IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kerststress Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2003 1:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kerststress is een term die slaat op mensen die het tijdens de kerst zó druk krijgen dat ze continue in de keuken staan etc om maar die familie te bedienen etc etc

Voor mij persoonlijk was kerst altijd de tijd van de traditionele familieruzie; alleen omdat het kerst was, was er al aanleiding voor wrijving met al het verbale vuurwerk van dien etc.

De afgelopen jaren valt het verbazingwekkend genoeg erg mee; je wordt een jaartje ouder blijkbaar...

Kerst kan op een of andere manier aanleiding zijn voor simpele pech/klotezooi, verplichte, geforceerde gezelligheid of gewoon een opgefokt gevoel om het simpele feit dat het een christelijke grondslag heeft oid.

Wie herkent er iets in kerststress?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-12-2003 1:37]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 25-12-2003 1:23 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

voor mij geen stress. Ben juist blij dat ik ff rust aan m'n kop heb

prima hoor die vrije dagen rond kerst en O&N

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 25-12-2003 1:23]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2003 1:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik herken wel iets in kertstress. Niet vanwege de verplichte gezelligheid (ik ben wel vaker gezellig omdat het moet) of de christelijke grondslag (daar kan ik me niet druk om maken) maar wel vanwege de stress in huis. Het wordt thuis inderdaad nog drukker dan normaal waardoor er vaak spanningen en ruzies ontstaan. En als daar ook nog een bijkomt dat je laptop een virus op heeft gelopen en je al je belangrijke bestanden dreigt te verliezen is de stress natuurlijk compleet.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-12-2003 2:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Alleen al de aanblik van mensen die lichtjes in sparren hangen is genoeg om kotsmisselijk te worden...maar stress zal ik er niet om hebben...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-12-2003 2:25 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Mijn moeder wil zich nog wel eens te druk maken als er familie langskomt, maar dit jaar zijn we alleen met het gezin...dus geen probleem



Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 25-12-2003 3:16 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ken dat gevoel wel, maar wordt er niet gestresd van.. Eerder een soort van boos (of is dat gestresd?)

Al die sociale verplichtingen

Ben al 3 uur kerst aan het vieren in m'n eentje en dat bevalt me eigenlijk veel beter dan het familiediner van later vandaag.. Meestal saaie zooi daaro.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 25-12-2003 3:17]


zo kan ie wel weer


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-12-2003 3:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb m'n hele leven lang heel vaak familieruzies gehad en/of meegemaakt maar verreweg de meesten vonden tijdens kerst plaats.
Ben ik toch ff blij dat ik er niet bij hoef te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-12-2003 3:29]


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-12-2003 3:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:42]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 25-12-2003 9:40 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Kerststress? Ik laat mijn vrouw alles regelen. Van de kaarten t/m het voer en eventuele invitaties. Ze vindt dat helemaal te gek om te doen dus die stressed daar niet zo snel van. En ik? Ik hoor het allemaal wel, doe af en toe een suggestie en maak me niet druk...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-12-2003 10:22 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Stress..nee,wel vind ik dit een rottijd. Ik mis mijn pa nu meer dan ooit ( 3 jaar geleden overleden)
Vanmiddag komt schoonpa op de koffie , morgen komt zoonlief en gaan we eten en kadodingen doen bij schoonma.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 10:26 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 december 2003 10:22 schreef Vampie het volgende:
Stress..nee,wel vind ik dit een rottijd. Ik mis mijn pa nu meer dan ooit ( 3 jaar geleden overleden)
Vanmiddag komt schoonpa op de koffie , morgen komt zoonlief en gaan we eten en kadodingen doen bij schoonma.


Je bent niet de enige die z'n pa mist


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-12-2003 10:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 10:26 schreef Jebes het volgende:
Je bent niet de enige die z'n pa mist

...sterkte Jebes


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 10:40 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 december 2003 10:35 schreef Vampie het volgende:
...sterkte Jebes


Thanks, jij ook sterkte Ik kan me heel goed voorstellen dat je zeker op dit soort dagen je pa heel erg mist, ookal is het al drie jaar geleden dat hij overleden is. De pijn en het verdriet om het verlies zal nooit helemaal verdwijnen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-12-2003 10:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dat klopt helemaal..zeker met deze dagen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-12-2003 11:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb kerst 2 jaar geleden al 'afgeschaft'. Ik houd totaal niet van dat gemaakte gedoe. Kaartjes sturen doe ik ook niet. Zelfde met sinterklaas trouwens.

Overigens is het nu eindelijk over geslagen op de rest van de familie. Mijn ouders vieren ook al niks meer: de helft van de kinderen komt toch niet



cynthia
Usericon van cynthia
Posted 25-12-2003 11:38 by cynthia Wijzig reactieProfiel van cynthiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 2:22 schreef Voice Of Doom het volgende:
Alleen al de aanblik van mensen die lichtjes in sparren hangen is genoeg om kotsmisselijk te worden...maar stress zal ik er niet om hebben...


kerstsress? ik moet er alleen vroeg uit voor het oh zo gezzelige kerstontbijt..


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 25-12-2003 11:42 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

I AM FREAKING OUT HERE

hehe nee hoor, ik werd pas kwart voor 11 wakker gemaakt voor een heerlijk kerstontbijt en verder doen wij er nix aan..maja ik heb geen idee wat verder te doen deze dag


LAI LAI HEI


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-12-2003 11:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

De bijbel lezen


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-12-2003 11:48 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 25 december 2003 1:22 schreef Mutilator het volgende:
Kerststress is een term die slaat op mensen die het tijdens de kerst zó druk krijgen dat ze continue in de keuken staan etc om maar die familie te bedienen etc etc

Voor mij persoonlijk was kerst altijd de tijd van de traditionele familieruzie; alleen omdat het kerst was, was er al aanleiding voor wrijving met al het verbale vuurwerk van dien etc.

De afgelopen jaren valt het verbazingwekkend genoeg erg mee; je wordt een jaartje ouder blijkbaar...

Kerst kan op een of andere manier aanleiding zijn voor simpele pech/klotezooi, verplichte, geforceerde gezelligheid of gewoon een opgefokt gevoel om het simpele feit dat het een christelijke grondslag heeft oid.

Wie herkent er iets in kerststress?
Ikke wel. In ieder geval de ruzies. Door de kerstsfeer komt er nogal wat spanning in ons gezin. Hierdoor komen er heel snel irritaties maar dat uiten we dan niet omdat we de sfeer neit willen verpesten .
Het opgefokte gevoel heb ik dan niet. als is het alleen maar odmat iedereen z´n feestdagen op een andere manier viert!


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 25-12-2003 13:06 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Geen last van.
Kerst: lekker je pak aan, ranzige verhalen van je ooms aanhoren en je helemaal volschransen. wat kan een mens nog meer willen?


And my marlboro light


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-12-2003 13:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 11:38 schreef cynthia het volgende:
kerstsress? ik moet er alleen vroeg uit voor het oh zo gezzelige kerstontbijt..
Hmmm....net wakker...dus dat ontbijt sla ik maar over...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 13:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hehe, ik heb toch nauwelijks familie dus die sociale verplichtingen vallen nog wel mee...
Morgen komen mijn broer en zijn vriendin en mijn oma nog wel ff langs, maar dat is het.
Het eten is ook altijd wel lekker. En kaartjes sturen doe ik maar naar een paar mensen.

Het enige dat elk jaar weer stressen is, is dat ik voor mijn pa, ma, oma, broer en zijn vriendin een kerstcadeautje moet kopen, zowel om weer wat leuks te vinden als door de pijn in mijn portemonnee die ik ervan overhou... maar voor de rest valt het wel mee.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


cynthia
Usericon van cynthia
Posted 25-12-2003 14:21 by cynthia Wijzig reactieProfiel van cynthiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 13:14 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hmmm....net wakker...dus dat ontbijt sla ik maar over...


bruchen kan ook..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-12-2003 14:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 december 2003 9:40 schreef Dragonsfire het volgende:
Kerststress? Ik laat mijn vrouw alles regelen. Van de kaarten t/m het voer en eventuele invitaties. Ze vindt dat helemaal te gek om te doen dus die stressed daar niet zo snel van. En ik? Ik hoor het allemaal wel, doe af en toe een suggestie en maak me niet druk...


dat klinkt me bekend in de oren.

morgen komt de familie hier eten en m'n vrouw is idd al aardig gestressed.


Oud Vuil.


cynthia
Usericon van cynthia
Posted 25-12-2003 14:33 by cynthia Wijzig reactieProfiel van cynthiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 14:26 schreef webblaster wim het volgende:
dat klinkt me bekend in de oren.

morgen komt de familie hier eten en m'n vrouw is idd al aardig gestressed.


tip: ga uit eten..


Candy
Usericon van Candy
Posted 25-12-2003 16:50 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

kerststress? mwa nee hoor, lekker vrij twee dagen, dus lekker twee dagen slapen


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen