IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Welke MP3 speler hebben jullie?? Vorige pagina | Volgende pagina
neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 29-01-2008 13:23 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Had al een flinke tijd een heel oude 'Creative Zen Xtra' die nog draaide met een laptop harddisk. Tijdje terug de harddisk vervangen voor eentje van 80 GB. Lekkere collectie kan ik zo meeneemen
Tja, het is wel een groot ding, maar hij zit toch altijd in m'n jaszak, dus dat maakt geen drol uit Creative heeft prima geluid

Tijdje terug Sennheiser oordoppen gekocht. Met van die klemmen die om de oren kunnen. Ideaal.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 29-01-2008 15:32 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 januari 2008 19:06 schreef mental het volgende:
in ear suckt hard.


Lul niet mental
Jij loopt zeker nog met zo'n koptelefoon met van die wollen dingen die je tegen je harses aanduwt?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-01-2008 16:09 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Wat ik wel ideaal aan de kabel + oordoppen van de iPod vind is dat er een soort schuifje aan het kabeltje zit. Als je die volledig naar de oortjes toeschuift op het moment dat je de kabel opbergt dan zitten ze de volgende keer niet in knoop. Scheelt een hoop tijd de eerst volgende keer als je weer wilt gaan luisteren. Ik ben anders altijd een paar minuten bezig die klote kabel uit de knoop te halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 29-01-2008 16:10]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-01-2008 16:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 1:02 schreef Helvete het volgende:
Ik heb een Philips met 1GB, heb ik al best een tijdje.. Maar vandaag merkte ik opeens dat het geluid van rechts wat zachter is dan dat van links, best vervelend.. En het ligt ook niet aan m'n oortelefoontjes..


Aan je oren dan?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 17:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 15:32 schreef Metalhead22 het volgende:
Lul niet mental
Jij loopt zeker nog met zo'n koptelefoon met van die wollen dingen die je tegen je harses aanduwt?
Nee, je laat je weer lekker van je boerse kant zien met je simpele grappen en grollen, nu he?

gewoon normale doppen, sennheiser style.iets beters is er niet.


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-02-2008 18:11 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het gaat toch deze worden, de 4GB-versie.



Morgen haal ik hem.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-02-2008 18:14 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 16:57 schreef Lionheart het volgende:
Aan je oren dan?
Hehe nee, ik dacht dat het aan m'n mp3 speler lag, maar het ligt toch aan de oortelefoontjes.. Best kut want ik heb ze nog niet zo lang geleden gekocht..


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-02-2008 19:03 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 29 januari 2008 17:44 schreef mental het volgende:
Nee, je laat je weer lekker van je boerse kant zien met je simpele grappen en grollen, nu he?

gewoon normale doppen, sennheiser style.iets beters is er niet.


Sennheiser heerscht! Daar heb ik mijn gewone koptelefoon van, de HD515; supergeluidje wat daar in zit


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2008 20:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2008 19:03 schreef Metalhead22 het volgende:
Sennheiser heerscht! Daar heb ik mijn gewone koptelefoon van, de HD515; supergeluidje wat daar in zit
Ik bedoel maar. Met dank aan Burzum en spectre voor den tip.


Fuck the world and fuck you


Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 03-02-2008 20:42 by Botgruis Wijzig reactieProfiel van BotgruisQuote dit bericht

Ik heb een 1gb namaak ipodje, degelijk dingetje, alleen geen mogelijkheid tot het sorteren van de nummers


Voor mp3's op de pc gebruik ik Foobar, aangenaam laag in je CPU verbruik en overzichtelijk.


I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-02-2008 20:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2008 20:42 schreef Botgruis het volgende:
Voor mp3's op de pc gebruik ik Foobar, aangenaam laag in je CPU verbruik en overzichtelijk.
+1


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 03-02-2008 22:18 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht



Ik heb deze I-pod in het zwart.


Never have so many sacrificed so much for so few


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-02-2008 22:22 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik heb de flutste van allemaal hier, geloof ik.

Deze, maar dan zonder radio. Al die luxe..

512 Mb, wat wil een mens nog meer...



Wat nou tekst ed in het lcd scherm. Gewoon heel oldschool 01 en 02 en 03 etc.

Ik zeg altijd maar: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel"

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 03-02-2008 22:23]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-02-2008 22:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

iPod 30 GB met Sennheiser OMX50 oordoppen. Die je achter je oren kunt haken, heerlijk voor hardlopen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2008 3:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Misschien toch de 80GB Ipod, nu twijfel ik weer, hehe.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-09-2010 2:02 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Sinds vandaag eindelijk vervanging voor mijn 5 jaar oude Ipod nano (1e generatie). Een Cowon Iaudio 9, ik had liever wat grotere opslagcapaciteit gehad, maar ben toch gezwicht voor de volgens velen goede geluidskwaliteit. Wat mindere gebruikersinterface maakt dan niet echt uit. Maar tjonge jonge probeer eens een speler te vinden in de winkel (of überhaupt) met grote opslagcapaciteit en goede geluidskwaliteit, beperkt assortiment moet ik zeggen. Het lijkt wel alsof ze je alleen een Ipod willen verkopen. Dat leek me eerst wel een optie, de 160GB sprak erg aan, maar toch dubieuze prestaties.

De Cowon heeft een streep voor op geluidskwaliteit en een equalizer en geluidsinstellingen waar je een week zoet mee kunt zijn.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 24-09-2010 2:13 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Cowon heerst, helaas is de plug-input van de mijne naar de filistijnen. Ik zou het graag willen openbreken en fixen, maar ik ben bang dat er nog meer kapotgaat.

Ik heb een oudere Iaudio trouwens, de F2:


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-09-2010 2:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik denk dat ik het daar nu al mee eens ben.

Je zou iemand kunnen vragen die bekend is met wat elektronica reparaties (telefoons bijvoorbeeld).

Die ziet er aardig tof uit, net een kleine mobiel.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2010 2:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Creative Zen 4GB, maar bij mijn eerste CZ viel het scherm op een gegeven moment uit, terwijl hij nog wel werkt. Dat schijnt vaker voor te komen. De volgende wordt dus van een ander merk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 24-09-2010 2:27 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

@Nimbus: Heb je ook een goede koptelefoon erbij? Of gebruik je de standaard? Volgens mij zijn die op zich ook goed, maar ik prefereer Sennheisers (of AKG's).

Eens met een kennis dezelfde mp3 op zijn iPod en de F2 gedraaid en het verschil was hoorbaar, in het voordeel van Cowon.


@Mutilator: Mocht je de kans en het budget hebben, kijk dan ook eens naar Cowons.


Ik doe het trouwens nu met zo'n goedkoop mp3 spelertje van nog geen tientje, of ik gebruik een laptop/netbook.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 24-09-2010 2:29]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 24-09-2010 2:31 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Als het goed is kan ik CDkes met MP3s afspelen met mijn DVD speler. Telt dat ook?

NB: Samen met mijn versterker + DVD speler icm een TOSlink kabel is een en ander ook goed voor HDCD. En da's vele malen geiler dan dat MP3 gedoe.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-09-2010 2:36 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 2:27 schreef Yirroth het volgende:
@Nimbus: Heb je ook een goede koptelefoon erbij? Of gebruik je de standaard? Volgens mij zijn die op zich ook goed, maar ik prefereer Sennheisers (of AKG's).

Eens met een kennis dezelfde mp3 op zijn iPod en de F2 gedraaid en het verschil was hoorbaar, in het voordeel van Cowon.


@Mutilator: Mocht je de kans en het budget hebben, kijk dan ook eens naar Cowons.


Ik doe het trouwens nu met zo'n goedkoop mp3 spelertje van nog geen tientje, of ik gebruik een laptop/netbook.


Sinds vandaag deze: http://ultimateears.com/en-us/products/700



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2010 2:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Thanks Yirroth: ik zal er eens op letten.
Is een bepaald model een aanrader of zijn ze allemaal goed?

Ik dacht trouwens dat Dwaallicht/M. in het verleden ook een schot in de roos had gekocht met zijn iRiver.

Mp3 cd's/dvd's via je DVD spelert zijn ook leuk; ik gooi het zoveel mogelijk door de 5.1, die splitst het toch altijd wel een beetje.

Hoe kom je trouwens aan HDCD?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2010 2:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-09-2010 2:44 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

M. heeft geloof ik een Cowon D2.

Een Cowon I9, S9 of J3 zou mijn keus zijn.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2010 2:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Poeheej, prijzig spul. Ik geef liever voor een 4Gb maar een paar tientjes uit.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen