IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : nieuw artikel over het verband tussen muzieksmaak en problemen Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 19:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:30 schreef Jenje het volgende:
@Ghoul
Gelukkig heb jij dan geen plaat voor je
harses ..

alsof ik iets van hiphop zou weten. Enige wat ik ken is The Sugar Hill gang met rappers delight. en dat heerst.

oja en The Fresh Prince natuurlijk


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-12-2003 19:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:31 schreef Chelman het volgende:
Vechten?


Dan moet ik eerst ff uitzoeken hoe agressief ikzelf eigenlijk ben volgens dat onderzoek...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 19:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben een omnivoor yum yum

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-12-2003 19:34]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-12-2003 19:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:29 schreef Chelman het volgende:

Deze teksten zijn voor de slechte
onterechte
en niet oprechte
modder fokking uitkeringstrekkers
die de boel oplichten.


Ik had al zo'n idee dat jij Osdorps sprak (omdat je laatst het woord "rof" kende...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 19:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:34 schreef altx het volgende:
Ik had al zo'n idee dat jij Osdorps sprak (omdat je laatst het woord "rof" kende...)


En natuurlijk de O.K.! Oftewel: Ouderkerk Kaffers


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-12-2003 8:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Mensen die naar de kerk gaan zijn waarsch ook gelukkiger dan zij die niet gaan. Ligt dat aan de kerk ? Neen, dat komt omdat de simpelen der geest gelukzalig zijn.

Waar baseer ik dit op ? Op absoluut niks.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-12-2003 8:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 12:31 schreef Y Draig Goch het volgende:
Bovendien overschrijden ze vaker regels en kampen ze vaker met alcohol- en drugsproblemen.

Anders gaan ze even generaliseren...sjeeses... en Straight-edgers dan? en er zijn ook genoeg metalheads die niet drinken en geen drugs gebruiken! (jaja, agressie )

even uit het andere topic geplukt.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-12-2003 8:11]


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-12-2003 8:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Pfft, overal zitten rare snuiters en jankers. Kijk maar eens naar dit forum: je zou hier vaak verkeerdelijk kunnen stellen dat vele metalheads idd maar een stel sociaal onaangepaste en depressiefe randfiguren zijn.

Als je dan verder kijkt, zie je dat bij andere mensen ook.





I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-12-2003 8:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 8:18 schreef Gunman het volgende:
Pfft, overal zitten rare snuiters en jankers. Kijk maar eens naar dit forum: je zou hier vaak verkeerdelijk kunnen stellen dat vele metalheads idd maar een stel sociaal onaangepaste en depressiefe randfiguren zijn.

Als je dan verder kijkt, zie je dat bij andere mensen ook.









Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 11-12-2003 9:23 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik heb verder geen problemen, sterker nog ik voel me gelukkig en luister voornamelijk heavy en trash metal. nou ja school wilt niet echt lukken aangezien in een 10 jaren plan studie heb


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-12-2003 9:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Zou ik dan tot "omnivoor" behoren? Ik luister namelijk ook klassiek en volksmuziek..

sodemieter op..THRASH TILL DEATH!

En verder geen gezeik, alleen in vreemde situaties, maar dat heeft iedereen imho


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 9:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 8:18 schreef Gunman het volgende:
Pfft, overal zitten rare snuiters en jankers. Kijk maar eens naar dit forum: je zou hier vaak verkeerdelijk kunnen stellen dat vele metalheads idd maar een stel sociaal onaangepaste en depressiefe randfiguren zijn.

Als je dan verder kijkt, zie je dat bij andere mensen ook.




Godver ... ben het nog nooit zo met je eens geweest.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 11:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 8:10 schreef campske666 het volgende:
Mensen die naar de kerk gaan zijn waarsch ook gelukkiger dan zij die niet gaan. Ligt dat aan de kerk ? Neen, dat komt omdat de simpelen der geest gelukzalig zijn.

Waar baseer ik dit op ? Op absoluut niks.


common knowledge toch?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-12-2003 11:12 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik vind dit wel interessant, en ik herken mezelf er wel in. Waarschijnlijk ben ik een 'omnivoor', maar ik luister met periodes intensief naar 1 welbepaald genre, waarna ik plots kan switchen naar een ander genre, afhankelijk van mijn algemene gemoedstoestand. Vandaar dat het nu al eeuwen geleden is dat ik nog naar BM heb geluisterd..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-12-2003 11:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 9:26 schreef Jenje het volgende:
Godver ... ben het nog nooit zo met je eens geweest.

Beangstigend, dat is het

Ne, gewoon een kwestie van even in eigen inborst kijken: het is idd verleidelijk om helemaal "in metal" op te gaan en dan alle swat ervan van afwijkt als erg te gaan bekijken, met als gevolg dat het leven zwaar gaat wegen.

Het leven is meer dan een in een subcultuurtje bewegen. Toegegeven, dat is leuk, en het geeft misschien voor velen wel iets extra in hun leven (duh) , voor mij ook.
Maar er bestaat zoiets als "teveel", en dan wordt je vanzelf gaar. En je kan andere mensen toch niet blijven beoordelen op hun levensstijl/smaak: uiteindelijk is dat -hoe intens de beleving van die levensstijl ook moge zijn- eigenlijk maar een dun laagje, misschien nét onder het oppervlak van iemands persoonlijkheid.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-12-2003 11:17 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 11 december 2003 8:10 schreef campske666 het volgende:
Mensen die naar de kerk gaan zijn waarsch ook gelukkiger dan zij die niet gaan. Ligt dat aan de kerk ? Neen, dat komt omdat de simpelen der geest gelukzalig zijn.

Waar baseer ik dit op ? Op absoluut niks.


nou, je hebt daar wel wat.
een maand of wat terug werd bekend dat gereformeerden gemiddeld veel meer anti-depressiva slikten dan andersgelovigen of atheisten.


Een kleine snol zit zo vol.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 11-12-2003 11:18 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 11:17 schreef SkinPeeleR het volgende:
nou, je hebt daar wel wat.
een maand of wat terug werd bekend dat gereformeerden gemiddeld veel meer anti-depressiva slikten dan andersgelovigen of atheisten.


mijn ouders zijngereformeerd



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-12-2003 11:19 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 11 december 2003 11:18 schreef Matthijz Filth het volgende:
mijn ouders zijngereformeerd


Nou, vrolijke boel dus!!!


Een kleine snol zit zo vol.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 11:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Balkenende ook


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 11-12-2003 11:20 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 11:19 schreef SkinPeeleR het volgende:
Nou, vrolijke boel dus!!!


niet echt maarja stomme lui



campske666
Usericon van campske666
Posted 11-12-2003 12:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 11:14 schreef Gunman het volgende:
Beangstigend, dat is het

Ne, gewoon een kwestie van even in eigen inborst kijken: het is idd verleidelijk om helemaal "in metal" op te gaan en dan alle swat ervan van afwijkt als erg te gaan bekijken, met als gevolg dat het leven zwaar gaat wegen.

Het leven is meer dan een in een subcultuurtje bewegen. Toegegeven, dat is leuk, en het geeft misschien voor velen wel iets extra in hun leven (duh) , voor mij ook.
Maar er bestaat zoiets als "teveel", en dan wordt je vanzelf gaar. En je kan andere mensen toch niet blijven beoordelen op hun levensstijl/smaak: uiteindelijk is dat -hoe intens de beleving van die levensstijl ook moge zijn- eigenlijk maar een dun laagje, misschien nét onder het oppervlak van iemands persoonlijkheid.


Jij gaat er volgens mij vanuit dat wat het ertikel bedoeld gaat over de "zwaardere" metal-fans. Maar wat zo een main-stream artikel onder metal en zijn fans verstaat is waarsch limp-bizkit, en op z'n ergst AC/DC.
Wat er in de "underground" leeft (en van mijn part los mag afgeschoten worden) heeft die kerel waarsch geen idee van.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-12-2003 13:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 12:50 schreef campske666 het volgende:
Jij gaat er volgens mij vanuit dat wat het ertikel bedoeld gaat over de "zwaardere" metal-fans. Maar wat zo een main-stream artikel onder metal en zijn fans verstaat is waarsch limp-bizkit, en op z'n ergst AC/DC.
Wat er in de "underground" leeft (en van mijn part los mag afgeschoten worden) heeft die kerel waarsch geen idee van.


Ik denk dat jij op het gebied van dat artikel misschien gelijk hebt. Het gaat me vooral om de vraag hoe de mensen tot zo'n een beeld komen. Zodoende wou ik ook eens aan gezonde zelfkritiek doen ipv de gebruikelijke zelfbestuiving, welke eigen is aan iedere subcultuur.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-12-2003 13:21]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-12-2003 13:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 13:17 schreef Gunman het volgende:
Ik den kdat jij op het doeln van dat artiel misschien gelijk hebt. Het gaat me vooral om de vraag hoe de mensen tot zo'n een beeld komen. Zodoende wou ik ook eens aan gezonde zelfkritiek doen ipv de gebruikelijke zelfbestuiving, welke eigen is aan iedere subcultuur.


Jolly good show lad


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 11-12-2003 13:20 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Weer een onderzoek waarvan iedereen het resultaat toch al lang vanzelfsprekend vond?
Kom je steeds meer tegen de laatste tijd.


mvg wk10


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 11-12-2003 13:25 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 10 december 2003 18:29 schreef ILOVEMETAL het volgende:
gecombineerde metal- en rapliefhebbers






How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen