IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Rotting Christ Vorige pagina | Volgende pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-02-2016 22:50 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind dat ze eigenlijk pas met de laatste paar albums de draad verloren hebben.

Als je ouderwetse maar nieuw rotting christ wilt horen zijn er andere bands die dat heel goed doen tegenwoordig.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-02-2016 15:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja kijk.

Varathron waren de pioniers. Zij waren de eerste BM-band die uit het slijk klom.

Rotting Christ heeft alles wat gepolariseerd.

Necromantia speciaal met dubbele bas, maar beetje overschat.
Thou Art Lord fringe all the way.

Nu?

Kawir doet wat Rotting Christ vroeger deed.
Macabre Omen idem, al wat langspanniger.

Dan heb je nog Wolfnacht, al hebben die jongens een beetje kramp in hun rechterarm.
Caedes Cruenta.

Het vat is af.

Ik zat overlaatst bij een mainstream metal gast in de auto en die had de laatste Rotting Christ op staan.
Ik vroeg aan hem, hoe catalogeer je dit nu eigenlijk?
Hij wist het niet.
Wij weten het niet.
Zij weten het niet.
Niet.

Wel een goeie bandnaam. Beter dan Fleshgod Apocalypse.


En nu gaan we vegen


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-02-2016 8:06 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 23 februari 2016 22:50 schreef tomcat ha het volgende:
ik vind dat ze eigenlijk pas met de laatste paar albums de draad verloren hebben.


Bij mij is dat precies andersom. Af en toe heb ik qua smaak het idee in een soort bizarro-wereld te verkeren.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-02-2016 14:29 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 februari 2016 15:47 schreef caron het volgende:
Ja kijk.

Rotting Christ heeft alles wat gepolariseerd.




Waar heb je het over?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 25-02-2016 14:38 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 8:06 schreef Ralph het volgende:
Bij mij is dat precies andersom. Af en toe heb ik qua smaak het idee in een soort bizarro-wereld te verkeren.


Zie Sabaton, A Matter Of Life And Death en nog wat andere ellende zoals nieuwere Manowar en nu dus ook Rotting Christ.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-02-2016 14:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 14:29 schreef Kvelgeest het volgende:


Waar heb je het over?


Het 'lijkt' poëtisch.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 15:59 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Rotting Christ heeft zichzelf wat beter kunnen verkopen dan Varathron.
Zie ook de evolutie die ze door gemaakt hebben en de bekendheid die er uit voort vloeide.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 16:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 15:59 schreef caron het volgende:
Rotting Christ heeft zichzelf wat beter kunnen verkopen dan Varathron.
Zie ook de evolutie die ze door gemaakt hebben en de bekendheid die er uit voort vloeide.


Dat bedoel ik dus.


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 25-02-2016 16:30 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 15:59 schreef caron het volgende:
Rotting Christ heeft zichzelf wat beter kunnen verkopen dan Varathron.



En dat met zo'n naam, hehe. Cof ook, trouwens.

Oja, varathron is ook al een heel tijdje niets meer aan.




VIESPEUK!!!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-02-2016 17:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 februari 2016 14:38 schreef Buiksmurf het volgende:
Zie Sabaton, A Matter Of Life And Death en nog wat andere ellende zoals nieuwere Manowar en nu dus ook Rotting Christ.


Ah, jij bent het.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-02-2016 17:53 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 25 februari 2016 17:52 schreef Ralph het volgende:
Ah, jij bent het.
Was binnen een post al duidelijk.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-02-2016 18:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 18:52 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 16:30 schreef De Vieze Man het volgende:
En dat met zo'n naam, hehe. Cof ook, trouwens.

Oja, varathron is ook al een heel tijdje niets meer aan.





Slechte reclame is ook reclame. Niet-metalgasten liggen altijd in een deuk met "Rotting Christ", dat blijft dan hook gangen.

Die eerste Varathron had echt iets sakraals, mystieks, spiritualistieks.
Ongezien in het genre.


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 25-02-2016 18:57 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2016 15:47 schreef caron het volgende:
Ja kijk.

Varathron waren de pioniers. Zij waren de eerste BM-band die uit het slijk klom.

Rotting Christ heeft alles wat gepolariseerd.




Rotting christ is volgens mij ouder.

Ikzelf vond de split met necromantia nog net even gaver als het debuut van varathron.




VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 19:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Neenee.

Ik ken een archeoloog die er zich in verdiept geeft en die predikeert ten stelligsten dat Varathron eerst was, ware die met demo als het ware of dies meer.

Neenee.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 19:44 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 18:57 schreef De Vieze Man het volgende:
Rotting christ is volgens mij ouder.

Ikzelf vond de split met necromantia nog net even gaver als het debuut van varathron.





Die split is een collector's item overigens maar beiden zijn muzikaal gezien niet echt superbe, laten we elkaar geen mietje noemen hein


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-02-2016 19:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jezus, ligt die nou nog te rotten?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 19:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

De topic-killer is gearriveerd en heeft zijn lolbroek aan.

Rip topic.

Leve de lolbroek.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-02-2016 19:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 19:50 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Dees weekend is het hier carnaval, ik voel je wel hoor.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-02-2016 19:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Belgie loopt weer eens achter.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 25-02-2016 20:32 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 19:44 schreef caron het volgende:
Die split is een collector's item overigens maar beiden zijn muzikaal gezien niet echt superbe, laten we elkaar geen mietje noemen hein


Ow, gaaf, ligt hier al jaren te liggen.

Necromantia is nooit mijn ding geweest, maar het varathron gedeelte...

De twee beste nummers van hen staan op die split, imo.





Die eerste staat ook op de debuutplaat.




VIESPEUK!!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-02-2016 21:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Varathron en Necromantia, beide hebben een specifieke plaat die ik tof vind, maar ik kan mij nooit herinneren welke. Bij de een is het het debuut, bij de ander de tweede plaat. Beide zijn trouwens moeilijke zooi gaan maken waar een recente Rotting Christ-CD duchtig bij is.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-02-2016 9:54 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 19:54 schreef Natural Disaster het volgende:
Belgie loopt weer eens achter.


Dat je voor loopt met carnaval, is echt iets om fier op te zijn.


En nu gaan we vegen


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-03-2016 21:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Religious communities boycott ROTTING CHRIST upcomming shows in South Africa due to band's name!

The band answer with the following statement:

The religious voices that want to supress the artistic minds freedom and
remove any "voice" that is different to their own will not dominate, they
will not find auspicious ground against a band who lives in the frontlines
of the NON SERVIAM battlefield.
So we definitely will do our scheduled shows in South Africa this summer (
under the name Χ Ξ Σ due to legal issues ) and we promise a hell of a show to our African Metal
brothers.
See you in the battlefield!



[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-03-2016 21:20]


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen