IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Saddam opgepakt Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2003 12:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Van FOk (en op het nieuws gehoord).

Saddam Hussein is opgepakt in Irak, aldus onbevestigde berichten. De voormalig Irakees leider hield zich op in Tikrit, aldus het Iraanse persbureau IRNA. Het Amerikaanse ministerie van Defensie kan het bericht nog niet bevestigen.

Het persbureau IRNA baseert zich op mededelingen van Jalal Talabani. Dat is de leider van de Iraaks-Koerdische partij PUK en lid van de overgangsregering in Irak. Ook Nazem Dabag, vertegenwoordiger van de PUK in Iran, zegt ook dat Hussein is opgepakt.

Om 13.00 uur is een persconferentie van de coalitietroepen gepland. Wellicht dat dan duidelijk wordt of Saddam Hussein daadwerkelijk is opgepakt. Een woordvoerder van de coalitietroepen in Bagdad zegt dat in deze persconferentie een "zeer belangrijke mededeling" wordt gedaan.

Naar verluidt heeft een DNA-test uitgewezen dat het om de 'echte' Saddam Hussein gaat. Mogelijk heeft hij zijn uiterlijk veranderd om de kans dat hij door de coalitietroepen werd opgespoord, te verkleinen.

Hussein staat op één in de lijst van 55 meest gezochte personen in Irak. Een arrestatie van de voormalige Iraakse leider is niet alleen van symobolisch belang. Hij wordt gezien als de aanstichter van veel aanslagen op met name de coalitietroepen in Irak.

Uday en Qusay, de zonen van de voormalige Iraakse leider, kwamen in juli van dit jaar om bij een vuurgevecht met Amerikaanse troepen in Noord-Irak.

Update 12:05

Het is zojuist bevestigd dat het inderdaad Saddam Hussein is. Toen hij werd opgepakt droeg hij een zogenaamde witte plakbaard. Toen deze werd afgetrokken bij hem, werd er gevraagd: "Bent u het het?". Saddam scheen toen geantwoord te hebben met: "Ja ik ben het".


ik ben benieuwd wat zijn verdere lot zal zijn. Doodstraf?

en of de aanslagen nu opeesn zullen ophouden. dat moet ik nog zien.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 12:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kut je was me voor

Als hij in Irak berecht wordt onder dat tribunaal wat ze daar aan het oprichten zijn dan is doodstraf vrijwel zeker.

Ik ben in ieder geval blij dat ze hem gepakt hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-12-2003 12:21 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 12:17 schreef attila_de_hun het volgende:
en of de aanslagen nu opeesn zullen ophouden. dat moet ik nog zien.

Ik hoop het voor de Amerikanen.
Ben nooit voor die oorlog geweest maar dit hebben die soldaten toch ook nooit verdiend.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 12:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het is nu ook door Blair bevestogd. Om 13.00 uur vlgt een persconferentie van Paul Bremmer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2003 12:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 12:20 schreef Chelman het volgende:
Kut je was me voor

Als hij in Irak berecht wordt onder dat tribunaal wat ze daar aan het oprichten zijn dan is doodstraf vrijwel zeker.

Ik ben in ieder geval blij dat ze hem gepakt hebben.


kutbrabo's zijn sneller en actueler als smurfen!

maar ook ik ben blij dat S.H. eindelijk eens de binnenkant van zijn cellen mag gaan bekijken.
maar de ellende zal nog niet voorbij zijnvrees ik. er zijn nog veel aanhangers en ook die moslimfundamentalisten hangen nog steed rond in Irak. die zullen gewoon doorgaan vrees ik.

en hoe straf je zo een man? doodstraf is veel te makkelijk. effe lijden en hij is dood. maar wat dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 12:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Als hij onder Iraakse bewind gevangen wordt mag hij blij zijn als hij uberhaupt tot aan zijn berechting levend zal blijven.

Op BBC world hadden ze net mooie beelden van Irakis die vreugdeschoten aan het lossen waren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-12-2003 12:27 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Komt ook weer goed uit voor Bush zijn herverkiezingscampagne. Shit.


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2003 12:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 12:27 schreef windkracht10 het volgende:
Komt ook weer goed uit voor Bush zijn herverkiezingscampagne. Shit.


Ik ben geen grote fan van Bush maar ik probeer het toch los van elkaar te zien. S.H is een misdadiger van het zuiverste soort die allang opgepakt en berecht had moeten worden. Nu is dat eindelijk gelukt. en als Bush er Mogelijk(!!!) van profiteert is dat danjammer. je wilt zo een man toch niet los laten lopen om bush iet te misgunnen?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-12-2003 12:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 12:27 schreef windkracht10 het volgende:
Komt ook weer goed uit voor Bush zijn herverkiezingscampagne.


Exactly my thoughts ja!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-12-2003 12:37 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben geen grote fan van Bush maar ik probeer het toch los van elkaar te zien. S.H is een misdadiger van het zuiverste soort die allang opgepakt en berecht had moeten worden. Nu is dat eindelijk gelukt. en als Bush er Mogelijk(!!!) van profiteert is dat danjammer. je wilt zo een man toch niet los laten lopen om bush iet te misgunnen?

Helemaal niet. Ik ben het volledig met je eens.
Ik bemerkte gewoon een heel klein schaduwkantje aan het verhaal.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 12:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben geen grote fan van Bush maar ik probeer het toch los van elkaar te zien. S.H is een misdadiger van het zuiverste soort die allang opgepakt en berecht had moeten worden. Nu is dat eindelijk gelukt. en als Bush er Mogelijk(!!!) van profiteert is dat danjammer. je wilt zo een man toch niet los laten lopen om bush iet te misgunnen?




Helaas zijn de meeste Bush haters wat minder objectief en praten elkaar graag na zonder kennis van feiten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-12-2003 12:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat is goed nieuws!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 12:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het is trouwens vreemd dat ze op CNN zeggen:

'Saddam may have been captured'


terwijl ze op BBC zeggen:

'Saddam is captured'



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 14-12-2003 12:48 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

DOODSTRAF!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-12-2003 13:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik hoop voor de koerden dat ze eindelijk eens een eigen staat krijgen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 13:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 13:04 schreef BARABAS het volgende:
Ik hoop voor de koerden dat ze eindelijk eens een eigen staat krijgen


Waarom?

Wanneer is Kurdistan een onafhankelijke staat geweest?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 13:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Persconferentie is nu gaande voor de geïntereseerden.

Bremmer heeft het net bevestigd!


Hij is al gisterenavand gepakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-12-2003 13:13]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-12-2003 13:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 13:04 schreef BARABAS het volgende:
Ik hoop voor de koerden dat ze eindelijk eens een eigen staat krijgen
ja daar krijg je inderdaad geen ge-eikel mee want koerdistan ligt idd alleen in Irak



edit: typen met kater heet aids

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-12-2003 13:23]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-12-2003 13:20 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Goede zaak dat Saddam gepakt is, als ze maar niet denken dat de problemen in Irak nu opgelost zijn....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2003 13:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Heerschende persconferentie!

Ladies and gentlemen, we got him.



en dan die Iraakse media die 'Dood aan Saddam' gingen scanderen toen ze beelden van hem lieten zien.


Ook mooi hoe ze beelden van hem toonden tijdens zijn medisch onderzoek om hem extra te vernederen en symbolisch aan te tonen aan zijn aanhangers dat hij zich als een mak schaapje aan de Coalition onderwerpt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-12-2003 14:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

13 jaar te laat.


Oud Vuil.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-12-2003 14:12 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 december 2003 13:48 schreef Chelman het volgende:
Heerschende persconferentie!

Ladies and gentlemen, we got him.



en dan die Iraakse media die 'Dood aan Saddam' gingen scanderen toen ze beelden van hem lieten zien.


Ook mooi hoe ze beelden van hem toonden tijdens zijn medisch onderzoek om hem extra te vernederen en symbolisch aan te tonen aan zijn aanhangers dat hij zich als een mak schaapje aan de Coalition onderwerpt.
`

Ze hebben het allemaal prachtig in beeld gebracht ja, dat kunnen de Amerikanen wel.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-12-2003 14:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 14:12 schreef Jebes het volgende:
`

Ze hebben het allemaal prachtig in beeld gebracht ja, dat kunnen de Amerikanen wel.
'Saddams grootste voorbeeld was Stalin.'

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 14-12-2003 14:17]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-12-2003 14:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wie is Saddam?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Fire
Usericon van Fire
Posted 14-12-2003 15:12 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

luister ik net na het wakker worden het nieuws:

quote:
In Irak gaan ook mensen al toeterend de straaat op


En meteen hoor ik hier op straat TOEEEEET



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-12-2003 15:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 14:51 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wie is Saddam?



Een hele onbelangrijke meneer die bijna niemand kent


spelfout weggehaald...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen