IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Welke MP3 speler hebben jullie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-09-2007 12:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha bruut!

Ik heb nog altijd een Sweex, al duizend keer laten vallen en nog steeds niets aan de hand.


Faolan
Fight it back!!
Usericon van Faolan
Posted 12-09-2007 12:19 by Faolan Wijzig reactieProfiel van FaolanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=759647949

Een Creative Zen Stone. Onhandig klein, maar best ok.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2007 12:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 9:18 schreef Judge M. het volgende:
Dat kan op zich best. Echter voor de variatie is meer wel zo fijn. 35 gig and still counting now. Heerlijk die shuffle en genre playlists


Hmm, ok.

Ik vind het wel voldoende op mijn 1 gig ongeveer 10 tot 15 cd's kwijt te kunnen wat in mijn geval dus de laatste nieuwe aankopen / downloads zijn.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 12-09-2007 13:15 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik heb nog de oudere versie Nano van 1 gb, ben er nog steeds blij mee en na 2 jaar doet hij het nog prima. Op zich wil ik wel wat meer opslagruimte maar dat komt nog wel een keer.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-09-2007 13:20 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Een electronisch apparaat, na 2 jaar nog in prima staat.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 12-09-2007 13:27 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Nog niet vaak gehoord dat een i pod 2 jaar meegaat Na 1,5 jaar kon ik het wel vergeten



Cees
Usericon van Cees
Posted 12-09-2007 13:30 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ricateck. turks merk doet het prima. 2G


The trend is dead.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-09-2007 13:30 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/



Mijn trouwe buddy...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 12-09-2007 13:35 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 7:37 schreef Zenial het volgende:Nieuwe iPod Touch ziet er ook wel tof uit trouwens, maar 16 gig is gewoon echt te weinig voor mij...
Je kan die mp3's er ook afhalen en er nieuwe opzetten als je die nummers zat bent. En ben wel benieuwd hoe vaak je dan met een mp3 spelert loopt als je 16GB te weinig vind.


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-09-2007 15:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 september 2007 13:35 schreef Nargaroth het volgende:
Je kan die mp3's er ook afhalen en er nieuwe opzetten als je die nummers zat bent. En ben wel benieuwd hoe vaak je dan met een mp3 spelert loopt als je 16GB te weinig vind.

Nouja elke dag twee keer, van en naar mn werk. Ik hou van afwisseling En de 80GB harddisk speler is maar nauwelijks duurder dan een 16GB flash speler.


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-09-2007 16:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 december 2006 22:56 schreef M. het volgende:
Zijn er al mp3-spelers die FLAC kunnen behappen?

Eigenlijk FLAC-spelers dus .


FLAC is toch bijna even groot als WAV?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-09-2007 16:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht


1 gb, en hij werkt prima.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-09-2007 16:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb net een 2 gig Philips ding bij de mediamarkt gescored.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-09-2007 16:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik heb een 1GB Philips..


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-09-2007 17:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Deze van 5 gig heb ik ook nog maar die is gaar.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-09-2007 17:04 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 september 2007 17:03 schreef Dentz het volgende:
Deze van 5 gig heb ik ook nog maar die is gaar.



Dan kan je hem opeten...



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-09-2007 17:05 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht


Maar dan kan ik helemaal niet meer naar jouw bandjes luisteren.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-09-2007 17:06 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 september 2007 17:05 schreef Dentz het volgende:

Maar dan kan ik helemaal niet meer naar jouw bandjes luisteren.


Nou, weer een zorg minder toch?



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-09-2007 17:06 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Waarheid.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-09-2007 19:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik heb de ouwe van Burzum een creative nano blabla nog wat, 1.5 gig. boeiend verder hehehe.


Fuck the world and fuck you


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-09-2007 19:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 13:27 schreef blastmaster het volgende:
Nog niet vaak gehoord dat een i pod 2 jaar meegaat Na 1,5 jaar kon ik het wel vergeten


Dat is wel zonde, en wel erg snel.. De Ipod die we hier hebben liggen (van 'Cadaveria') was ook vrij snel min of meer kapot, ook na zo'n 1,5 jaar. Bleek de accu te zijn. Heeft daarna ruim anderhalf jaar ongebruikt in een kast gelegen, onlangs voor nog geen 10 euro inc. verzendkosten uit UK een nieuwe accu + Ipod-openmaak-tool gekocht, en nu doet 'ie het weer als nieuw!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-09-2007 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geen !


Faustian Spirit of the Earth


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 13-09-2007 11:34 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 22:56 schreef M. het volgende:
Zijn er al mp3-spelers die FLAC kunnen behappen?

Eigenlijk FLAC-spelers dus .


Spelers van Cowon iAudio ondersteunen FLAC en dat doen ze al enkele jaren. Ik geloof dat de X5L die zeker FLAC ondersteunt in 2005 is uitgekomen. Ik weet niet precies wanneer ze er mee zijn gestart. In ieder geval hebben iAudio spelers sowieso een superieure geluidskwaliteit en bieden ze de ruimste ondersteuning. Ik heb in ieder geval zeer veel plezier van mijn iAudio X5L.


Op je knie en pijp voor genade!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-09-2007 11:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 september 2007 11:34 schreef JuronymouS het volgende:
Spelers van Cowon iAudio ondersteunen FLAC en dat doen ze al enkele jaren. Ik geloof dat de X5L die zeker FLAC ondersteunt in 2005 is uitgekomen. Ik weet niet precies wanneer ze er mee zijn gestart. In ieder geval hebben iAudio spelers sowieso een superieure geluidskwaliteit en bieden ze de ruimste ondersteuning. Ik heb in ieder geval zeer veel plezier van mijn iAudio X5L.

Ziet er leuk uit ja, jammer van de max. grootte van 30 gig. Daarbij lopen ze een beetje achter


Zenial


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 13-09-2007 12:05 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 11:48 schreef Zenial het volgende:
Ziet er leuk uit ja, jammer van de max. grootte van 30 gig. Daarbij lopen ze een beetje achter


Ze hebben ook een 60 GB uitvoering, maar dan is de speelduur slechts 20 uur. En de spelers is dus al van rond 2005. Er gaan geruchten over een X7, maar dat zijn slechts geruchten. Andere spelers van iAudio zijn ook zeer fijne apparaten. M'n vriendin heeft een G3 (wordt niet meer verkocht, maar die heeft een speelduur van 50 uur op 1 penlite). En m'n moeder heeft pas naar alle tevredenheid een U3 gekocht, wat ook een leuk ding is (de speler, niet mijn moeder).


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen