IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
KUT
Usericon van KUT
Posted 04-01-2005 14:42 by KUT Profiel van KUT



quote:
mayotrutje schreef:
Overigens, als machinisten niet met de dood geconfronteerd willen worden hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen. Natuurlijk moeten er gewoon geen lui voor springen, maar dat doet men nu eenmaal.


jij bent echt te achterlijk, wanneer ga jij een rijdende trein omarmen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 14:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:39 schreef Aaaarco het volgende:
dan had de machinist maar een ander beroep moeten kiezen??????!!!!!!!!!????

jezus kankerkristus! wat kan jij stompzinnig overkomen en nee natuurlijk ken ik je familie niet lees t nou es goed, dat staat er ook niet stomme snol!

ik vindt t alleen een beetje kankerhypociet dat je min of meer stelt dat de wereld om jou geluk en gelijk draait.. de volgende stap zou zijn als je niet gediscrimineerd wil worden moet je maar blank geboren worden!!!!!!!!

koop een flinke pot slaap pillen en ga es bij je oom op visite


Tja eh risico's van het vak he, maarre ik begrijp uit jou post dat het jou droombaan bij de ns is?

Vertel mij trouwens eens waar ik min of meer stel dat de wereld om mijn geluk draait? Het enige wat ik zeg is dat ik begrijp dat mensen een eind aan hun leven willen maken en dat ik vind dat zij hierin zelf moeten kunnen beslissen. Of dit nu met mindere middelen als treinen, flatgebouwen en scheermesjes gebeurd of op een betere manier bij gecontroleerde euthanasie (helaas is dat laatste gewoonweg niet mogelijk in nederland). Neemt niet weg dat ik voor een 'vriendelijkere' manier ben oftewel de 2e mogelijkheid. Dat jij door je inmense oogkleppen dit niet wil zien, is dan jammer.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 14:43 by Chantalie Profiel van Chantalie

maar waarom kwam jouw oom niet in aanmerking voor euthanasie?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 14:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2005 14:42 schreef KUT het volgende:
jij bent echt te achterlijk, wanneer ga jij een rijdende trein omarmen?
Tuttut; Wel een beetje een beroep doen op de handelsbekwaamheid en vrije keuze vd mens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-01-2005 14:44 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 4 januari 2005 14:28 schreef MindlessMayo het volgende:

Overigens, als machinisten niet met de dood geconfronteerd willen worden hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen. Natuurlijk moeten er gewoon geen lui voor springen, maar dat doet men nu eenmaal.


Achterlijke koe .....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 14:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:42 schreef KUT het volgende:
jij bent echt te achterlijk, wanneer ga jij een rijdende trein omarmen?


Ja eh niet dus he.. want dat mag niet lees ik net.

Oh en waaaauw, wat een boel machinisten hier! Ik beloof het hoor, ik zal niet voor de trein springen.. die vertragingen ook altijd.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-01-2005 14:47]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 14:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:43 schreef Chantalie het volgende:
maar waarom kwam jouw oom niet in aanmerking voor euthanasie?


Was nog geen wegterend kasplantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

als jij je oom zo zielig vond, had em dan gehoolpen ipv die man zo desperaat te laten worden dat ie nu 2 mensen een levenslang trauma heeft gegeven ...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 14:47 by Chantalie Profiel van Chantalie

dan ben je dus hartstikke strafbaar Jenje


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 14:48 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:46 schreef Jenje het volgende:
als jij je oom zo zielig vond, had em dan gehoolpen ipv die man zo desperaat te laten worden dat ie nu 2 mensen een levenslang trauma heeft gegeven ...


Waarom zou ik hem zielig moeten vinden dan? Bovendien, eigen leven gaat voor hoor. Zit ik daar straks een beetje op jullie belastingcentjes te teren in de gevangenis


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 januari 2005 14:48 schreef MindlessMayo het volgende:
Waarom zou ik hem zielig moeten vinden dan? Bovendien, eigen leven gaat voor hoor. Zit ik daar straks een beetje op jullie belastingcentjes te teren in de gevangenis


Aha je geeft de stront van je eigen familie dus liever aan onbekenden ... en dan aan giro 555 doneren om je schuldgevoel af te lossen!

Nederlander!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 14:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2005 14:47 schreef Chantalie het volgende:
dan ben je dus hartstikke strafbaar Jenje
Je bent ook wel echt een koe als je dan gepakt wordt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 14:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:50 schreef Jenje het volgende:


Nederlander!





KUT
Usericon van KUT
Posted 04-01-2005 14:51 by KUT Profiel van KUT

ziekte van huntington is toch harstikke erfelijk.....



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 januari 2005 14:47 schreef Chantalie het volgende:
dan ben je dus hartstikke strafbaar Jenje
Klopt .. ontken ik oook niet .. maar om dan iemand maar 2 levens te laten vergallen vind ik ook misdadig en dan vind ik dat de directe familie ook een mate van verantwoordelijkheid heeft ..

Al geef je die man maar een ticket naar de white cliffs of dover ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 14:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:51 schreef KUT het volgende:
ziekte van huntington is toch harstikke erfelijk.....





Mijn neef heeft het inderdaad ook of nouja, gaat het ook ontwikkelen en mijn nicht heeft 50% kans maar wilde zich hier niet op laten testen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 14:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:52 schreef Jenje het volgende:
Klopt .. ontken ik oook niet .. maar om dan iemand maar 2 levens te laten vergallen vind ik ook misdadig en dan vind ik dat de directe familie ook een mate van verantwoordelijkheid heeft ..

Al geef je die man maar een ticket naar de white cliffs of dover ..


Ja vind ik ook, we hadden hem met de hele familie 24 uur per dag moeten bewaken zo'n 10 tot 15 jaar lang.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-01-2005 14:57 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 4 januari 2005 14:43 huilde MindlessMayo het volgende:


Vertel mij trouwens eens waar ik min of meer stel dat de wereld om mijn geluk draait?


je stelt dat alle anderen moeten wijken voor t geluk van je oom.... mensen in de trein zitten daar om van a naar b te gaan ... het risico om een verscheurd persoon aan de ruiten te zien plakken hoort daar niet bij hoor sommige mensen zijn daar nodeloos lang van ondersteboven, das rot voor die mensen ( kan mij geen kloot schelen maar das een ander verhaal) en niet te vergeten de mensen die een x aantal dagen ziekmelden doordat ze zoiets meemaken...

dat brengt dus bij een heleboel mensen frustratie en een dikke berg onkosten mee

hersenloosmayootje kan t echter niets schelen als zij en haar familie t maar krijgen zoals ze willen

knap staaltje egoisme




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-01-2005 15:35 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

het vinden van een lijk komt op mij zowiezo niet over als iets wat een mens graag mee zou maken.

Maar om iemand voor je trein te zien springen, geen flauw idee te hebben wie die persoon is, waarom hij of zij doet wat hij doet, en niet in staat bent te stoppen of die dood te voorkomen, om vervolgens het slachtoffer stuk voor stuk onder de trein vandaan te moeten halen lijkt me erger als dat je een ingeslapen iemand vind, of iemand die voor het staal gekozen heeft.

Het zal altijd pijn doen als iemand in je omgeving sterft, maar om nu te gaan beweren dat machinisten er vanuit moeten gaan dat mensen zich te pletter willen gooien in zijn werktijd vind ik wel een beetje grof om te zeggen imho.

Persoonlijk vind ik het nog altijd heel gemeen andere mensen bij je lijden te betrekken die daar niets mee te maken hebben. Er is al genoeg lijden in de wereld, iemand als jou oom die zou dat ten beste moeten vatten, om dan in zo'n positie daar nog bij te dragen vind ik (hoewel ik mij in alle eerlijkheid niet geheel in zijn geest kan verplaatsen) onethisch.

Had die tante van jou dan misschien ook alle touw verstopt, messen bot gemaakt, stopcontacten dichtgeplakt en bleekwater flessen van kindersluiting voorzien?

Sorry, maar er zijn echt talloze wijzen waarop iemand die écht wil een eind aan zijn leven kan maken...




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-01-2005 15:45 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ze is al een tijdje stil, misschien heeft ze een manier gevonden



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 16:05 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 14:57 schreef Aaaarco het volgende:
je stelt dat alle anderen moeten wijken voor t geluk van je oom



Oh?
Nou vertel, waar zet ik dit op deze manier neer dan? Quote maar eens even, want ik weet zeker dat ik dat niet gezegt heb.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jij zegt dat die mensen maar ander werk hadden moeten kiezen ... daarmee insinueer je dat je ooms dood belangrijker was dan het leven van die twee machinisten ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 16:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 15:35 schreef Phriar het volgende:

Sorry, maar er zijn echt talloze wijzen waarop iemand die écht wil een eind aan zijn leven kan maken...




Niet als je lichamelijk niet in staat bent..

Maar ach dan nog, ik snap niet waar de rest hier zich zo druk om maakt. Het is nog altijd zijn keuze geweest om er een einde aan te maken, niet de mijne. Ik keur ook niks goed, zoals men hier schijnt te vergeten. Het enige wat ik hier wel zeg is dat ik zijn beweegredenen snap en er ergens wel begrip voor heb. Dat o.a. jij en meerderen zich hier niet in kunnen verplaatsen is dan jammer, maar niet mijn probleem. Dood is dood, gebeurd is gebeurd en niemand hier of waar dan ook kan daar ook maar iets aan veranderen.

Leuk hoor die moraalridders hier, oehoe zo erg voor de machinist en de reizigers en ondertussen wel toewensen om de polsen door te snijden. Dat geeft ook zooi weetjewel, dat kan mensen ook een trauma bezorgen remember.. maar nee, dat boeit dan weer niet. Ondertussen wel praten over hypocriet zijn -->


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2005 16:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 januari 2005 16:08 schreef Jenje het volgende:
Jij zegt dat die mensen maar ander werk hadden moeten kiezen ... daarmee insinueer je dat je ooms dood belangrijker was dan het leven van die twee machinisten ...


Lees eens een stukje verder, natuurlijk is het te gek voor woorden dat die dingen gebeuren maar het komt wel voor. En waarom komt het voor? Omdat het gemakkelijk toegang verkrijgen is tot zo'n overgangsweg en er geen tot nauwelijks toezicht is.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-01-2005 16:13]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-01-2005 16:12 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:

De enige manier waarop hij verzekerd zou zijn van een snelle dood, was springen voor 2 treinen die mekaar passeerden. Hij had het helemaal uitgedacht en geplanned op deze manier.



quote:

als machinisten niet met de dood geconfronteerd willen worden hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen. Natuurlijk moeten er gewoon geen lui voor springen, maar dat doet men nu eenmaal.




lijkt me duidelijk...

als er eentje is die onwaarheden bralt ben jij t wel, ik heb immers nergens beweert jou familie te kennen, ik vroeg alleen of de rest van je familie ook bestond uit sukkels!



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen