IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-03-2004 10:51 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 11 maart 2004 10:19 schreef Immortella het volgende:
Dat bedoel ik. Dat natassja kind moet echt 's gebanned worden..

ach je raakt er gewend aan...


My madness, my sadness


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-03-2004 10:53 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Ontopic mensen!


I'm not being rude. You're just insignificant.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:04 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 10:19 schreef Immortella het volgende:
Dat bedoel ik. Dat natassja kind moet echt 's gebanned worden..


ja ze heeft een andere mening, ze moet nu echt gebanned worden!! mens zeik niet zo!

oeps ja vanaf nu maar weer ontopic

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 12:07]


Je moeder.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 12:12 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:47]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:16 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 12:12 schreef invictis het volgende:
ik geloof dat jij het begrip forum niet echt begrijpt en oh wat ben jij lekker on topic
als je er een probleem mee hebt dan post je maar een klacht in het klachten topic en dus niet in dit topic, want zo ontkracht je het.
En als je wil zeiken dan wisselen we wel ff msn uit dan blaf je maar ff tegen mij.


je zegt nu dat het de bedoeling van een forum is om over elkaar te zeiken, daar heb ik het over, nergens anders over

enne vandaar misschien mn edit

en wat heb ik tegen jou te blaffen? ik heb openbare kritiek, niet over je priveleven dat iedereen al van dichtbij kent


[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 12:18]


Je moeder.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-03-2004 12:18 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 11 maart 2004 12:04 schreef karnivoor het volgende:
ja ze heeft een andere mening, ze moet nu echt gebanned worden!! mens zeik niet zo!

oeps ja vanaf nu maar weer ontopic


*Geesh* Mensen als jij snappen er ook helemaal niks van he!? Als men nou nog 's een mening zou hebben en die zou onderbouwen met argumenten?? Maar nee, dat is al te veel gevraagd voor dat soort nitwits.. En blijkbaar ook voor jou

Ja, laten we in elk topic gewoon onze (zeikerige) mening gaan roepen!!!! Zonder ook maar enige onderbouwing!!

En on topic maar weer


..."Hate can only create more hate"...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:21 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 12:18 schreef Immortella het volgende:

Ja, laten we in elk topic gewoon onze (zeikerige) mening gaan roepen!!!! Zonder ook maar enige onderbouwing!!




juist, precies wat je doet... ik heb het niet over argumenten, alleen over dat je zit te zeiken om een ban omdat je het niet eens bent met haar. en iets 'vinden' is volgens mij wel een mening hebben... ik vind zelfmoord ook zielig, wat voor een argumenten moeten wij daarbij verzinnen dan? waarom wij het gevoel hebben dat we ze zielig vinden?


Je moeder.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-03-2004 12:23 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 11 maart 2004 12:21 schreef karnivoor het volgende:
juist, precies wat je doet... ik heb het niet over argumenten, alleen over dat je zit te zeiken om een ban omdat je het niet eens bent met haar. en iets 'vinden' is volgens mij wel een mening hebben... ik vind zelfmoord ook zielig, wat voor een argumenten moeten wij daarbij verzinnen dan? waarom wij het gevoel hebben dat we ze zielig vinden?


Ik heb helemaal niks gezegd over het feit of ik het wel of niet eens ben met haar mening. Ik heb het over haar posts in het algemeen die altijd ongefundeerd en niet onderbouwd zijn. Gewoon maar haar mening schreeuwen, zonder ergens ooit over in discussie te gaan of ergens een argument of een fatsoenlijk geformuleerde mening over te geven.
Of ik het wel of niet eens ben met haar mening doet er niet toe.
En nu ga ik naar stage, ga vooral zo door


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 12:24 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 11 maart 2004 12:21 schreef karnivoor het volgende:
..., wat voor een argumenten moeten wij daarbij verzinnen dan? waarom wij het gevoel hebben dat we ze zielig vinden?


Ja, want gevoelens hebben ook rationele psychologische oorzaken. Dus als je die ff kunt achterhalen en ons zou medelen zou heel erg geapricieert worden.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 12:23 schreef Immortella het volgende:
Ik heb helemaal niks gezegd over het feit of ik het wel of niet eens ben met haar mening. Ik heb het over haar posts in het algemeen die altijd ongefundeerd en niet onderbouwd zijn. Gewoon maar haar mening schreeuwen, zonder ergens ooit over in discussie te gaan of ergens een argument of een fatsoenlijk geformuleerde mening over te geven.
Of ik het wel of niet eens ben met haar mening doet er niet toe.
En nu ga ik naar stage, ga vooral zo door


zielig, zwak, losers, opgevers, dat zijn woorden die mij te binnen schieten bij zelfmoordpogingen, wat valt daar aan te onderbouwen als dat nou juist mn mening zou zijn? mensen die opgeven zijn zwak, dat is dan nog de enigste reden die ik kan opgeven. ze rennen weg voor een probleem en welke situatie ook, ik vind het zwak (en natassja waarschijnlijk ook, zit immers haar te verdedigen hehe)

dus wat zijn er verder voor mogelijke argumenten??


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 12:27 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 11 maart 2004 12:26 schreef karnivoor het volgende:
zielig, zwak, losers, opgevers, dat zijn woorden die mij te binnen schieten bij zelfmoordpogingen, wat valt daar aan te onderbouwen als dat nou juist mn mening zou zijn? mensen die opgeven zijn zwak, dat is dan nog de enigste reden die ik kan opgeven. ze rennen weg voor een probleem en welke situatie ook, ik vind het zwak (en natassja waarschijnlijk ook, zit immers haar te verdedigen hehe)

dus wat zijn er verder voor mogelijke argumenten??


Ik vind het zwak dat jij mensen beoordeeld die vluchten voor problemen die jij je waarsch niet eens kan inbeelden.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 12:27 schreef campske666 het volgende:
Ik vind het zwak dat jij mensen beoordeeld die vluchten voor problemen die jij je waarsch niet eens kan inbeelden.


ik vind vluchten zowiezo zwak en heb zelf ook genoeg problemen, sterfgevallen, ongelukken, liefdesverdriet, werkloosheid, armoede en jeugproblemen van dichtbij gezien


Je moeder.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-03-2004 12:30 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 11 maart 2004 12:27 schreef campske666 het volgende:
Ik vind het zwak dat jij mensen beoordeeld die vluchten voor problemen die jij je waarsch niet eens kan inbeelden.


Mee eens. Al kunnen wij natuurlijk niet oordelen over het leven van karnivoor. Ook heeft het allemaal te maken met persoonlijkheid, de één kan simpel wat meer aan dan een ander.
Verder heb ik geen tijd meer om te reageren, moet nu naar stage, maar zal hier vast op terugkomen.


..."Hate can only create more hate"...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-03-2004 12:30 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 maart 2004 12:29 schreef karnivoor het volgende:
ik vind vluchten zowiezo zwak en heb zelf ook genoeg problemen, sterfgevallen, ongelukken, liefdesverdriet, werkloosheid, armoede en jeugproblemen van dichtbij gezien
Als je het even relatieveert (spelling?) zijn dat dingen die ieder mens meemaakt..en ach, een dipje is iets anders dan een depressie dat zich uit in zelfmoord-negingen imho


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 12:30 schreef Immortella het volgende:
Mee eens. Al kunnen wij natuurlijk niet oordelen over het leven van karnivoor. Ook heeft het allemaal te maken met persoonlijkheid, de één kan simpel wat meer aan dan een ander.
Verder heb ik geen tijd meer om te reageren, moet nu naar stage, maar zal hier vast op terugkomen.


dat bedoel ik ook gedeeltelijk, tegenwoordig wordt iedereen maar het handje boven het hoofd gehouden. ik sta achter het principe van survival of the fittest, daarom zal ik opgevers niet missen


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 12:32 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 11 maart 2004 12:30 schreef Elfensteen het volgende:
Als je het even relatieveert (spelling?) zijn dat dingen die ieder mens meemaakt..en ach, een dipje is iets anders dan een depressie dat zich uit in zelfmoord-negingen imho


Idd, het ligt aan je mentaliteit. Sommige mensen maken zoveel crap mee, en blijven doorgaan, terwijl anderen van iets schijnbaar onbenulligs zo in een put raken dat ze er nooit meer uitkomen.
Persoonlijk vind ik zelfmoord ook geen optie, mar ik kan me inbeelden dat sommige mensen zo in de zeik zitten en er niet meer uitraken dat ze dat doen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 12:30 schreef Elfensteen het volgende:
Als je het even relatieveert (spelling?) zijn dat dingen die ieder mens meemaakt..en ach, een dipje is iets anders dan een depressie dat zich uit in zelfmoord-negingen imho


klopt, maar de mate waarin het zich voordoet niet, en zoals immortella al zei, iedereen pakt het anders op


Je moeder.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-03-2004 12:34 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 11 maart 2004 12:30 schreef Elfensteen het volgende:
Als je het even relatieveert (spelling?) zijn dat dingen die ieder mens meemaakt..en ach, een dipje is iets anders dan een depressie dat zich uit in zelfmoord-negingen imho


Ja de spelling hier, t'is wreed:

Elfensteen : relativeert

Campske : geapprecieerd


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 12:35 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 11 maart 2004 12:34 schreef Wolveken het volgende:


Campske : geapprecieerd


ff te snel geweest


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-03-2004 13:10 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 maart 2004 12:32 schreef karnivoor het volgende:
Ik sta achter het principe van survival of the fittest, daarom zal ik opgevers niet missen

Het blijft echt grappig dat zo'n slap mager mannetje als jij het over survival of the fittest heeft


Zenial


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 13:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 maart 2004 12:30 schreef Immortella het volgende:
de één kan simpel wat meer aan dan een ander.

Dus is de 1 zwakker dan de ander en kun je hem dus 'zwak' noemen en kun je het dus ook 'zwak' noemen als iemand zelfmoord pleegt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 13:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 maart 2004 13:10 schreef Zenial het volgende:
Het blijft echt grappig dat zo'n slap mager mannetje als jij het over survival of the fittest heeft
De 'fittest' is in deze dagen niet meer de meest spierkrachtige persoon, maar de meest mentaalkrachtige persoon. Intelligentie geldt, niet spierkracht.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 13:39 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 11 maart 2004 13:30 schreef Misanthrope het volgende:
Dus is de 1 zwakker dan de ander en kun je hem dus 'zwak' noemen en kun je het dus ook 'zwak' noemen als iemand zelfmoord pleegt.


Alles is relatief. Mischien was de impact van het gebeuren zwaarder op die persoon, en heeft hij al een zwaar gevecht geleverd voor hij het opgeeft. Als dat zo is, is hij helemaal niet zwak geweest.
Wetenschappers zijn er aan het achter komen dat sommige personen veel feller op externe stimulansen reageren dan anderen (op nievau van pulsen in de hersenen). Als zo iemand ies meemaakt gaat de impact op die persoon veel sterker zijn dan op iemand waar de impact van externe stimulansen veel kleiner is. Is die persoon dan zwakker ? Je kan het zo bekijken, je kan ook zeggen dat die persoon veel beter ontwikkeld is, en daardoorniet instaat is om brute impulsen te verwerken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 13:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Blijkbaar is zijn geest zo zwak dat hij zelfmoord pleegt, dus in de strijd om het recht van de sterkste verliest hij, dus is zwak.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-03-2004 14:02 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 11 maart 2004 13:58 schreef Misanthrope het volgende:
Blijkbaar is zijn geest zo zwak dat hij zelfmoord pleegt, dus in de strijd om het recht van de sterkste verliest hij, dus is zwak.


zwakker misschien. De 1 pleegt sneller zelfmoord als een ander maar ieder van ons heeft zijn 'trigger' moment.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen