IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wolversveen Vorige pagina | Volgende pagina
' '
Usericon van ' '
Posted 12-03-2004 3:40 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Leviathanica, je bent echt gay.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-03-2004 3:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2004 6:47]


Je moeder.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2004 13:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 3:40 schreef ' ' het volgende:
Leviathanica, je bent echt gay.


[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-03-2004 13:29]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 13-03-2004 16:04 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Drumcomputers zijn gay!(vooral als je ze gebruikt op een manier dat je met gemak *al neuspeuterend* kunt drummen)

Tenzij je ze onmenselijk uitbuit en dikke vette beats erin mixt, maar dat is in dit geval evident.



ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 13-03-2004 23:03 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 13 maart 2004 16:04 schreef Stennis!! het volgende:
Drumcomputers zijn gay!(vooral als je ze gebruikt op een manier dat je met gemak *al neuspeuterend* kunt drummen)

Tenzij je ze onmenselijk uitbuit en dikke vette beats erin mixt, maar dat is in dit geval evident.




of als je geen drummer wilt hebben die je eerst alles uit moet leggen en zich er vervolgens mee gaat bemoeien!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 11:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja zoiets


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 14-03-2004 11:37 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 23:03 schreef ryn het volgende:
of als je geen drummer wilt hebben die je eerst alles uit moet leggen en zich er vervolgens mee gaat bemoeien!
Dan moet je het niet op een forum kwakken en om meningen vraguh!

(Sessiedrummer kan dit toch eenmalig inrammen. Het staat toch al op cd hoe het moet klinkuh. Naar mijn mening een meerwaarde!)

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 14-03-2004 11:44]


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 11:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 11:37 schreef Stennis!! het volgende:
Dan moet je het niet op een forum kwakken en om meningen vraguh!

(Sessiedrummer kan dit toch eenmalig inrammen. Het staat toch al op cd hoe het moet klinkuh.)
je hebt helemaal gelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 14-03-2004 11:48 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Misschien dat het juist niet de bedoeling is, omdat je het mechanisch wilt laten klinken? Desondanks denk ik dat het met een drummer vetter zal klinken. Tenzij je van plan bent om de drumcomp bij toekomstige nummers onmenselijk uit te buiten?

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 14-03-2004 11:50]


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 11:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

heb je het nu over SE of Wolversveen eigenlijk?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 14-03-2004 11:51 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

allebei eigenlijk..


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 11:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik vindt wolversveen niet echt mechanisch klinken hoor?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 14-03-2004 11:54 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Ik hoor toch duidelijk een drumcomp, maargoed..

Gave pic trouwens


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 11:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 11:54 schreef Stennis!! het volgende:
Ik hoor toch duidelijk een drumcomp, maargoed..

Gave pic trouwens
ja maar ik heb ze slechter gehoort hoor.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 14-03-2004 11:59 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

zeker! Ken je die drumcomp van sammath? die is pas lelijk! Maargoed dat ze een drummer hebbe tegenwoordig.


[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 14-03-2004 12:00]


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 12:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 11:59 schreef Stennis!! het volgende:
zeker
stennis, effe offtopic... ik heb nu een goed logo binnen en ik stuur je morgen wat voorbeelden.

wat vindt je bijvoorbeeld van drumcomp in diabolicum?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-03-2004 12:02]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 14-03-2004 12:06 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

AAh beter!! ben benieuwd! Mijn dank

(Diabolicum vind ik wel vet klinken, maar dat is ook de bedoeling om het mechanisch te laten klinken. Vandaar mijn vraag of dat bij WV het geval is... dan is een drummer overbodig)

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 14-03-2004 12:07]


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 12:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 12:06 schreef Stennis!! het volgende:
AAh beter!! ben benieuwd! Mijn dank

(Diabolicum vind ik wel vet klinken, maar dat is ook de bedoeling om het mechanisch te laten klinken. Vandaar mijn vraag of dat bij WV het geval is... dan is een drummer overbodig)
nee WV moet organisch klinken, maar het is wel zo dat jij de eerste bent die er over begint... dus we kunnen denk ik veel mensen voor de gek houden. De drums zijn wel een onderwerp van discussie, ik probeer ze nog beter te laten klinken uiteraard, maar het zou eigenlijk door een echte drummer moeten worden ingeknalt, daaar ben ik het helemaal met je mee eens.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 14-03-2004 12:13 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Zou wel vetter zijn ja. Als het organisch hoort te klinken.

Ik ben weg => drummen.


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 14-03-2004 12:17 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 14 maart 2004 11:59 schreef Stennis!! het volgende:
zeker! Ken je die drumcomp van sammath? die is pas lelijk! Maargoed dat ze een drummer hebbe tegenwoordig.



DAT IS GEEN DRUMCOMPUTER!!!
het zijn allemaal samples van een echte drum, plakken en knippen, elke maat is anders.
Dat het beter had kunnen klinken ben ik met je eens. Mysticum is volgens mij de enige band die een drumcomputer goed heeft gebruikt.


Furious black death metal http://www.sammath.nl


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 12:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 12:17 schreef verwoesting het volgende:
DAT IS GEEN DRUMCOMPUTER!!!
het zijn allemaal samples van een echte drum, plakken en knippen, elke maat is anders.
Dat het beter had kunnen klinken ben ik met je eens. Mysticum is volgens mij de enige band die een drumcomputer goed heeft gebruikt.

en diabolicum.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 14-03-2004 12:23 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

nou ik moet zeggen dat ik de drumcomputers van WV en SE toch ook niet slecht vind! tuurlijk hoor je dat het een computer vind, maar de sfeer in de muziek is waar het om draait, en die is er echt niet minder om


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 14-03-2004 12:28 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

bij diabolicum vindt ik het allemaal net niet.
Wel een vette cd maar die sfeer die mysticum weet neer te zetten zul je niet vaak meer horen,


Furious black death metal http://www.sammath.nl


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 12:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 12:23 schreef Noctiis het volgende:
nou ik moet zeggen dat ik de drumcomputers van WV en SE toch ook niet slecht vind! tuurlijk hoor je dat het een computer vind, maar de sfeer in de muziek is waar het om draait, en die is er echt niet minder om
zoals ik al zei, het ligt er niet dik bovenop, we proberen ( en SE ook) het zo echt mogelijk te laten klinken, maar een echte drummer is vetter (in deze muziek) maar dan moet je en een goede drummer en geld voor een studio hebben


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 14-03-2004 12:43 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

control human delete al ergens onderdak gevonden? zeer lekker klinkende demo


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen