IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sarcoma Inc. Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2006 20:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 16 mei 2006 19:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hopelijk bevalt 'ie?


Dat doet ie zeker! FUCK!
Dit album klinkt gewoon nog agressiever dan hun vorige. Blijkbaar waren Deamon en co. pas echt pissig toen ze dit album opnamen. De teksten gaan allemaal over het eind van de wereld (A dimensional holocaust has begun. The core of the earth glows like the sun.) En de muziek past daar perfect bij.

Ik kan niet echt zeggen of dit album meer thrash of meer black is dan hun vorige album. Eigenlijk vind ik de verwantschap met beide genres extremer op de voorgrond geplaatst.
D'r zitten meer blastbeats in en Deamon krijst nog waanzinniger maar ook de old school thrash riffs rammen de tanden uit je bek.

Mijn eerste black metal hoogtepunt van dit jaar.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 20:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mooi om te lezen. Ben het helemaal met je eens


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 20:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb je er nog ene?


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 20:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Doe mij maar!

ik kijk nog even of je nog zilver hebt voor me


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2006 17:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Sarcoma Inc. CD's zijn binnen (helaas geleverd zonder jewelcase hoesje dus die moet ik woensdag nog effe halen). Mochten er mensen zijn die de CD zonder jewelcase willen (dus uiteraard wel het boekje en back-inlay card erbij) dan kan dat ook en kost de CD ipv 17,50 nu 15,50.




Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

er komt zo een irritante banner op je site en ik krijg ze niet weg!


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 20:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op het kruisje klikken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind het kruisje niet


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 21:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Is dat zo'n pop-up met een smilie-achtig iets? Dan staat het kruisje OF linksonder op de afbeelding OF rechtsonder op de afbeelding.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iets van www.b-one.net met Hp en .eu
gaat maar niet weg

nuja, Sarcoma inc is ok hoor


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 21:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Huh, heb die pop-up nog niet gezien???

Edit: effe gechecked, er komt elke keer bij het openen van de pagina een nieuwe pop-up, deze zijn gewoon weg te klikken. Eenmaal weggeklikt komt deze niet meer terug.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-05-2006 21:12]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 27-05-2006 14:07 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Gloeiende gloeiende wat blaast deze plaat ongeloofeloos hard zeg
Ik meen zelfs enige limbonic invloeden terug te horen, voor de rest is het gewoon een van de betere beukplaten dit jaar


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-05-2006 14:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kijk, da's pas mooie reclame


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 27-05-2006 14:14 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Deze gaat iig een hele poos vast in m'n cdspaeler zitten met een hoog volume.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-05-2006 15:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als ik weer wat knaakjes heb dan ga ik hem toch maar bestellen, ondanks dat ik er nog helemaal nooit iets van heb gehoord, ik weet je te vinden als het rotzooi is Hub!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-05-2006 16:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hahahahaha, denk dat de muziek je wel zal bekoren. Heb nog nergens negatieve dingen gelezen over dit schijfje


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-06-2006 13:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver deze plaat is echt lekkerrr! Black/thrash van het fijnste soort

Is deze beter dan de vorige trouwens? Die moet ik ook maar eens zien te scoren.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2006 14:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Uploaden graag!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-06-2006 14:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Check hier voor twee tracks.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-06-2006 14:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 14:29 schreef NecRobert het volgende:
Check hier voor twee tracks.

Ah gunstig!

Meteen ook even Aptorian Demon checken (ouwe KoK, zonder Obisidian).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2006 15:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nou weet ik ook weer hoe dat klinkt, maar goed dat ik het bestelt heb want ik vind het doodsaai en niet interessant.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-06-2006 15:00]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2006 20:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Saai? SAAI?! Ik hoop toch echt dat die "" smilie betekent dat je sarcastisch bent.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2006 13:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Integendeel.. ik heb het over de 2 mp3's die necro bert boven me postte


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 12-03-2007 22:33 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

Sarcoma Inc. - The Dark Prophecy gekocht

GRANDIOOS

de evil versie van Bewitched

wat een kankerkanjer van een strot!!! wat een riffs, wat een vette lines


aaaaaaaaaargh

wie verkoopt me het debuut


..................


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen