IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 4/4/4 : Demoncy, Krieg, Abazagorath, Fluisterwoud en Zwartketterij : Pazzop - Bladel Vorige pagina | Volgende pagina
Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 07-02-2004 16:58 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

kaarten kunnen gereserveerd worden via herrie_avond@hotmail.com

maar let op: pazzop is geen mega zaal, dat moge duidelijk zijn.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-02-2004 20:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hahahaha! Idd, 'tis geen Dommelsch Music Hall Bladel.

Voel je 't al aan je klompen dat 't een uitverkochte avond wordt?

Naar mijn idee is er boven-gemiddeld veel interesse voor dit concert.


TyrWulf
Wulf
Usericon van TyrWulf
Posted 08-02-2004 17:00 by TyrWulf Wijzig reactieProfiel van TyrWulfQuote dit bericht

binnenkort maar eens ff reserveren dan


Intolerance And W.A.R Against The Modern World.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-02-2004 20:52 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2004 20:47 schreef MBMarduk het volgende:
Hahahaha! Idd, 'tis geen Dommelsch Music Hall Bladel.

Voel je 't al aan je klompen dat 't een uitverkochte avond wordt?

Naar mijn idee is er boven-gemiddeld veel interesse voor dit concert.

Dat was ook bij dat Drakkar Hellfest weet je nog, ook een hoop gelul van mensen die zouden komen en dat de kaarten bijna uitverkocht waren


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 09-02-2004 17:25 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 20:52 schreef Iskariot het volgende:
Dat was ook bij dat Drakkar Hellfest weet je nog, ook een hoop gelul van mensen die zouden komen en dat de kaarten bijna uitverkocht waren


Dat kwam doordat een niet nader te benoemen Franse homo vertelde dat ie 200 kaarten had verkocht en dat er aan de deur geen te koop zouden zijn.

Tsja....
Dat klinkt toch een stuk anders hè?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-02-2004 17:30 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 17:25 schreef Poggwyd het volgende:
Dat kwam doordat een niet nader te benoemen Franse homo vertelde dat ie 200 kaarten had verkocht en dat er aan de deur geen te koop zouden zijn.

Tsja....
Dat klinkt toch een stuk anders hè?


Nou, als je die Franse homo had gemaild had die terug gemaild dat er nog wel kaarten aan de deur zouden worden verkocht.


Hebben jullie dan wel eens iemand moeten weigeren omdat het te vol was?

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 09-02-2004 17:34]


Alexcinerator
Usericon van Alexcinerator
Posted 09-02-2004 17:36 by Alexcinerator Wijzig reactieProfiel van AlexcineratorQuote dit bericht

Typische franse mentaliteit die lui lullen maar wa raak.
Gelukkig was de lichtshow die avond wel een hoogtepunt.


Don't forget the ancient feeling.........It still rules.


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 09-02-2004 17:41 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 17:30 schreef Iskariot het volgende:
Nou, als je die Franse homo had gemaild had die terug gemaild dat er nog wel kaarten aan de deur zouden worden verkocht.

Hebben jullie dan wel eens iemand moeten weigeren omdat het te vol was?


Luister vriend, dit is geen kwestie van geblèr. Die Fransoos verteld mij dat ie 200 kaarten heeft verkocht, ditzelfde houdt ie vol tijdens het Taake/Horna optreden in Hengelo, korte tijd voor het bewuste hellfest. Dan op de dag zelf blijken er minder dan 100 verkocht te zijn... Kijk, als ik hem gemaild had (hetgeen we vaak zat gedaan hadden) denk je dat ie me dan iets anders verteld had?

Bovendien wilde hij het alleenrecht zelf houden voor zijn kaartverkoop en hebben we met moeite 20 kaarten los kunnen peuteren om te verkopen. Maar ik wil het er eigenlijk niet eens meer over hebben.

We hebben één keer een uitverkochte zaal gehad, (qua metal dan, hoe het verder zit zou ik niet weten, maar vast niet.) met Macabre januari 2001. Voor de verdere rest zit het hier nooit afgeladen vol en das maargoed ook want dat gaat vaak ten koste van de gezelligheid.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-02-2004 20:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 17:41 schreef Poggwyd het volgende:
Luister vriend, dit is geen kwestie van geblèr. Die Fransoos verteld mij dat ie 200 kaarten heeft verkocht, ditzelfde houdt ie vol tijdens het Taake/Horna optreden in Hengelo, korte tijd voor het bewuste hellfest. Dan op de dag zelf blijken er minder dan 100 verkocht te zijn... Kijk, als ik hem gemaild had (hetgeen we vaak zat gedaan hadden) denk je dat ie me dan iets anders verteld had?



Was niet tegen die jou of de pazzop bedoeld, maar tegen de lui die alles op een presenteerblaadje willen hebben aangereikt. Pazzop is een gave tent, en ik vind het altijd wel relax dat het niet al te druk is.


Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 09-02-2004 22:55 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

ja ja, hoe dan ook zal ik ook wel aanwezig zijn
tenminste, als er nog een kaart overblijft


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-02-2004 23:02 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 22:55 schreef Burghuzahlka het volgende:
ja ja, hoe dan ook zal ik ook wel aanwezig zijn
tenminste, als er nog een kaart overblijft

ach als je reserveert dan zijn er nog wel kaartjes..

ik moet ff kijken hoe het dan met de financien zit en of ik de auto kan pakken.. wil niet weer hetzelfde gezeik hebben dat we net te laat voor de bus zijn :/


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 10-02-2004 22:17 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 22:55 schreef Burghuzahlka het volgende:
ja ja, hoe dan ook zal ik ook wel aanwezig zijn
tenminste, als er nog een kaart overblijft


Ik ga ook gewoon weer uit van de standaart opkomst van rondom de 120 man, misschien iets meer...

250? Hah... eerst zien dan pas blij zijn...


Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 10-02-2004 23:02 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2004 22:17 schreef Poggwyd het volgende:
Ik ga ook gewoon weer uit van de standaart opkomst van rondom de 120 man, misschien iets meer...

Ah, je ziet het sarcasme. Kaarten bestellen is voorheen nog niet nodig geweest (voor mij althans), lijkt me ook niet nodig dat nu ineens wèl te gaan doen.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 11-02-2004 1:45 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Naar horen zeggen (Tormented....) is de pazzpop wel geinig hehehe. Vielleicht dat ik er ook wel rondhang.


Inter faeces et urinam nascimur


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-02-2004 7:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nog maar een weekje of zes, moet ook maar eens gaan reserveren. Demoncy heerscht de pannen van het fornuis godverredomme!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-02-2004 19:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 1:45 schreef Stoerbaard het volgende:
Naar horen zeggen (Tormented....) is de pazzpop wel geinig hehehe. Vielleicht dat ik er ook wel rondhang.


kunnen mensen nou echt niet lezen?
pazzpop... dat klinkt toch ontzettend homo?

pazzop nog altijd, als in de betekenis: pas op....

niet een plastieke etalage mannequin


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-03-2004 12:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wie is er allemaal aanwezig?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 12:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Is dit ongeveer even laat afgelopen als Menhir/Skyforger vorige keer?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-03-2004 12:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 12:28 schreef kwelgeest het volgende:
Is dit ongeveer even laat afgelopen als Menhir/Skyforger vorige keer?


Doors open : 15:00
Kick off : 16:00
Entrance : € 8

5 bands, eerste band begint om 4 uur. Is echt wel op tijd afgelopen denk ik.

Hoe hard is dat reserveren nou trouwens nodig?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 12:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ach kan nooit kwaad; Gister zijn er in Arnhem ook mensen geweigerd omdat het te druk werd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-04-2004 14:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 12:31 schreef TNightmare het volgende:
Doors open : 15:00
Kick off : 16:00
Entrance : € 8

5 bands, eerste band begint om 4 uur. Is echt wel op tijd afgelopen denk ik.

Hoe hard is dat reserveren nou trouwens nodig?
Staat uw aanbod voor komende zondag nog?
zoja wil ik daar graag gebruik van maken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 01-04-2004 15:58 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

met een beetje geluk ben ik erbij, anders in leeuwarden......


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 01-04-2004 16:00 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

leeuwarden? daar komt heel die tour niet hehe



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 01-04-2004 16:04 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 1 april 2004 16:00 schreef Je Moeder het volgende:
leeuwarden? daar komt heel die tour niet hehe
maar wal andere bands die ik zou willen meemaken....alleen financieel gezien zou ik moeten kiezen voor een vand e 2 of geen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 01-04-2004 16:06 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

ik ga zaterdag naar belgie, 16e leeuwarden én 17e bladel

leeuwarden-zwolle is goed te doen, gaan we dan samen wel ofzo

heb je een mafplek bedoel ik

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 01-04-2004 16:06]



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen