IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Madball Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-07-2014 19:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die nieuwe is weer heel erg goed! Een tandje beter dan Empire. Goeie feature van Candace ook.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 10-07-2014 20:10 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Degelijke Madball plaat, doen wat er verwacht van ze wordt zonder enige vernieuwing. Dat nummer met Candice vind ik één van de minderen eigenlijk. Het titelnummer klapt er wel lekker op. Maar eigenlijk zet ik enkel Demonstrating My Style af en toe nog op, dat album springt er echt uit.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-07-2014 21:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

DMS en vooral Set It Off zijn echt heel sterk inderdaad. Voor de rest nog een aantal losse tracks. Veel Madball luister ik eigenlijk ook niet meer, maar door die nieuwe wordt het wel weer wat aangevuurd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-07-2014 0:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hold It Down!

Nieuwe eens even checken. Ben op dit soort zomerse dagen altijd wel in voor een albumpje van Madball


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen