IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mourning Beloveth Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-01-2015 10:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Jeumig de peumig, straks word ik weer geslagen haha.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-01-2015 11:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2015 11:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Op EMM lag het nieuwe album 'Rust & Bone' al te koop, meteen meegenomen uiteraard.

Maar vind het meer een EP dan een full length. Vijf nummers totaal en daar zitten twee korte instrumentale nummer tussen en ook het laatste nummer is meer een outro dan een volwaardig nummer. Blijven er maar twee nummers over, die beide wel zeer de moeite waard zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-12-2015 11:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zal 'm zeker een kans geven!

edit: het lijkt wel schering en inslag de laatste tijd (denk aan Sunn's veel te korte Kannon).

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 14-12-2015 11:38]



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-12-2015 13:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 december 2015 11:37 schreef Dirge for november het volgende:
Zal 'm zeker een kans geven!

edit: het lijkt wel schering en inslag de laatste tijd (denk aan Sunn's veel te korte Kannon).


Kannon te kort? Door de middelmatigheid die dat ding is is ie eigenlijk al veel te lang.

Betreffende de nieuwe Mourning Beloveth begreep ik dat er mensen in de band zijn die het een e.p. wilden noemen en er een paar het een full-length vinden (onder het mom dat Reign In Blood slechts 29 duurt en een full-length is). Uiteindelijk de keuze aan de platenmaatschappij gelaten en Sven heeft het dus een full-length genoemd.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-12-2015 15:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wat heerlijk duidelijk weer, je mening



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 14-12-2015 17:46 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

albums zijn juist een tijd lang veelste lang geworden.
meer snijden in het werk is wat veel bands moeten doen.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-12-2015 20:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 december 2015 15:44 schreef Dirge for november het volgende:
Wat heerlijk duidelijk weer, je mening


Je kent me wat dat betreft toch?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-12-2015 21:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Haha jep. Vandaar ook dit vriendelijke schouderklopje. @Tomcat. Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Het is mij ook opgevallen. Het dubbelcdsyndroom kan dodelijk zijn. Alleen is Kannon voor het soort muziek gewoon een EP

Maar da's een ander topic.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-12-2015 21:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heb de nieuwe nu voor het eerst aanstaan en het eerste nummer komt al heerlijk binnen. Kom maar op met de rest.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 25-07-2017 12:08 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik ben die laatste full/EP eindelijk eens aan het beluisteren. De productie in de snellere stukken valt me enorm tegen. Wordt een wazige ramboel. De melancholische doomstukken daarentegen zijn wel vet.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-03-2020 10:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Prachtig nieuw nummer op de split met TROB:



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen