IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 13-03-2004 14:28 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 13 maart 2004 14:11 schreef beli mawr het volgende:
Heb vandaag vernomen dat mijn vroegere beste vriend, mijn vroegere rots in de branding zelfmoord heeft gepleegd

Gecondoleerd.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-03-2004 14:39 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 maart 2004 14:16 schreef helmet het volgende:
Damn Beli Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Dank je, hij was al mijn beste vriend sinds 1991, we hebben heel erg veel lol gehad samen, maar de laatste jaren had hij helaas slechte vrienden gekregen, hoorde ik niets meer van hem buiten van vrienden die me zeiden dat het fel achteruit ging met hem, hij zat naar verluid de hele dag te blowen, en zei ook niet nee tegen andere vormen van drugs, verwaarloosde zichzelf. De laatste keer dat ik hem zag was op het trouwfeest van zijn broer (nu een drietal maand geleden). Toen bleek het net goed met hem te gaan maar toch merkte ik iets raars, de Marijn die ik al die jaren kende was niet meer de Marijn die ik toen zag . Het is waarschijnlijk heel erg grof om te zeggen, maar het was zijn keuze, en die respecteer ik. Dat feir maakt het minder erg voor het te verwerken ervan dan dat hij bv. vermoord werd of doodgereden werd. Maar toch is het heel erg spijtig, al die jaren dat we samen uit gingen en plezier zaten te maken zijn voorgoed verleden tijd, het is net alsof een stuk van mijn hart eruit gerukt is .

Hier ging het nog goed met hem (1999), we waren toen nog als een onafscheidelijk duo.
Ik hoop dat hij nu rust gevonden heeft. Het ga je goed, Marijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-03-2004 14:44]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2004 14:43 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 13 maart 2004 14:11 schreef beli mawr het volgende:
Heb vandaag vernomen dat mijn vroegere beste vriend, mijn vroegere rots in de branding zelfmoord heeft gepleegd


Jeetje Beli, heel veel sterkte.. Gecondoleerd.


..."Hate can only create more hate"...


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 13-03-2004 15:04 by Sauron Profiel van Sauron

Dat is enorm klote voor je Beli! Sterkte! Een vriend van mij heeft vorig jaar ook zelfmoord gepleegd. Het is net alsof een deel van jezelf er niet meer is, ik heb er ook een lange tijd erover gedaan om er weer bovenop te komen. Dus nogmaals enorm veel sterkte!

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 13-03-2004 15:07]


dood


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-03-2004 15:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik kan er gewoon niet bij dat mensen zo ver met zichzelf in de knoop zitten dat ze dit gaan doen.
Vind ik gewoon zo sneu dat ze op welke manier dan ook geen hulp hebben gekregen, of dat het voor hun geen zin meer had.
Ik heb veel tegenslagen gekent maar ik ben juist een vrolijk persoon, en probeer er dan juist het beste van te maken.
Vorig jaar een man die ik kende heeft 4 kinderen achtergelaten.
....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-03-2004 15:12 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 maart 2004 15:04 schreef Sauron het volgende:
Dat is enorm klote voor je Beli! Sterkte! Een vriend van mij heeft vorig jaar ook zelfmoord gepleegd. Het is net alsof een deel van jezelf er niet meer is, ik heb er ook een lange tijd erover gedaan om er weer bovenop te komen. Dus nogmaals enorm veel sterkte!

Mocht hij het een paar jaar geleden gedaan hebben zou ik er ook heel erg lang over gedaan hebben om er terug bovenop te komen maar onze wegen splitsten en ik hoorde nogmaar erg weinig van hem, wij mekaar als het ware ontgroeid, heb veel andere vrienden erbij gekregen enzo, maar het is en blijft heel erg spijtig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-03-2004 15:14 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 maart 2004 14:39 schreef beli mawr het volgende:
het is net alsof een stuk van mijn hart eruit gerukt is .

Ik hoop dat hij nu rust gevonden heeft. Het ga je goed, Marijn.
Pfff... ik leef met je mee, Beli! Damn... zit hier even helemaal stil te wezen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 13-03-2004 15:17 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 13 maart 2004 15:12 schreef beli mawr het volgende:
Mocht hij het een paar jaar geleden gedaan hebben zou ik er ook heel erg lang over gedaan hebben om er terug bovenop te komen maar onze wegen splitsten en ik hoorde nogmaar erg weinig van hem, wij mekaar als het ware ontgroeid, heb veel andere vrienden erbij gekregen enzo, maar het is en blijft heel erg spijtig


Weet ongeveer hoe je je voelt. Vriend van mij had ook zelfmoord gepleegd ong. een jaar terug, nadat hij een prachtig gedicht had geschreven voor zijn vriendenkring.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-03-2004 15:20 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 maart 2004 15:14 schreef helmet het volgende:
Pfff... ik leef met je mee, Beli! Damn... zit hier even helemaal stil te wezen.

Niet doen, dat zou het allerlaatste zijn dat hij wilde, zoals ik hem ken toch. Het is natuurlijk heel erg spijtig voor mij maar hij wil dat wij ons nog steeds amuseren en niet rouwen om hem, echt waar, dat is hoe ik hem ken, de eeuwige losbol.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-03-2004 15:41 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Jee Beli sterkte met alles.


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 13:49 by campske666 Profiel van campske666

23/03 "Antidepressiva kunnen zelfmoord in de hand werken"
De Amerikaanse regering heeft maandag gewaarschuwd dat antidepressiva zoals Prozac mogelijk zelfmoord in de hand kunnen werken.

De VS willen dat de fabrikanten van tien medicijnen een waarschuwing op het etiket zetten. De patiënten die de medicijnen nemen, moeten nauwkeurig in de gaten gehouden worden. De Amerikaanse toezichthouder voor voedsel en medicijnen (FDA) onderzocht aanvankelijk alleen het gevaar voor kinderen, maar de waarschuwing geldt voor zowel kinderen als volwassen die geneesmiddelen tegen depressie voorgeschreven krijgen.

Het gaat om antidepressiva van de nieuwe generatie: Celexa, Effexor, Lexapro, Luvox, Paxil, Prozac, Remeron, Serzone, Wellbutrin en Zoloft.

De FDA benadrukte dat het nog helemaal niet vaststaat dat de medicijnen daadwerkelijk tot zelfmoord leiden. Depressies zijn immers ook een aanleiding voor veel zelfdodingen. Zolang er geen zekerheid bestaat, neemt de FDA genoegen met sterkere waarschuwingsteksten. Later dit jaar worden de resultaten van verder onderzoek bekend.

De Britse overheid trok vorig jaar al aan de alarmbel. Uit lang geheim gehouden onderzoek bleek dat bepaalde antidepressiva het risico op zelfmoordneigingen bij kinderen en tieners soms verhogen.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 24-03-2004 17:45 by EVILinetje Profiel van EVILinetje

quote:
Op 13 maart 2004 14:39 schreef beli mawr het volgende:
Dank je, hij was al mijn beste vriend sinds 1991, we hebben heel erg veel lol gehad samen, maar de laatste jaren had hij helaas slechte vrienden gekregen, hoorde ik niets meer van hem buiten van vrienden die me zeiden dat het fel achteruit ging met hem, hij zat naar verluid de hele dag te blowen, en zei ook niet nee tegen andere vormen van drugs, verwaarloosde zichzelf. De laatste keer dat ik hem zag was op het trouwfeest van zijn broer (nu een drietal maand geleden). Toen bleek het net goed met hem te gaan maar toch merkte ik iets raars, de Marijn die ik al die jaren kende was niet meer de Marijn die ik toen zag . Het is waarschijnlijk heel erg grof om te zeggen, maar het was zijn keuze, en die respecteer ik. Dat feir maakt het minder erg voor het te verwerken ervan dan dat hij bv. vermoord werd of doodgereden werd. Maar toch is het heel erg spijtig, al die jaren dat we samen uit gingen en plezier zaten te maken zijn voorgoed verleden tijd, het is net alsof een stuk van mijn hart eruit gerukt is .

Hier ging het nog goed met hem (1999), we waren toen nog als een onafscheidelijk duo.
Ik hoop dat hij nu rust gevonden heeft. Het ga je goed, Marijn.


veel sterkte Beli...
ik ben enkele weken ook bijna iemand verloren die een speciaal plaatsje heeft in mijn hart, gelukkig belde ze me tijdig en kon ik haar ompraten. Op de spoed zeiden ze dat het nipt was.
Een week voordien een andere vriendin, pillen genomen en gelukkig zelf op tijd beseft en ambulance gebeld.



Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-03-2004 17:48 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

soww sterkte Beli...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 24-03-2004 18:11 by Kadaver Profiel van Kadaver

De dood is altijd zo verschrikkelijk absurd, vooral op jonge leeftijd. Zondag is een schoolgenoot en vriendin van me overleden )ziekte, geen zelfmoord), en ik kan me het nog steeds niet geheel voorstellen. 15 jaar jong, onbegrijpelijk. Vandaag was de herdenkingsbijeenkomst, dat was indrukwekkend. Je merkt dat je echt om die persoon gaf. Ik heb zelf nog zitten janken, hoewel ik dat eigenlijk nooit doe.


[Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 24-03-2004 18:12]


Rotting away is better than being gay


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 18:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

was dat zelfmoord?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 24-03-2004 18:16 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 24 maart 2004 18:13 schreef ghoulliette het volgende:
was dat zelfmoord?


Je kan ook gewoon die post lezen ofzo


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 18:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 maart 2004 18:16 schreef Sjaan het volgende:
Je kan ook gewoon die post lezen ofzo
anders edit hij het terwijl ik schrijf


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 24-03-2004 18:19 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 24 maart 2004 18:18 schreef ghoulliette het volgende:
anders edit hij het terwijl ik schrijf


Sorry


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 24-03-2004 18:20 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Beli mawr en kadaver:
Allebei heel veel sterkte gewenst!



Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-03-2004 18:25 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 13 maart 2004 15:12 schreef beli mawr het volgende:
Mocht hij het een paar jaar geleden gedaan hebben zou ik er ook heel erg lang over gedaan hebben om er terug bovenop te komen maar onze wegen splitsten en ik hoorde nogmaar erg weinig van hem, wij mekaar als het ware ontgroeid, heb veel andere vrienden erbij gekregen enzo, maar het is en blijft heel erg spijtig
Sterkte man.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 24-03-2004 18:30 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Zelfmoord is een daad die ik nooit echt zal begrijpen.


I am the 1%.


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 24-03-2004 18:56 by Kadaver Profiel van Kadaver

quote:
Op 24 maart 2004 18:18 schreef ghoulliette het volgende:
anders edit hij het terwijl ik schrijf


Sorry, mijn fout. Geen zelfmoord dus, daar was zij ook niet de persoon voor. Ik heb nog nooit een opgewekter meisje meegemaakt.


Rotting away is better than being gay


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 22:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 maart 2004 18:56 schreef Kadaver het volgende:
Sorry, mijn fout. Geen zelfmoord dus, daar was zij ook niet de persoon voor. Ik heb nog nooit een opgewekter meisje meegemaakt.

tja het lot kan erg kut zijn. Mijn beste vriendin kreeg in de zomer na cum laude geslaagd te zijn voor het VWO op 18 jarige te horen dat ze leukemie had. 4 chemo's later is ze er net na haar 20ste verjaardag uiteindelijk aan overleden.
Heb je eindelijk iemand op deze aardkloot lopen die de moeite waard is, gaat ze dood


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-03-2004 13:08 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Gecondoleerd Beli en veel sterkte!
Het was donderdag precies 5 jaar geleden dat ik mijn beste vriendin aan een ziekte verloor, je kunt gewoon niet beschrijven hoeveel pijn je dan voelt....


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Zarathoestra
Usericon van Zarathoestra
Posted 27-03-2004 13:45 by Zarathoestra Profiel van Zarathoestra

Zelf je tijd kiezen, is bewonderingswaardig aan zelfmoord (ik refereer bv naar onze bejaarde buurman, die na jaren weduwnaarschap, en een verpleegtehuis in het vooruitzicht, zichzelf had opgehangen)

(inzicht? in eigen) incompetentie (bv Wim Kok en Scebrenica) is ook n optie.

oh, heb er ook wel eens aangedacht (gedacht, niet meer), maar toch besloten te blijven, al was het maar om diegene die mij het leven zuur hebben gemaakt, t later zuur te maken


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen