IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-02-2004 23:27 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 4 februari 2004 20:53 schreef altx het volgende:
Exactomundo!

Je hebt eigenlijk altijd 2 oplossingen voor een probleem en zelfmoord is die voor de losers...
En als je ongeneeslijk ziek bent dan? Ik ken iemand die dat heeft gedaan en respecteer zijn keuze

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 04-02-2004 23:29]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 23:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 23:21 schreef ElitE het volgende:
Wie zeg dan dat leven voor winnaars is

Je hebt moed nodig om te leven, maar ook om dood te gaan(anders had je het al gedaan).

Er zijn net zo weinig redenen om te leven als om dood te gaan.


Sorry dat ik het zeg, maar waarom hebben toch zo veel mensen zo'n losers-mentaliteit...

Natuurlijk is het leven wel voor winnaars. Als jij je problemen het hoofd weet te bieden zonder eraan onderdoor te gaan, dan ben je een winnaar. As easy as that.

En dat er geen redenen zijn om te leven, tsja, die zijn er wel, alleen zien de meeste mensen ze niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2004 23:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 23:26 schreef altx het volgende:
Nou, 1 dingetje dat er mee te maken heeft: M'n moeder is nu zo'n 15 jaar ongeneeslijk ziek (invalide en bedlegerig) en zij heeft nog geen moment aan zelfmoord gedacht.

ik zou nog geen jaar op een suf bed willen liggen, t is maar wat je van het leven verwacht, als het niet meer te bieden heeft dan niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-02-2004 23:31 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 4 februari 2004 23:29 schreef altx het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar waarom hebben toch zo veel mensen zo'n losers-mentaliteit...

Natuurlijk is het leven wel voor winnaars. Als jij je problemen het hoofd weet te bieden zonder eraan onderdoor te gaan, dan ben je een winnaar. As easy as that
Wanneer krijg je dan de prijs, als je natuurlijk gestorven bent?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 04-02-2004 23:31 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 4 februari 2004 23:26 schreef altx het volgende:
Nou, 1 dingetje dat er mee te maken heeft: M'n moeder is nu zo'n 15 jaar ongeneeslijk ziek (invalide en bedlegerig) en zij heeft nog geen moment aan zelfmoord gedacht.


Kijk es aan, dat mens ( = niet grof bedoeld uiteraard - met die nederlanders weet je nooit) staat tenminste positief in het leven

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 04-02-2004 23:32]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 23:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 23:27 schreef BARABAS het volgende:
En als je ongeneeslijk ziek bent dan? Ik ken iemand die dat heeft gedaan en respecteer zijn keuze


Lees deze post:
quote:
Op 4 februari 2004 23:26 schreef altx het volgende:
Nou, 1 dingetje dat er mee te maken heeft: M'n moeder is nu zo'n 15 jaar ongeneeslijk ziek (invalide en bedlegerig) en zij heeft nog geen moment aan zelfmoord gedacht.


Als je ongeneeslijk ziek bent, zijn er altijd nog dingen die je wel kunt of waar je van kunt genieten.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2004 23:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 23:29 schreef altx het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar waarom hebben toch zo veel mensen zo'n losers-mentaliteit...

Natuurlijk is het leven wel voor winnaars. Als jij je problemen het hoofd weet te bieden zonder eraan onderdoor te gaan, dan ben je een winnaar. As easy as that.

En dat er geen redenen zijn om te leven, tsja, die zijn er wel, alleen zien de meeste mensen ze niet...

Welke zijn er... ik zie er net zo min voor de dood hoor

Maar als je niet precies weet wat de dood is kan je ook niet zeggen wat voor winnaars is en wat voor verliezers.
Alle problemen kun je oplossen maar heb je er wel de zin ervoor, en weet je wat je problemen zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2004 23:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 23:31 schreef altx het volgende:
Lees deze post:


Als je ongeneeslijk ziek bent, zijn er altijd nog dingen die je wel kunt of waar je van kunt genieten.

Maar natuurlijk, maar het gaan om de verhouding goede en slechte dingen.

BTW als je dood ben kun je dan spijt hebben dat je niet leeft, dus dan is het ook niet erg, zolang de lijdensweg maar niet te lang is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 23:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 februari 2004 23:29 schreef altx het volgende:
Natuurlijk is het leven wel voor winnaars. Als jij je problemen het hoofd weet te bieden zonder eraan onderdoor te gaan, dan ben je een winnaar. As easy as that.





Als mensen ook nog eens zich zouden realiseren dat ze in de meeste geval zelf een onderdeel van de oplossing vormen dan zouden we in een betere wereld leven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2004 23:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 23:36 schreef Chelman het volgende:


Als mensen ook nog eens zich zouden realiseren dat ze in de meeste geval zelf een onderdeel van de oplossing vormen dan zouden we in een betere wereld leven.

Natuurlijk zijn mensen 99% verantwoordelijk voor hun eigen problemen, maar de oplossingen kunnen voor andere problemen zorgen, de mensen hebben vak niet doro wat hun problemen zijn, en mensen hebben geen zin om er wat aan te doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 23:38 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 23:31 schreef BARABAS het volgende:
Wanneer krijg je dan de prijs, als je natuurlijk gestorven bent?


Waarom wil iedereen altijd ergens een prijs voor? Moet je per se een prijs krijgen om winnaar te kunnen zijn? Ik dacht het niet...

Maar blijkbaar leeft (praktisch) iedereen hier zijn leven alleen voor zichzelf... En inderdaad, in dat geval heeft het leven weinig zin...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-02-2004 23:41 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 4 februari 2004 23:38 schreef altx het volgende:
Waarom wil iedereen altijd ergens een prijs voor? Moet je per se een prijs krijgen om winnaar te kunnen zijn? Ik dacht het niet...

Maar blijkbaar leeft (praktisch) iedereen hier zijn leven alleen voor zichzelf... En inderdaad, in dat geval heeft het leven weinig zin...
Als ik voor een ander zou moeten leven, zou het leven voor mij nog minder zin hebben


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 23:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 februari 2004 23:41 schreef BARABAS het volgende:
Als ik voor een ander zou moeten leven, zou het leven voor mij nog minder zin hebben


Was jij niet die into communisme was? Of ben ik nu in de war met Br64am?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2004 23:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 23:38 schreef altx het volgende:
Waarom wil iedereen altijd ergens een prijs voor? Moet je per se een prijs krijgen om winnaar te kunnen zijn? Ik dacht het niet...

Maar blijkbaar leeft (praktisch) iedereen hier zijn leven alleen voor zichzelf... En inderdaad, in dat geval heeft het leven weinig zin...

Leven wil nog niets positiefs zeggen, je kan ook jong blijven en toch nuttiger geweest zijn in je leven. Je maakt je eigen redenen om te leven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-02-2004 23:48 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 4 februari 2004 23:42 schreef Chelman het volgende:
Was jij niet die into communisme was? Of ben ik nu in de war met Br64am?
Dat denk ik wel (dat je in de war was), ik ben niet erg politiek, als je begrijpt wat ik bedoel


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-02-2004 23:49 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ik ga ook nooit naar de stembus


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 04-02-2004 23:52 by chrishetmetaalhoofd Profiel van chrishetmetaalhoofdhttp://www.error-band.tk

ik denk niet dat je echt kan oordelen over zelfmoord.

[Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 04-02-2004 23:53]


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2004 23:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 23:52 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
ik denk niet dat je echt kan oordelen over zelfmoord.

Ieder heeft zo zijn eigen opvatting over het leven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-02-2004 0:01 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 23:41 schreef BARABAS het volgende:
Als ik voor een ander zou moeten leven, zou het leven voor mij nog minder zin hebben


Gelukkig kan ik zeggen dat mensen mij *wel* zouden missen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-02-2004 0:03 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 5 februari 2004 0:01 schreef altx het volgende:
Gelukkig kan ik zeggen dat mensen mij *wel* zouden missen...
Ik weet zeker dat mensen mij zullen missen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-02-2004 0:05 by altx Profiel van altx

quote:
Op 5 februari 2004 0:03 schreef BARABAS het volgende:
Ik weet zeker dat mensen mij zullen missen


En dat zou voor jou helemaal niks uitmaken mocht je ooit voor die keuze komen te staan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-02-2004 0:06 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 4 februari 2004 23:52 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
ik denk niet dat je echt kan oordelen over zelfmoord.
Ik denk ik ook niet.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 05-02-2004 0:07 by chrishetmetaalhoofd Profiel van chrishetmetaalhoofdhttp://www.error-band.tk

Hoppa, slotje!


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 05-02-2004 0:07 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

dr valt geen touw aan vast te knopen



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-02-2004 0:10 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 5 februari 2004 0:05 schreef altx het volgende:
En dat zou voor jou helemaal niks uitmaken mocht je ooit voor die keuze komen te staan?
Ik denk dat ik tegen die tijd al te veel medelijden met mezelf zou hebben om me met de buiten wereld te bekommeren, maar euh ik laat het leven wel over me heen komen, d'r komt vanzelf wel een eind aan.(hoop ik toch wel)

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 05-02-2004 0:13]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen