik quote even deze zin uit de Aardschok recentie van de laatste Dead Soul Tribe (voor het geval je het herkend), maar dezelfde zin pas ik toe op Swallow The Sun:

quote:
Dead Soul Tribe-album heeft gebruikt. Op ‘The January Tree’ waart een uiterst grimmige en gure sfeer rond die toch zeer behaaglijk aanvoelt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hmmm die overneekomst zie ik niet zo erg eigenlijk ...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-09-2004 17:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:12 schreef Jenje het volgende:
hmmm die overneekomst zie ik niet zo erg eigenlijk ...


als ik het maar zie, het blijft mijn mening


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:13 schreef Tormented soul het volgende:
als ik het maar zie, het blijft mijn mening
Daarom stond in mijn stuk ook "mijn intentie'


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-09-2004 17:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:15 schreef Jenje het volgende:
Daarom stond in mijn stuk ook "mijn intentie'


Dat is zo. Maar jij wil dat doom alleen kil en deprimerend is. Bij mij wordt het pas depressief als het behaagelijk aanvoelt. Ik bedoel dus niet warm en knus, maar juist het tegenovergestelde.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij vond dit album toch goed omdat ie warmer en behagelijker is?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-09-2004 17:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:18 schreef Jenje het volgende:
Jij vond dit album toch goed omdat ie warmer en behagelijker is?


De toetsen klinken wat pakkender dan bij de bands die ik reeds noemde. Dat is puur een kwestie van smaak. Wat ik met behagelijker bedoel heb ik net al uitgelegd. Hoe behaagdelijker, hoe dichter de muziek bij mij staat en dus hoe meer indruk het op me maakt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah je houd van toetsen, daar gaat het mis


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-09-2004 17:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:23 schreef Jenje het volgende:
Ah je houd van toetsen, daar gaat het mis


Dus jij wilt ook even de toetsen uit Officium Triste halen ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:25 schreef Tormented soul het volgende:
Dus jij wilt ook even de toetsen uit Officium Triste halen ?
Zekers niet, maar dat is voor mij louter een aanvulling, ik zal ze niet missen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-09-2004 17:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:26 schreef Jenje het volgende:
Zekers niet, maar dat is voor mij louter een aanvulling, ik zal ze niet missen.


Op die fiets


[offtopic]
tsja ik ben opgegroeit met powermetal hé . Ik vraag me nogsteeds af hoe het met Helmet/Lain's POWER/DOOM band is ....

[/offtopic]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

elke power/doom band verdient een aanval van de DMM


Cla\/\/
Usericon van Cla\/\/
Posted 13-09-2004 13:20 by Cla\/\/ Wijzig reactieProfiel van Cla\/\/Quote dit bericht

Elke doom fan die Skepticism niet kent moet een aanval van de DMM krijgen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-11-2004 13:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Kende de CD al lang, moest vooral aan de vocalen wennen, maar vind het nu een zeer sterk album. Sinterklaas was zo vriendelijk om het album aan mij te geven.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-11-2004 14:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De sint goes doom? dat is niet zo vreemd als je al meer dan 500 jaar schoenen van verwende kutkinderen moet vullen, en ze willen elk jaar meer!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 24-01-2005 13:29 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
20.1.2005 - THE YEAR 2004, STUDIO NEWS, TRACKLIST & SITE NEWS
Now, at the beginning of the year 2005, it's time to say thank you to everyone for the last year! Our very first gig was a bit over a year ago, and at that time we couldn't imagine how the following year would turn out. It's been great, and very big thanks goes out to all the bands we've played with, to all the people who have helped, supported and worked with us, and to everyone who has come to our gigs and bought our album!

For what it comes to year 2005, here's some news:

We'll be recording our second album with Sami Kokko in Sam's Workshop at Lutakko 24.1.2005-20.2.2005. A single from the album will be released in the spring, and the album itself will be released in September. The single, 'Forgive Her', will be strictly limited to Finland, and it contains the version of 'Solitude' with Albert singing the lead vocals. We are also making a video of the song 'Descending Winters'.

The album hasn't been named yet, but the tracklisting is as follows:

The Giant
Psychopath's Lair
Descending Winters
Ghost of Laura Palmer
Fragile
Forgive Her
Gloom, Beauty and Despair
The Ship

The song order is subject to change. We will tour Finland when the album is released, and it seems that we'll be doing a short scandinavian tour at autumn. More info about that will be posted later.

There's also some new things added to our website. As some of you might have noticed, you can view more updates and their short descriptions by clicking 'More updates' -link on the main page. In addition, playlists will be added to all the member-profiles. They will be updated every now and then, so check them out. Pictures from Tavastia and Lutakko will be added later, and the Media-section will be updated with a video clip from the Ballet Deviare performance. Meanwhile, you can check it out here.

Well, that's about it. Happy new year 2005 to everyone and thanks again for the year 2004. Let's Metal!



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2005 10:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De nieuwe single Forgive Her... heerscht!

Tweede nummer op de single is de Candlemass cover van Solitude. Voor de zoveelste keer gecoverd. Maar toch een leuke versie, want de zang wordt gedaan door de zanger van Reverend Bizarre. De naam weet ik zo even niet meer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-07-2005 18:08 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nieuwe album komt binnekort uit. De sample op de site klinkt weer lekker als vanouds!



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-07-2005 20:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hebbuh


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 27-07-2005 20:26 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Leuke band. Niet te vaak naar luisteren (zoals met elk doom bandje), dan krijg ik jeuk... Maare, leuk wel!



Bloodied by the thorns beside the leaves


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-07-2005 20:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben wel benieuwd, vorige kon mij nml. erg bekoren...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Promo nieuwe album binnen

Fucking hell .... heerlijk pompeus, bombastisch en naargeestig


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-08-2005 18:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2005 16:24 schreef Jenje het volgende:
Promo nieuwe album binnen

Fucking hell .... heerlijk pompeus, bombastisch en naargeestig


Ben benieuwd! De single vond ik al erg mooi.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-08-2005 19:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Niks meer van gehoord sinds 'the morning...' maar ik ben wél zéér benieuwd! Het is inmiddels wel duidelijk hoe goed ik hun debuut vind


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen