IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bas(gitaar) opnemen met de pc Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-01-2007 13:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 18:59 schreef Bintmeister het volgende:
lol, het was dus toch wel zo simpel. Alleen moet je wel de mic-out aan zetten als je hem in de mic-in inplugt, en niet de line-in....


Windows mediacenter en realtek toevallig?
Idem geintje pas geleden ook gehad....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2007 13:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2007 13:47 schreef Argus het volgende:
Windows mediacenter en realtek toevallig?
Idem geintje pas geleden ook gehad....

Psst, reply van 2 jaar geleden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 14:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Toneport kopen! Is meteen een audiokaart! 129 euro!

Gitaar, Bas, Zang. Multifunctioneel!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-01-2007 14:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Wat spect0r zei!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 14:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies. ASIO en de hele handel. Speciale amps voor den bas (ook voor gitaar en preamps voor vocals). Op USB en spotgoedkoop. Van de makers van de PodXT dus degelijke handel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2007 14:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2007 14:13 schreef spectre het volgende:
Toneport kopen! Is meteen een audiokaart! 129 euro!

Gitaar, Bas, Zang. Multifunctioneel!

Hmm, mal gücken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 14:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2007 14:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Is die software een beetje gunstig?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 14:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja, heel simpel opgezet ook. Gewoon grafische weergave van amps, dus zeer begrijpelijk voor muzikanten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2007 14:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

@ begrijpelijk voor muzikanten


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-01-2007 15:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ach.. het is wel waar


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2007 15:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2007 15:02 schreef jbassist het volgende:
ach.. het is wel waar

Ja zeker, maar ik ben geen muzikant in de zin dat "begrijpelijk voor muzikanten" terecht is Sterker nog, dat amp gedoe enzo zal vast alleen verwarrender zijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 15:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-01-2007 15:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dank oe!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-01-2007 16:13 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Waarom wel een toneport en geen podXT? de centen? Krijg ik bij die toneport ook een bak met amp-sims en zo, die zooi die ook op een podXT zit?


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 16:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jep, de hele handel.
Ook uitwisselbaar uiteraard.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-01-2007 16:13]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-01-2007 16:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik snap het niet helemaal... Er is geen reden meer om een podXT aan te schaffen?


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 16:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als je het ook live wilt gebruiken dan is een PodXT natuurlijk beter. Maar daar gaat het niet om. Zitten er in een Pod trouwens zang-preamps en een XLR aansluiting?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 30-01-2007 16:31 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Volgens mij wel een XLR aansluiting. Dat van zang preamps weet ik niet.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-01-2007 16:32 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Toneport is helemaal gericht op de pc-opname, ok thx dude! Als zang-preamp niet op de pod zit dat's dan helemaal een nadeel van de pod...


Dear dirty delightful old drunken old days


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-01-2007 16:33 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-01-2007 16:35]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-01-2007 16:36 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 januari 2007 16:32 schreef Schaffelaer het volgende:
Toneport is helemaal gericht op de pc-opname, ok thx dude! Als zang-preamp niet op de pod zit dat's dan helemaal een nadeel van de pod...


Volgens mij zit er wel een kanaal om de zang doorheen te raggen op een PodXT live, maar geen specifieke zang pre-amp...



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-01-2007 16:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Software doel ik op he, dat dat duidelijk is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-09-2007 20:53 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja.


Eerder met den oude pc had ik een kaartje (niet de geluidskaart) erin zitten in welke ik m'n gitaar direkt kon inpluggen. Helaas (hehe) heb ik nu hier 2 nieuwe pc's staan in welke die kaart niet meer past.

Kan ik m'n gitaar gewoon in de geluidskaart pluggen? Is daar een verloopstekkertje voor die van grote (gitaar) plug naar een kleine plug gaat welke ik in de mic ingang kan pluggen?

Ik kan dat ook gaan opzoeken en enzo, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat mensen me dat hier precies kunnen uitleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 13-09-2007 20:53]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-09-2007 20:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Sansamp Bass d.i


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen