IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Welke internet verbinding? Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:32 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:29 schreef webblaster wim het volgende:
en ja hoor, het ging fout. niet zo'n klein beetje ook. ik heb andere modem nu, wiite motorolla, de monteur die 'em bracht, zei al dat het een slechte modem is, en dat hij het waarschijnlijk niet zal doen. maar hij moest deze installeren van wanadoo. meteen maar een afspraak gemaakt voor de volgende modem, want hij zag aan de lampjes dat het niet goed was.

dit was iemand van wanado, vrijdag komt er iemand van casema met de andere modenm.

gelukkig heb ik na 1324 X bellen nog steeds geen aktivatie-code via de post binnen gekregen, dus ook al was de modem goed, zou ik nog niet kunnen kabellen.

vandaar de pentium en en een stoffige telefoon-modem op dit moment.



That sucks...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-08-2003 22:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Kutchello Ik geraak al 3 dagen amper online.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 22:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 22:44 schreef mislyd het volgende:
Kutchello Ik geraak al 3 dagen amper online.


GODVERDOMME KUTCHELLO
IK HEB @HOMO ZO TRAAG ALS EEN TURK OP WEG NAAR HET ARBEIDSBURO GODVERDOMME


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-08-2003 22:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 22:44 schreef mislyd het volgende:
Kutchello Ik geraak al 3 dagen amper online.

LOL, en als ik me niet vergis heb ik es ergens gelezen vanwaar jij bent: klopt het dat jullie buiten Belgacom enkel chello kunnen krijgen? (ik kan er ver naast zitten)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-08-2003 22:52 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 20 augustus 2003 22:48 schreef Gunman het volgende:
LOL, en als ik me niet vergis heb ik es ergens gelezen vanwaar jij bent: klopt het dat jullie buiten Belgacom enkel chello kunnen krijgen? (ik kan er ver naast zitten)

Jeps, dat klopt.

(Gatver, deze reply heeft me wat gekost.. lol)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-08-2003 1:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Demon ADSL, retetyfussnel!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-08-2003 20:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



vanmiddag was de monteur van casema er. hij wou geen ander modem geven, deze zou het prima doen, hij heeft hem ge-activeerd en vertrok weer razendsnel( alleen de monteurs zijn razendsnel, volgens mij ).

ja hoor, de modem was inderdaad ge-activeerd. en dat was het. geen verbinding te krijgen. dus vanaf 13.15 tot 15.30 aan de telefoon met de helpdesk gehangen en het eind-oordeel is, dat de downstream -18db is(ofzo), veels te laag dus en dat betekent dat ik niet eens het net opkom. dat had de laatste monteur moeten checken, maar dat had hij dus niet gedaan.

schandalig en een rommeltje maakten die monteurs er maar van. zei de helpdesk...

daar heb ik wat aan, binnen 2 dagen word ik opgebeld en geholpen. zal wel maandag worden, dus. en met een beetje pech komt er weer een andere monteur langs, weer vrij vragen van het werk.

wat een ellende...

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-08-2003 20:31]


Oud Vuil.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-08-2003 20:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Casema zijn oplichters, mijn ma had laatst een nieuw abonnement aangevraagd, net een week voor dat de Casema een actie begon (de eerste 6 maanden 5 euro goedkoper ofzo). M'n ma krijg dus een week later (nieuwe aansluiting was nog niet aangesloten) een mail in haar mailbox van die aanbieding. Zij opbellen, nee, ze kon echt niet meer van die aanbieding gebruik maken. Moest ze maar haar aanvraag annuleren en opnieuw aanvragen. Volegns mij is het gewoon ergens iets veranderen in een database ofzo


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2003 20:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 20:51 schreef Iskariot het volgende:
Volegns mij is het gewoon ergens iets veranderen in een database ofzo


Dat is technisch gezien wel zo.

Maar bedrijven rekenen hun kosten en baten aan een bepaalde periode toe. In de boekhouding staat de order van je moeder op een datum van voor de aanbieding.

Lullig voor je moeder maar oplichterij zou ik het niet willen noemen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-08-2003 21:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 20:30 schreef webblaster wim het volgende:


vanmiddag was de monteur van casema er. hij wou geen ander modem geven, deze zou het prima doen, hij heeft hem ge-activeerd en vertrok weer razendsnel( alleen de monteurs zijn razendsnel, volgens mij ).

ja hoor, de modem was inderdaad ge-activeerd. en dat was het. geen verbinding te krijgen. dus vanaf 13.15 tot 15.30 aan de telefoon met de helpdesk gehangen en het eind-oordeel is, dat de downstream -18db is(ofzo), veels te laag dus en dat betekent dat ik niet eens het net opkom. dat had de laatste monteur moeten checken, maar dat had hij dus niet gedaan.

schandalig en een rommeltje maakten die monteurs er maar van. zei de helpdesk...

daar heb ik wat aan, binnen 2 dagen word ik opgebeld en geholpen. zal wel maandag worden, dus. en met een beetje pech komt er weer een andere monteur langs, weer vrij vragen van het werk.

wat een ellende...
Jezus! Dat is inderdaad lekker zeg. Kon je het niet zelf doen dan?

Bij mij zou een paar jaar geleden een monteur van KPN komen...blijf ik gvd voor thuis en dan komt er niemand opdagen!

Toen heb ik alles maar samen met mijn broer aangelegd.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 22-08-2003 21:11]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 22-08-2003 21:51 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 1:03 schreef Snaack het volgende:
Demon ADSL, retetyfussnel!!!

Welke snelheden haal jij in de praktijk? Ik ben van plan om ook Demon ADSL te nemen namelijk.

edit: Met het 2048/512 - abonnement...

[Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 22-08-2003 21:52]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-08-2003 23:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

@ voice:

wat kan ik zelf doen? tis allemaal gewoon klote met die casema, ik hoorde op de radio een reclame van zonnet voor adsl voor 14,95 p/maand. ook een optie.

als dit geouwehoer niet voor binnen de aankomende week opgelost is, verkas ik echt wel. ik heb volgende week vrij, dus ik bestook ze met terreur-telefoontjes!!!

0800-1884, casema nummer. als je gewoon ff zin hebt om zinloze dingen te gillen, graag.


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2003 23:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wim, ik zou een klacht indienen over die incompetente pleurismonteur. Als hij zoiets vergeet te controleren is-ie gewoon niet capabel. Verder zou ik nu meteen al migreren, want dit soort toestanden kunnen niet. En stuur meteen maar een email naar de Consumentenbond erover.

Wat een teringzooi.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-08-2003 23:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 23:31 schreef webblaster wim het volgende:
@ voice:

wat kan ik zelf doen?

Of ging het niet om ADSL? Weet ik veel...wij hadden hier de bedrading al liggen van IDSN en dat hadden we ook zelf gedaan.

quote:
ik hoorde op de radio een reclame van zonnet voor adsl voor 14,95 p/maand. ook een optie.
Dan heb je dus wel een datalimiet van 650 MB of iets dergelijks. Kleine lettertjes.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-08-2003 23:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nee, ik heb het over kabel-internet.

en eigenlijk moet ik gewoon weg gaan bij casema.

tis toch eigenlijk triest. ik ben een kabelaar van de ouwe garde, al sinds het vorige millenium. hoe die gasten hun klanten behandelen. alleen die help-desks al.



Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2003 23:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ken je Vargen666 nog? Die helpdeskt bij UPC .


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-08-2003 23:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, vargen666, de ouwe veenendaler. maar ja, andere kabel gaat hier natuurlijk ook niet.
dus helpen kan hij mij ook niet. maar wel ironisch, in veenendaal zat hij, volgens mij, ook via casema op de kabel.

wel ouderwerts, trouwens. ik zit hier te tiepen in de woonkamer, m'n eega kijkt crime scene investigation op video.

net als in 1995. (eerste computer en wonen in een flat)


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2003 23:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Leuk man, ouderwets. Ga naast 'r zitten en samen kijken en laat die 14k4 de pleuris krijgen.


Jeetje, wat ben ik sentimenteel vanavond, *snrrrf*.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-08-2003 0:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 augustus 2003 23:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Leuk man, ouderwets. Ga naast 'r zitten en samen kijken en laat die 14k4 de pleuris krijgen.


Jeetje, wat ben ik sentimenteel vanavond, *snrrrf*.


hehheh, je hebt wel gelijk! al sucked de serie, ik krijg een hernia van gebogen tiepen op een toetsenbord, wat geplaatst is op het geluidsapparatuur meubel.

auw.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-08-2003 0:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 23:46 schreef webblaster wim het volgende:
nee, ik heb het over kabel-internet.

en eigenlijk moet ik gewoon weg gaan bij casema.

tis toch eigenlijk triest. ik ben een kabelaar van de ouwe garde, al sinds het vorige millenium. hoe die gasten hun klanten behandelen. alleen die help-desks al.


weg dan met die kabel! Hup ADSL.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-08-2003 22:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



nog steeds geen verbetering.

wanadoo heeft tot vrijdag de tijd...


Oud Vuil.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-08-2003 22:24 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 25 augustus 2003 22:22 schreef webblaster wim het volgende:


nog steeds geen verbetering.

wanadoo heeft tot vrijdag de tijd...


Ga dan over op broadband basic, het werkt echt


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-08-2003 22:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 augustus 2003 22:24 schreef Sjaan het volgende:
Ga dan over op broadband basic, het werkt echt


lees maar eens terug, ik heb de modem al staan...


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-08-2003 16:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ze hebben net gebeld, morgen komt er weer een monteur langs.

gaan we weer * zucht *


Oud Vuil.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-08-2003 16:15 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 16:14 schreef webblaster wim het volgende:
ze hebben net gebeld, morgen komt er weer een monteur langs.

gaan we weer * zucht *

als ik je subtitel lees zie ik al waar jij je abonement hebt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen