IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Welke MP3 speler hebben jullie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-02-2005 15:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 14:48 schreef Aaaarco het volgende:
4 gb voor 499 euro... dan kan je beter een ipodje kopen

die van mij is 20 gb en koste 230 (of wast nou 320 euro)..

perfect ding, ideaal om te gebruiken om bestanden mee te 'vervoeren'... sterker nog we hebben m via e zaak als portable harddisc gekocht/laten omschrijven op de rekening....




IPOD kan je inderdaad perfect als portable HD gebruiken, maar wat ik ermee wil kan volgens mij niet of wel? Als je op vakantie bent en je digitale camera is vol dan kan je niet zonder tussenkomst van een computer je foto's wegschrijven naar je IPOD


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2005 18:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 15:20 schreef Greycloak het volgende:
RealPlayer.

Is dat wat?


Nee.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-02-2005 18:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 18:40 schreef Schaep het volgende:
Nee.
En nu de uitgebreide versie van "nee", graag.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 12-02-2005 18:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

"nee nee"


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-02-2005 18:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik gebruik altijd winamp


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2005 18:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 18:48 schreef Greycloak het volgende:
En nu de uitgebreide versie van "nee", graag.




Het programma wil dat je registreerd, de schermpjes zijn te groot, het ziet er te ingewikkeld uit, het heeft teveel gezeur net als de Windows Media Player, het werkt niet lekker, nee.


Orion
Usericon van Orion
Posted 12-02-2005 18:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 18:51 schreef Schaep het volgende:
Het programma wil dat je registreerd,.


JEEEEEEZUS!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2005 18:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 18:55 schreef Orion het volgende:
JEEEEEEZUS!


Dat bedoel ik.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-02-2005 22:26 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

De mijne doet soms raar.( geruis in het midden van sommige nrs). En hij vréét stroom,na anderhalve week kan ik er al een nieuwe batterij insteken


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-02-2005 3:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 februari 2005 22:26 schreef madeline usher het volgende:
De mijne doet soms raar.( geruis in het midden van sommige nrs). En hij vréét stroom,na anderhalve week kan ik er al een nieuwe batterij insteken

bij mij was het na een halve dag, en het was een kut geluid. bovendien was hij verrot na 3 maanden.

ik ben gewoon weer lekker teruggestapt naar de discman, veel beter

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-02-2005 3:18]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-02-2005 12:10 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik vind rondzeulen met een pak cd's toch ook niet erg handig,vandaar dat ik die mp3 heb gekocht


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


mistermaniac
Usericon van mistermaniac
Posted 13-02-2005 16:37 by mistermaniac Wijzig reactieProfiel van mistermaniacQuote dit berichthttp://www.insightsystems.nl

Voor onderweg heb ik nog een echt authentieke discman, en voor op de pc gebruik ik FooBar2000. Gewoon toppie geluid en zeer snel, kan zo goed als alle geluidsformaten aan, waarbij je bij andere players al weer plugins moet downloaden.

"Luistert nu Rammstein-Mutter @ 1014kbps FLAC"


PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 13-02-2005 16:59 by PHeMoX Wijzig reactieProfiel van PHeMoXQuote dit berichthttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm

quote:
Op 19 februari 2001 17:28 schreef Jenje het volgende:
Kheb een sony xb8av
Tering vette stereo
Dacht je dan dat ik die piele speakerstjes van mijn PC ging gebruiken
CD's blijft toch betere kwaliteit dan mp3


Mwoah, ik heb dan ook een zeer vette speakerset voor m'n pc gekocht met grote subwoofer, nadat mijn cd speler zogenaamd 'beveiligde' cd's niet meer vrat... Op m'n pc draaien alle cd's super (inclusief 'beveiligde') en in combinatie met m'n speakerset verslaan m'n cd's met gemak het mp3 formaat...
Voor de enkele mp3s die ik heb gebruik ik gewoon Windows media player 10, niks speciaals aan en loopt zo nu en dan vast..

Mazzels


Another Day, Another Way ....


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-02-2005 17:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k heb deze 2 ...allebei 128 ...
met die laatste heb k laatst repetitie opnamens gemaakt via de line in, ging best oké....




wait for me dragon, we'll meet in the sky


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 13-02-2005 19:41 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik heb er geen, pas als m'n discman de geest geeft en cassettebandjes voor m'n walkman niet meer gemaakt worden denk ik er misschien eens over er één te kopen.



"Obras son amores y no buenas razones"


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 14-02-2005 8:38 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Packard Bell Audiokey 512 mb


granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 14-02-2005 12:19 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

keb n goedkope van de blokker met 128 mb. tis voor mij eik wel genoeg, ik heb er nu 31 nummers opstaan, precies genoeg voor mijn reis naar school.


schoppen aas in je hol klootzak!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2005 12:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Oerdegelijke Oost-Duitse kwaliteit.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-02-2005 12:27 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Afgelopen jaar heb ik de MuVo2 van Creative aangeschaft. 1,5 GB geheugen en erg klein van formaat. Ik heb hem een tijdje meegenomen naar de sportschool, 't is toch lekkerder sporten op je eigen muziek!!
Nou moest ik een paar weken geleden de discman weer een keer mee, omdat ik vergeten was de mp3 speler op te laden, en vond ik het geluid van de discman zoveel beter dat ik de mp3 speler sinds die tijd niet meer meeneem.


the only pleasure is pain


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 14-02-2005 17:03 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 12:24 schreef Schaep het volgende:


Oerdegelijke Oost-Duitse kwaliteit.
pokke ding, toen ik hem ging testen molde ik hem al. Dus ik heb een http://www.kieskeurig.nl/images/product/8F8630A7EC1CE971C1256DF8007C2F5D.jpg en nog een gewonnen mp3 speler die ik wil verkopen


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 14-02-2005 17:06 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

mp3 speler? pff, ik ben oldskool met mijn discman. (nog net geen casseterecorder )
Al is een discman helemaal niet zo oud


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-02-2005 17:07 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 14 februari 2005 12:27 schreef Vampire_girl het volgende:
Afgelopen jaar heb ik de MuVo2 van Creative aangeschaft. 1,5 GB geheugen en erg klein van formaat. Ik heb hem een tijdje meegenomen naar de sportschool, 't is toch lekkerder sporten op je eigen muziek!!
Nou moest ik een paar weken geleden de discman weer een keer mee, omdat ik vergeten was de mp3 speler op te laden, en vond ik het geluid van de discman zoveel beter dat ik de mp3 speler sinds die tijd niet meer meeneem.

Moet je ook goeie hoge bitrate mp3tjes nemen...



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-02-2005 10:53 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik heb een Minidisc ook erg makkelijk. Zit je niet de hele tijd met Cd's te zeulen maar gewoon een stapel Md's die toch nooit kapot gaan. Muziek omzetten is ook erg makkelijk ik hang hem aan de computer pleur er een stapel mp3's op en spele maar \

oh ja en het is ook meteen mijn usb geheugen stick.

[Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 16-02-2005 10:54]



Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 16-02-2005 11:00 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht



Packard Bell audio key 128 MB, goedkoop en goed (wel beter oorsetje gebruiken).

Ik snap trouwens niet wat mensen in een Ipod zien. Veel opslagruimte ja, maar er zit veel te veel mechaniek in. Je zit nog steeds met draaiende onderdelen, harde schijf, die veel stroom verbruiken en niet bepaald goed reageren op harde stoten/vallen van player.

Mijn audio key kost +/- 50 euro nu, kunnen makkelijk 4 CDs op en met 1 simpel AAA batterijtje doe ik al gauw 15 -20 uur en er zit geen spat mechaniek in, alles op 1 chip. Kunt het daarnaast ook als usb stick gebruiken en je mag het laten vallen zoveel je wil.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-02-2005 11:14 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

als je hem maar niet zo lelijk om je nek hebt hangen zoals iedereen dat heeft.



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen