IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Watain/Katharsis/SVEST Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-10-2005 16:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 16:12 schreef Iskariot het volgende:
Is volgens mij een knullina
Volgens mij is Argh een kerel. Gezien hij kortharig is en iets over zijn/haar vriendin 'zegt' in zijn/haar profiel; Zegt natuurlijk ook niet alles.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-10-2005 16:42]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 25-10-2005 17:03 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Hm, tuinbroeklesbo?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-10-2005 17:04 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 16:12 schreef Iskariot het volgende:
Is volgens mij een knullina

"Aaargh" is wel een meid iig.

FUCK!!! Blijft een vetvetvetvetvet nummer



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2006 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

svest?


hmmm... ik weet het niet


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-11-2006 22:47 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2006 22:41 schreef Hypnos het volgende:
svest?


hmmm... ik weet het niet

Gehoord of niet?
Die verzamelaar is erg vet iig, dacht dat 'ie Coagula heet.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-11-2006 23:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Coagula (l'Ether Du Diable) ja, en hij bevat deze twee demo's:

Scarification of Soul
Death To Macrocosm


R.
Usericon van R.
Posted 28-11-2006 23:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wat triest dat een Distro eerst moet vragen of er wel animo voor is.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-11-2006 4:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

KANKAH. Zie ik dit topik denk ik aan een gig.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-11-2006 5:15 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

LOL! Ja dat dacht ik dus ook de eerste x dat ik 'm zag!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2006 5:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

+1

maar eigenlijk iedere keer weer

op svest na een dreamgig (tenzij hun geluid 100000000x beter is dan hun latere releases)


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2006 11:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

+2

Ik heb Urfaust van SVEST thuis liggen. Ik meen mij te herinneren dat het gave shit was. Weer eens aanzetten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2006 18:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

svest - coagula...l'ether du diable klinkt vet


signature


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 27-12-2006 0:17 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Watain bandleden stinken een paar uur in de wind als ze op tournee zijn, zoals ze toen als support van Dissection in 2004. Niet te harden toen de deur open ging en hun 4 langs liepen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-12-2006 0:27 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

En dat is ook precies de bedoeling.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-12-2006 2:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

asmodee - ?

pre-svest demo, bied maar du jude!11


Je moeder.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-12-2006 18:19 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik heb die Asmodee tracks al op de SVEST - Scarification of Soul tape, samen met tracks van Cantus Bestiae en Covens.

Voor die 10" ben ik bereid om een eurootje of 20 te lappen, maar die heb jij niet


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2007 14:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2006 2:41 schreef karnivoor het volgende:
asmodee - ?

pre-svest demo, bied maar du jude!11
Klinkt best fijn. Tikje brak en chaotisch, maar zeker niet verkeerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2008 20:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dat svest een beetje te doen?


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-02-2008 20:36 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Heel erg goed. Je moet wel een beetje door de bar slechte productie heen luisteren, maar gezien de rotzooi waar jij normaal gesproken naar luistert (en tot groot verdriet ook topics over opent ) zou dat geen probleem moeten zijn.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2008 20:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

das goed nieuws


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-02-2008 20:39 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik vind de "Scarification of Soul" demo zelf het minste, pak liever "Death To Macrocosm" of "Urfaust".


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2008 20:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

over dat Urfaust wordt veel goeds gezegd ja

over Urfaust zelf ook


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen